Dumbledore harryi odasına çağırmıştır harry sıklıkla dumbledoreun yanına gittiği için artık parolayı biliyordur "limon şerbeti" diyip dönem anka kuşundan üst kata çıkmıştır "hoş geldin harry" dumbledore ger zamanki gibi sıcak bir gülümsemeyle ksdşıladı harryi "profesör dün gece yine bir rüya gördüm" harry direk lafa girdi "anlıyorum harry rüysna bana gösterebilirmisin" harry dumbledore zihnini açtı dumbledore gerçi çıktığında yüzündeki gülümseme kaybolmuştu "çocuğum bu çok kötü ne yapmayı düşünüyorsun?" Dumbledore harrynin zarar görmesini asla istemiyordu "efendim bu turnavsyı kazanmamı istiyorsa o halde kazanırım ama asıl içerdeki ölüm yiyeyi ne yapacağız?" Harry kararlı bir şekilde sordu "yakalayıp planlarını öğrenmemiz lazım normalde ama zaten planları şusnda apaçık ortada seni kupayla birlikte riddle mezarlığına çekip kanını zorla alıp voldemortu geri hetirmeye çalışıyorlar" dumbledore bunun olmasını hiç istemiyordu ama bir gün olacağını biliyordu ayrıca hsrry olmazsa başkasının kanıda olurdu bu ama voldemort harrye yinede dokunamazdı "efendim planlarını bildiğimiz için ksrşı bir plsn hazırlayabiliriz en azından o pis fsrenin nerede olduğunuda biliyoruz".
Harry aklında binbir çeşit tilkiyle düşünüyordu "çocuğum seni buraya çağırmamdaki sebep askında gözlerin" dumbledore konuya girdi "sanırım çok sinirlendiğinde renginin değiştiğini öğrenmişsindir"
Harry bunu biliyordu araştırmıştı ama hiç bir şey çıkmamıştı "evet efendim ondan bana geçen bir şey diye düşünüyorum çünkü hiç bir kitspts böyle bir şry yok" hsrry iç geçirerek konuştu "hayır harry hayır senin büyü gücün yüzünden" harry bu habere sevinmişti "godric gryffindorun soyundan geliyorsun ve ne yazıkki o akşam voldemort sayesinde salazar slyterhininde soyunu aldın çayal dili konuşabilmen bunu açıklıyor" dumbledore harrye açıkladı "anlıyorum profesör peki bunu kontrol etmenin bir yolu varmı" harry bir umut sordu "var çocuğum ama şuan çok fazla kullanamazsın 18.yaşını doldurduğunda bu daha basit çünkü 18.yaşımızda bix büyücülerin büyü çekirdekleri gerçek güce kavuşur şuanda senin yaşındskş büyücülerin büyü çekirdeklerinin etrafında bir tür kabuk var bu kabuk 18.yaş gününüzde kırılır" harry bilmediği bir şeyi öğrendiği için sevinmişti öğrenmeyi çok severdi "peki planı yaptığımıza göre ben gitsem iyi olur alby amca" hsrry muzipçe yaşlı büyücüye gülümsedi "ah harry istersen sakalımı çekiştirebilirsin" dumbledore ds devam etti "teşekkürler ama sanırım onun için fazla büyüdüm" iki büyücü kahkaha stmsya başladı harry sihirli günler diyip odadan çıktı derslerine gitti derslerde öğreneceği bir şey yoktu hepsini çok iyi yapabiliyordu tek severek yaptığı quiddichti derslerde ya uyuyor yada hermioneyi seyrediyordu hermionede harry sayesinde derslerde her ne kadar iyi olsada derslere katılmaktan kendini alı koyamıyordu eh sonuçta tarihin en zeki cadısı olmak kolay değildi en azından bu lakabı seviyordu harry hermionenin karamel kabarık saçlarıyla oynamayıda çok seviyordu kendini alı koyamadığı şeylerden biriydi hermione saçlarıyla oynandığı zaman çok huylanırdı bu harrynin hoşuna gidiyordu ama savaşta olurda sağ kalamazsa hermionenin ne yapacağını merak ediyordu eğer hermione sağ kalamazsa harry voldemortu ve tüm müritlerini öldürmeden ölmeyeceğini biliyordu son görev gelip çatmıştı harry dumbledore son kez planın üstünden geçtikten sonra alastor moody kılığındaki barty crounch jr. Yakalamışlardır "nasıl nasıl anladınız?" Jr. Bağırarak sordu "siz kendinizi çok zeki sanıyorsunuz değilmi en başından beri bana yardım etmeye çalışman göl halkı üstünde bana saldırlamamalsdı için büyü yapman herşeyi biliyorduk ama acınası çabalarını görmek istedim" harry dalga geçercene konuştu barty jr. Kahkaha attı "yüce harry potter kendini zeki sanıyorsun bu yarışmadan sağ çıkamayacaksın velet" harry pis pis güldü "kupayı büyüleyip beni riddle mezarlığına göndereceğin için mi ? Ne oldu jr. Lordun bu kadar basit bir oyunla bizi alt edeceğini mi düşündü?" Harry iyice dalga geçiyordu "siz siz nasıl cüreet edersiniz? Sizi pis kan hainleri" harry ve dumbledore birbirine baktı "çocuğum safkan olman senin için bir şeyi değiştirmedi daha 14 yaşındaki bir çocuğa bile karşı gelemedin" dumbledore barty jr. Nereden vuracağını iyi biliyordu barty jr. Tan ağzını açmıştıki harry ona bir sersemlet gönderdi "şey bence yeterince konuştu şu sandıktan gerçek alastoru çıkartslım" gerçek olan alastor moodyi serbest bırakıp olanları anlattılar moody özür dilesede yapabileceği bir şey yoktu harry yarışma için sahaya döndü quidditch sahası umsdım her zaman böyle kalmaz diye düşündü ucu belli sonu olmayan labirenti görünce yadışmacılsr sahaya çıkmadan hermione harrynin boynuna atlayıp dudağından öptükten sonra iyi şanslar dilryip eğer tek bir çizikle geri dönerse onu öldüreceğini söyledikten sonra hsrry şampiyonlsrın yanına gitti ilk harry girdi arkasından diggory ve son olarak kurum elendiği için yerine barry diye bir çocuk girdi onunla birlikte delacour tabiki harrynin karşısına ruh emici çıktı harry asasını kaldırım "expetro patronum" diye bağırdı asasından beyaz bir anka kuşu çıktı beyaz ankalar dünya üzerinde sadece 22 adet kalan bir tür çok ama çok nadirlerdir bir insan kolaylıkla beyaz anka kuşu göremez ve onun pstronusunu yapabilmekte oldukça zordur ama harry bunu başarmıştı ama ruh emiciye bir şey olmayınca harry aman ne komik diye düşündü "riddikulus" dedikten sonra böcürt bir anda kaybolmuştur harrynin karşısına cesdric çıktı cedric barry denen çocukla düello ediyordu harry ikisinide sersemletip havaya kırmızı bir büyü gönderdi ve oradan ayrıldı karşısına bu sefer delacour çıktı ama yerde çalılsrla savaşıyordu "madem bu kadar zayıfsın ne diye katışırsın bu yarışa be kadın?" Diye inledi harry onuda sarmaşıklardsn kurtarıp havaya bir kırmızı ışık gönderdi kupayı aramaya yöneldi dışarda hermione endişeli bir şekilde bekliyordu barry ve cedric önlerinde bayılmış şekilde görünce korkusu dahada büyüdü delacour da görününce anlaşıldığı gibi harry turnuvanın kazananı olmuştu ama hermione olacakları bildiği için endişesi dahada büyüdü.
Harry kupayı gördü kupaya doğru gitti yanına bir müddet durdu "hadi bakalım göster kendini voldemort" dedi ve kupayı tuttu o bilindik bir tüpten geçme hissinden sonra ayakları yere bastı doğruldu karşısında salak salak gülen peter pettigrew duruyordu harry petera saldırmamak için kendini zor tutuyordu peter asasıyla harryi arkadındaki mezar taşına sabitledi biraz beklemesi gerekiyordu harrynin voldemorta yapılabilecek en büyük kötülük her şey hazırlandığında yok edilmesidir peter hiç bir şeyden habersiz kazanı hazırlıyordu "efendinin babasından zorla alınan kemiğii, efendinin hizmetkarın isteyerek sunduğu etiii, ahhh, ve düşmanın alınan kanıı" harrye yöneldi elindeki bıçakla tam avcunu kesicektiki harrynin itiraz etmediğini fark etti "çocuk sen efendiye kanını isteyerek mi veriyorsun?" Sordu peter şaşkınca "aptal fare aldıktan sonra söyleseydin ya keşke o zaman zorla alırdın kanımı" harry pis bir kahkaha attı "şerefsiz" harrye acı vermek için asasını hareket ettirdi ama harry eliyle peterın elindeki asayı aldı bir taşın üstünde yatan voldemorta baktı bir anda yok oldu "hay içine" dedi sonra elinde kalan kişiye baktı "uxun günün çirkin ve kısa karı bir adet bok faresi" dedi harry elini tekrsr kaldırdı accio kupa dedi eline kupa gedli peterı tuttu ve sahaya ayak bastı harry petera sersemleme büyüsü yaptı dumbledore ile göz göze geldive başını salladı voldemort geri gelecekti ama en azından harrynin kanıyla değil çünkü harrynin kanını alırsa büyük bir ihtimal godric gryfindorun soyunuda alabilirdi o yğzddn harry buna izin vermedi herkes ne olduğu anlamaya çalışıyordu davullar zurnalar çaldığı gibi kesmişti çünkü sahada başka biri daha vardı hermione hemen harrynin yanına koştu ve sarıldı söz verdiği gibi tek çizik bike almadan dönmüştü hermione harrynin dudaklarına yapıştı ayrıldıklarında dumbledorun ofisine doğru yols koyuldular hain fareyi ayağından büyüleyip yerde sürüklüyorlardı peter yerde sürükleniyoe kafasını taşlara vuruyordu harrye göre bu hiç bir şey değildi dumbledoreun odasında sirius remus bekliyordu peterı içeri sokan harry siriusu tuttu "sakin ol sirius onu biz öldürürsek onlardan farkımız kalmaz" sirusu şkna etmek çok zor olmadı "seni şanet pis hain sana güvenmiştik james ve lilye nasıl ihanet edebildin şerefsiz" bunları söyleyen remustu "harry baban olsa affederdi sende ona benziyorsun beni affedersin değilmi?" Peter kekeleyerek af diliyordu "evet ben babamın oğluyum ama biri yüzünden beni bam büyütmedi sirius ve remus bana baba modeli olsrsk büyüttü ah bak bu arada annemle babamı benden alınmasında büyük rol oynayan kimmiş ucube fare?" Haary elinin tersiyle peters tokst attı peter yere düştü "merhamet edin beni azkabana göndermeyin" peter yalvarıyordu "istersen sana özel bir şato hazırlayalım ha peter?" Harry tıslarcasına konuştu "ölüm yiyen olmak zorunda değildin ama oldun değilmi? Sonunu hiç mi düşünmedin? Bak elinden oldun arkadaşlarından oldun ne kazandın lan he?" Harrynin gözleri sihaya dönüştü "senin için bir büyü geliştirmiştim peter seve seve sana göstereceğim" harry elini kaldırdı petrrın etrafında üçgen şeklinde değişik bir prizma oluştu "yalan söylersen çok acı çekeceksin peter" harry yine tısladı doğruluk iksiri kullanabilirdi ama gerek yoktu "adın peter pettigrewmı?" Harry sordu "evet" peter cevapladı "aileme beden ihanet ettin" harry sormaya devam etti "sizi kurtarmak için" petrr cevapladı prizma petera şahane bşr elektirik akımı verdi "güç için tanınmak için" dedi peter ve elektirik akımı durdu "yalan söyleme demiştim" harry tısladı "güç için demek güç için seni koruyan arkadaşlsdına ihanet etmek zavallısın peter zavallısın" harry küçümsedi peterı "tereddüt ettin mi" tekrar sordu "evet" dedi peter ve elektirik akımı başladı zorlukla "hayır" dedi akım yine durdu "pişman mısın" tekrar sordu harry "evet" dedi bu sefer akım başlamadı "pişmansın senin gibi şerefsiz bir fare pişman olabiliyor galiba"harry mümkünse dahada sinirlenmişti "harry zihnifend olduğunu biliyorum gir kafama" peter tereddütsüz söyledi harry sirius ve remusla göz göze geldi ne yapacaklarını bilmiyorlardı harry sirius ve remusun yanına ilerledi "sirius remus amca bu herif ne demek istiyor" harry sordu iki çapulcuya "bizde anlayamıyoruz harry ne göstermek istiyor olabilir ki ?" Remus cevapladı hızlıca "hadi ama hak ettiği yere gönderelim bence" sirius iğrenç farenin yüzünü bile görmek istemiyordu onu gördüğü her saniye öldürmek istiyordu çünki hermione yanlarına geldi "ııı çocuklar bence hep birlikte zihnine girelim" hepsi hermioneye hak verdiler ve peterın zihnine girdiler çıktıkları an hepsi afallamış gibiydi "bu nasıl mümkün olabilir?" Harry oturduğu yerde elleri yüzünde birleşmiş şekilde sordu "bilmiyorum evlat ne diyeceğimi bırak ne düşüneceğimi bile bilmiyorum" sirius karamsarlıkla cevapladı "dostum sanırım peter suçsuz" remus tikdintiyle söyledi be görmüş olsalar bile hala bunu nasıl yaptığını anlayamıyordu.
Harry kabul etmek istemesede bu planın başında o vardı peki bu plan neydi? Hemen peter dahil hepsi birlikte dumbledoreun yanına gittler gördükleri her şeyi anlattılar ama harrynin aklına takılan bir şey vardı ailesini sattığında güç için satmıştı aklına zihin kontrol büyüsü geldi harry petera döndü tüm büyüleri tersine döndüren bir büyü yaptı "peter ailemi ne için sattın" tekrar sordu "güç için" elektirik akımı peterı tekrar vurdu "sizi korumak içindi" peter bağırdı elektirik akımı durdu herkes dahada şaşkındı "bu büyüyü ben geliştirdim beden kontrolü gibi ama zihninin odaklandığı şeyi değiştiriyor" harry açıkladı oturduğu koltukta iyice çöktü geçmişte ne olmuştu böyle? Harey ne yaptıysa kendi anne ve babası ölmüştü? Herkes büyük bir şok içindeydi peterı üçgen prizmanın içinden çıkarttılar harry peterdan özür diledi "senin değil benim suçummuş nasıl oldu bilmiyorum ki daha yapmamış olduğum bir şey bu ama yinedr özür dilerim hepinizden" dedi ve kalkıp gitti.1674 kelime acaba bu plan ne ? Spoiler yok biraz merak iyidir iyi sihirli günler ⚡️⚡️⚡️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry potter farklı bir hayat
FanfictionHarry potter'ın farklı bir hayatı var ama nasıl bir hayat bir göz atalım Lumos✨