Hogwarts son sınıflar için bitmişti harry hermionenin ailesi birlikte grangerların evine gitmişti güzel bir akşam yemeği hazırlamıştı bayan granger "ee harry okulu bitirdiniz şimdiki planınız nedir?" Diye sordu bay granger "aslında aklımda iki iş var birincisi seherbaz olmak ikincisi okulda profesör olmak" diye yanıtladı harry bay ve bayan granger profesörü anladılar ama seherbaz onlar için yeni bir terimdi "peki hangisini seçiceksin tatlım?" Bayan granger bu sefer sordu "aslında şey ben seçmeyeceğim sevdiğim tek kadından ayrı kalmak istemiyorum o yüzden bu seçimi hermioneye bırakmak istiyorum bir anda gözler hermioneye kaydı "tatlım senin aklında ne var?" Annesi tekrar sordu "benimde aklımda harry ile aynı şeyler var dsha önce planlamıştık ama bu iki seçenek arasında kaldık harry küçüklüğünden beri bir seherbaz gibi eğitildi onun için seherbazlık oldukça iyi bir iş olur ama diğer yandan çok iyi bir profesör olur ayrıca öğretmeyide seviyor" hermione kararsızlıkla konuştu gözleri harryde idi "hayatın sen hangisini istiyorsan ben seninleyim" dedi harry hermione aşkla harrye baktı "ozaman en az riski olan profesörlüğü seçelim sevgilim" hermione kararlıca söyledi harry hermionin elini aldı nazikçe elinin üstünü öptü bay granger "kızımı gerçekten hiç bırakmayacağına eminmisin?" Diye sordu harry mnce bay geangera sonra bayan grangera baktı "always" (bunu yapmasam olmazdı :D) "kızım senin gibi birini bulduğu için gerçekten şanslı" dedi bayan granger büyük bir gururla "ailen senin gurur duyuyorlardır hami şu öldüklerini sandığımız ailen" garipsercesine konuştu bay granger herkes yemeğini bitirdikten sonra harry dışarı çıktı "sanırım ailenin yanında heyecan yapmayı asla bırakamayacağım" dedi dalga geçer ses tonuyla harry "harry james potter ben ne yapayım senin ailenle her yerde birlikteyim benim heyecanımı düşünebiliyormusun?" Kızgınlıkla sordu hermione harry gülümseyerek "seni seviyorum sevgilim" diyip hermioenin dudaklarına yapıştı ayrıldıkları zaman harry hermione eve girene kadar arkasından baktı eve girincede kendi evinin yakınına cisimlendi eve girince ailesi harryi karşıladı "size bir süprizim var" diyerek içeri girdi harry "ailesi büyük bir heycanla harrye bakıyordu "hermione ile ben profesör olmaya karar verdik" diyr devam etti harry ailesi tebrik ederek sarıldılar "hangi dersi vericeksin oğlum?" Lily büyük merakla sordu "ileri düzey düello dersi oluşturmayı planlamıştık dunbledorela onu hayata geçireceğim" diye yanıtladı harry "işte benim oğlum" lily ve james aynı anda gururla söyledi "ilk öğrencin hazır bile abi" harley heycanla ayağa kalktı "kardeşim sen özel ders alıyordun sanki benden?" Diye cevapladı harry "aaa sanırım doğru ama yinede en gözde öğrencin ben olucam" diye yanıtladı harley harry kardeşine bakıp gurur duydu karseşinden daha azını beklemezdi zaten harry asasını sallayıp patranosunu yolladı aradan 5 dakika bile geçmemiştiki dumbledore şömineden içeri girdi "profesör sizi bu şekilde rahatsız ettiğim için üzgünüm" mahçup bir sesle konuştu harry "ah çocuğum hiç sorun değil ne zaman istersen çağırabilirsin unutmaki sen benim en iyi öğrencimsin" dumbledore da gururla konuşmuştu harryi kendi oğlu kadar çok seviyordu sonuçta "peki beni ne için çağırmıştın çocuğum?" Diye ekledi dumbledore "ileri düzey düello kulubü hakkında" dedi harry dumbledore bir sandalyeye oturdu "dinliyorum umarım kabul ediyorsundur" diye konuştu biraz tedirgin halde "hermione ile ben profesör olmak için size başvurmak istiyoruz yeni bir bina inşa etmek için bize alan ayarlayabilir misiniz?" Diye sordu harry "yeni bir bina inşa etmek oldukça pahalıya patlar harry eminmisin" dumbledore şaşkınca sordu "tabiki bu para ne ailemin bede benim kasamdan çıkmayacak zaten" dedi harry "o kadar parayı nereden bulucaksın çocuğum?" Dumbledore merakla sordu "savaş ganimetlerini kullanacağız profesör" dumbledore tam ağzını açıyorduki "biliyorsunuz ki voldemortun kasası oldukça zengin ve kirli bu parayı savaş ganimeti olarak bana verdiler ama ben onun parasını kabul etmek istemesemde brnim hakkın olduğunu söyleyip bana verdiler bu şekilde parayı güzel bir şey için harcamış olacağım" dumbledore harrynin zekasını her zaman çok hayran olmuştur "bu harika bir fikir harry "benimle gelirmisiniz profesör?" Harry elini uzattı yaşlı büyücü harrynin elini tuttu ve riddle malikanesinin yakınına cisimlendiler "burdaki yüm altınlar yada önemli eşyalar güçlü büyülerle korunuyor onları nasıl alacaksın harry?" Dumbledore sordu "profesör bunları bana vermelerindeki ön plan onları alamamalarıydı hepsi güçlü büyü oldukları doğru ama hepsi çatal dilinde mühürlü oldukları için güçlü büyüler" dedikten sonra çatsl dilinde "açıl" diyip kapıyı açtı ve içeri girdiler büyük görkemli kapıdan içeri girip kasanın olduğu odaya gittiler içeride bir sürü altın vardı "sana emrediyorum bütün lanetler kaldırılsın" harry tekrar tısladı bir ışık pstlaması oldu ve harrynin açtığı küçük bir çantaya paralar dolmaya başladı dumbledore öğrencisiyle yine gurur duyuyordu beraber voldemortun özel odasına gittiler bir çok koleksiyon parçası olan bir odaydı harry tekrardan tüm lanetleri kaldırdı oradaki tüm eşyaları fsrklı bir çantaya doldurdu "buradaki eşyaların hepsi aşırı derece karanlık büyüyle ilgili harry bunlarla ne yapacaksın?" Dumbledore büyük bir merakla sordu "bunları daha güvenli bir yere götürüp saklayacağız profesör" harry umursamazca cevapladı "hogwarts da 4 kişinin bildiği bir yere sırlar odasına yerleştireceğiz" diyerek ekledi harry "bunları kullanmayacaksın ozaman?" Dumbledore emin olmak ister gibi sordu "profesör bunlar benim ne işime yararki algı üstü birer kara büyülü obje bende daha güçlü objeler var ölüm yadigarları" gülerek söyledi harry dumbledore "haklısın evladım ölüm yadigarlarına hükmeden senin gibi biri için bunlar çocuk oyuncağı bile sayılmaz" dumbledore cevapladı harry son parçaya yaklaştı altından yapılma bir çok saat parçasından oluşan bir kum saati "işte benim aradığım parça buydu" dedi harry bir anda "onun ne olduğunu biliyormusun harry?" Dumbledore şaşkınca sordu tabiki dumbledore o saatin ne olduğunu biliyordu ama harryninde onun ne olduğunu bildiğini tahmin edemezdi "evet profesör tüm o planları benim yaptığımı söylemişlerdi o planları yapmamın normal bir yolu yok tek açıklaması zamanda geriye gidip bu planı aileme anlatmak yoksa gerçekten öleceklerdi" diye açıkladı harry "peki sen bunu nasıl öğrendin harry?" Dumbledore sordu merakla "küçük bir tiyo ve araştırmayla ve tabiki böyle bir parçanın voldemortta olduğunun kesin garantisi yoktu ama şanslıyız ki voldemort onu benim için bulmuş" diyerek tekrar açıkladı harry ikisi işlerini bitirdikleri gibi potter malikanesine cisimlendiler "bu sefer yoruldum" kendini koltuğa atarken isyan etti harry "en azından istediklerini aldın harry" dumbledore da bir koltuğa oturdu "evet profesör işlemlere başlama zamanı geldi bir sonraki okul dönemine kadsr yeni binayı bitirmemiz lazım" harry önündeki koca yolu düşünerek söyledi " haklısın harry az bir zamanımız var" dumbledore ona katıldı be dumbledore müsaade isteyip şömineden geri gitti harry oturduğu yerde uyuya kalmıştı ertesi gün bir kaç arkadaşıyla hogwartsa gittiler yanlarında ise bir kaç iş adamı vardı binanın şeklini içini her şeyi ayarladılar ne olur ne olmaz diyerek fazla fazla yatak odası eklediler ve tabiki harrynin uygulayacak olduğu büyükere göre şekil alacsk olan bir binaydı bu dış görünüşü 3 katlı bir ev gibiydi ama hogwarts binasından bir farkı yoktu aynı yılda yapılmış gibi olması için uğraşılacaktı tüm planlamalar tamamlandı harry,hermione ve arkadaşları harry ile hermioneyle birlikte yeni evlerine bakmaya gittiler godric hollowda çok güzel bir malikane buldular havuzu olan bahçesi olan tam bir aile evi tüm herkes beğendi harry evi tuttuğunu bildirdi geriye sadece düğün yapmak kalmıştı birde evi güçlü kalkanlarla sağlamlaştırmak. Harry ve hermione evleniceklerini ailelerine bildirdikten sonra düğün tarihini açıkladılar 10 haziran tam 1 ay sonraya.
1113 kelime ile bugünü kapatıyoruz bir sonraki bölüm görüşmek üzere nox. ⚡️⚡️⚡️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry potter farklı bir hayat
FanfictionHarry potter'ın farklı bir hayatı var ama nasıl bir hayat bir göz atalım Lumos✨