Hogwartsta geçen 1 sonra hala daha her hangi bir saldırı olmamıştı okulların açılmasına az bir zaman kalmıştı harry inşaatı biten yeni binaya ilerledi ne olur ne olmaz diyerek binaya yeni odalar eklemişti hem gizli hemde normal odalar öğrencilerin antrenman yapabileceği hiç düşünmeden istedikleri gibi saldırabilecekleri kukla bebeklere baktı bir kaç büyü yaparak bedenlerini sağlamlaştırdı tüm hepsine kos kocaman bir alev topu gönderdi uzun süre yandıktan sonra kukla bebekler yanan yerlerindeki siyahlıkları temizleyip eski hallerine geri döndüler "vay canına harry o kuklalar bu saldırından kurtuldular" sirius yüzündeki muziplik gülümsemesiyle geldi "zarar görmesinler diye onları büyüledim sirius" harryde ona gülümseyip sarıldılar "çok çabuk büyüdün harry eskiden hep seninle gurur duyardım şimdi bile gurur duymaktan başka bir şey yapamıyorum sen hep benim oğlum gibi oldun" sirius yüzündeki gülümsemeyi tutarak konuşmuştu "sirius sen benim babamsın bunu unutma" harry siriusa sarılarak söylemişti "diğer babanada sarılmak istermisin evlat?" James gülerek gelip onlara sarıldı "kendin sorup kendin sarılmanda çok acayip oldu" sirius kahkaha atarken söyledi "pati bizim normal olsn bir şeyimiz mi?" Jameste ona katıldı harry iki babasına bakıp onlara eşlik etti "hermione evlilik nasıl gidiyor?" Lily büyük bir mutlulukla sormuştu hermioneyle baş başa pek kalamamışlardı "iyi gidiyor lily anne" hermione domates gibi kızarırken söylemişti evlilerdi ama yinede utanmasına engel olamıyordu "oğlum babası gibi çapulcu olmasaydı çık daha iyi olabilirdi neyseki potter kızlarının gücünden korkuyorlar" lily muzipçe söyledi "lily anne bıraksak tüm dünyaya şaka yapabilirler" hermione aklına gelen fikirle irkildi "bana ya lily yada anne demen yeterli tatlım sonuçta artık sende benim bi kızımsın" lily harleye bakarak söylemişti "evet hermione artık sen benim ablamsın anneme anne demen benim içinde sorun değil" harley oturduğu yerden konuşmaya dağil oldu hermione mümkünse dahada kızardı "peki anne" diyip harleye pis bir bakış attı harley ise dil çıkardı tom kızların yanına gelip "bayan potter" dedi üç kız toma bakınca "şey lily potter" dedi tom "efendim tom?" Lily kendini gülmemek için tutuyordu "size yaşattıklarım için özür dilerim sizi oğlunuz büyürken yanında olamama sebebiniz benim" tom başı yerde mahçup bir şekilde konuşmuştu "tom bu senin hatan değil voldemort sen değildin senin içindeki kötülük olabilir ama onun dışa çıkması senin suçun değildi o adamın suçu bu yğzden kendini suçlama" lily o günleri hatırlamıştı ama karşısındaki çocuğun gerçekten bir suçu yoktu hermione aniden gelen mide bulantısı yüzünden lavaboya koştu son anda yetişip içindekinleri çıkarmaya başladı "her ne kadar voldemort ben olmasamda benim bedenimdi" tomun başı dahada yere eğildi "tom riddle aynı oğlum gibisin kime ne olursa olsun kendinizi suçlamakta üstünüze yok voldemort senin bedenindi doğru ama sen değildin örnek istermisin?" Lily ayağa kalktı tom lily anlamazcasına baktı "patronus büyüsünü yap" lily bir anda söyledi tom şaşırsada lilyi ikiletmedi en güçlü anısını düşündü athenayı ve "expetro patronum" asasından bir anda bir zebra çıktı tom zebrayı izlemeye başladı zebra harleye gelip kafasıyla harleye sürtünüp yok oldu lily bunun ne anlama geldiğini çok iyi biliyordu kızının patronusu dişi zebraydı ve athenanın ortaya attığı iddaada ise son sınıf öğrencisi birinin onu beklediği aklına geldi kafasını sallayıp toma baktı oda şaşkındı "gördün mü patronus büyüsü yapabiliyorsun voldemortun yapamadığı ve yapamayacağı tek büyü çünkü sevgi nedir bilmeyen biri patronus yapamaz" lily yüzüne sahte bir gülümseme ekleyerek söyledi yomun tuh eşi harley olamazdı değil mi? Sonuçta daha doğru söylryip söylemediğinden emin değillerdi ama yinede içlerindeki ses tomun iyi biri olduğunu söylüyordu hermione geri geldi "anne beraber hastane kanadına gidebilirmiyiz?" Diye sorunca herkes dikkatini hermioneye verdi "ne oldu kızım?" Lily telaşla sordu "önemli bir şey değil ama bir baktırmak istiyorum" diye yanıtladı hermione lily hemen odadan çıkıp beraber hastane kanadının yolunu tuttular.
"Tom senin iyi biri olduğunu görebiliyoruz lütfen kendini suçlamayı bırakırmısın?" Kız karşısındaki adamın yüzündeki kırgınlığı görerek söyledi "elimde değil her ne kadar beni bedenimden ayırmış olsalarda bir şekilde yaptıklarımı görebiliyordum kendimi izleyebiliyordum ama hiç bir şey yapamıyordum" tom elleriyle yüzünü kapatıp konuştu harley toma yaklaştı ellerini küçük ellerine aldı "engel oldun tom abime yardım ettin sen olmasaydın onca hortkulukların yerini bulamazlardı ve bizde savaşı kazanamazdık kendine eziyet etmekten vaz geç ne senin nede abimin hiç bir suçu yok" harley azarlarcasına konuşmuştu "bana athenayı hatırlatıyorsun küçük potter" tom burukça bir gülümsemeyle dalga geçmişti "bana küçük potter deme riddle" harley tomun kafasına vurarak sitem etti "tüm kızlar neden bu kadsr vahşisiniz acaba?" Tom kahkaha atmıştı harley tomun güldüğünü görünce oda kahkaya eşlik etti ikiside aralarındski çekimi fark etmemişti.
Hastane kanadı:
"Bu sonuçlar ne zaman çıkacak pomfrey?" Lily sabırsızlıkla tırnaklarını kemirirken sormuştu "çıktı" diye yanıtladı pomfrey "ne dir durumu?" Lily hemen sordu hermione anneainin telaşının sebebini anlayamamıştı ama lily hermionenin hamile olduğunu düşünüyordu
"Kızınızın içinde bir parazit var" hermionenin gözleri fal taşı gibi açıldı "peki bir çözümü varmı parazitten kurtulmanın?" Sordu korkarak hermione "tüm kadınların başına gelen bir prazit aslında hatta o parazite isim koyup büyümesini izleyip sevebiliyorsunuz" pomfrey şakasına devam ediyordu lily ise gülmemek için kendini zor tutuyordu "madam pomfrey dalgamı geçiyorsunuz?" Hermione anlamamış bir şekilde sordu "hermione hamilesin" pomfrey daha fazla kıza işkence etmek istememişti "babaanne oluyorum" lily sevinçten çığlık atmıştı "ben hamilemiyim?" Hermione şaşkınca ve inanamaz bir şekilde sordu "evet kızım hamilesin" lily hermionenin elini destek verircesine tutarak söyledi.
Harry babalarıyla kendi bölümünde bir kaç şey daha geliştiriyorlardı babaları daha çok denemek için oradaydılar "hey evlat haftaya doğum günün bir planın yok değil mi?" James oğlunun uzun yıllar sonra kutlayacağı ilk doğum gününü hatırlamıştı "plan yapmadım baba ama sizlerle olacağımız kesin" diye yanıtladı harry hermione kocasını yüzündeki koca gülümsemeyle seyrediyordu bir anda harrynin ona baktığını görünce ciddiyetini geri getirip kocasının yanına gidip sarıldı "ne o baya mutlusun" diyince hermione hızlıca "çok tatlı duruyordun aşık olduğum adama bakıp gülümseyemezmiyim?" Diye çıkıştı harry pis pis gülüp "aşık kadın bana bakıp gülümsüyorsa bu benim için bir lutuftur bayan potter" harry derin derin hermionenin gözlerine bakarken konuştu "senin o yeşil gözlerine bakmakta bana lütuftur bay potter" birbirlerine yakınlaşıp tam öpüşeceklerdiki sirius "aile var burda be" diyerek araya girdi harry ona öldürücü bakışlar attı sirius ise kahkaha atmaya devam etti
HARRY'NİN DOĞUM GÜNÜ"Anne kaç çeşit yemek yapmayı planlıyorsun acaba?" Sofradaki çeşit çeşit yemekleri ve pastalara bakarken sordu kız
"Oğluma her ne kadsr kavuşsamda heniz hangi yemeği yads hangi pasta türünü sevdiğini öğrenemediğim için her türlü yemek ve pastayı yaptım fazla mı abartmışım?" Diye yanıtladı lily "anne harry yemek ayırt etmez ki onun için önemli olan sizlersiniz yemekler değil" hermione gülümsemesini tutamayarak konuştu "bu abarttım anlamına geliyor galiba?" Lily homurdanarak söyledi "biraz" hem harley hemde hermione söyledi "peki harryi çaktırmadan nasıl getirmeyi planlıyoruz?" Siriusun ortaya attığı laf herkesin durup ona bakmasına sebep oldu gerçekten harry anlamadan buraya getirtebilirlermiydi ? Lily önce hermioneye sonra harleye sonra jamese en sonda sirius ile remusa baktı sirius boğazını temizleyeyip "tamam patronusumuzu yollayalım acilen gelmesi gerektiğini yazalım?" Mantıklı bir fikir sundu sirius "ama ozaman köyü bir şey olduğunu düşünür" lily oğlunun telaşlanmasını istemiyordu "lily başka fikrimiz var mı ?" James siriusu destekledi lilyde kafasıyla onay verdi herkes giyinmeye gitti hermione zümrüt yeşili bir elbise giyip slarını tüm ihtişamını salarak beline kadar gelen saçlarını salmıştı herkes hazırlandıktan sonra sirius asasını sallayıp patronusunu gönderdi.
Harry son kontrollerini yapmayı yeni bitirmiş okulun yeni bölümünün kapısını kapatıyordu bir anda gözünü ona gelen maci köpek biçimindeki patronus çekti ona döndü patronus ona geldi "harry acilen büyük salona gelmen lazım önemli bir şey oldu" köpek sözlerini bitirdiği an ortadan yok oldu harry isr pis pis sırttı tüm asaletiyle büyük salonun kapısını açtı elinde asası vardı içerisi zifiri karanlıktı "lumos" demesiyle ışııklar açıldı harry ne olacağını bildiği halde etkilenmişti çünkü ailesinin tüm üyeleriyle ilk kez doğum gününü kutlayacaktı ve tüm hepsiyle önce annesi sonra babası kardeşi sirius remus tonks draco ginny hepsi tek tek sarıldı en son hermione sarıldı "iyiki doğdun harry iyiki benimsin sevgilim" diyip dudaklarını dudaklarına değdirdi harry hermionenin gözlerine bakıp "sende iyiki benimsin bayan potter" diyip gülümsedi annesi elini sallayıp masaları donattı harry üç potter kızına bakıp "bunların hepsini bitirmemizi beklemiyorsunuz değil mi?" Sahte bir korkuyla sordu harry annesi gözündeki yaşla "oğlum senin en çok hangi yemeği sevdiğini yada hangi pastayı en çok beğendiğini bilmediğim için bende hepsini yaptım" james ona sıkıca sarıldı "anne senin yaptığın yemeklerin hepsini yerim ben bu kadar uğraşmana gerek yoktu" harey annesine sevgi dolu bakışlar atsrsk söylemişti "senin için uğraşmaya değer harry" babası lilye destek çıktı "teşekkür ederim hepinize" harry anne babası ve kız kardeşine sarıldı pastayı kesip eğlendiler sıra hediyelere gelmişti lily ilk öne çıktı paketin içinde harrynin küçğklüğü olan hareketli bir resim vardı harry annesine sıkıca sarıldı jamese sıra geldi hediyesinin içinden iyi bir baba olmanın yolları adında bir parşomen çıktı içine baktığında tek bir cümle vardı "hislerine güven oğlum" harry babasına bakıp "teşekkür ederim baba eğer bir gün baba olursam emin ol örnek alacağım iki babam var zaten" jamese sarılırken söyledi harley geldi "selam abicik doğum günün kutlu olsun" diyip elindeki paketi verdi içinden ölüm yadigarlarının işareti olan bir kolye vardı harry histerik bir şekilde gülerek harleye sarıldı harleyde dil çıkartıp kendi kolyesini gösterdi sirius geldi "en büyük hediye anlaşılan benim he evlat" sabitlenmiş köpek gülüşünü atarken harry hediye paketini açınca çocuklar için son model süpürgeyi gördü "ilk aldığım süpürge malesef yok oldu bende hatıra olsun diye yenisini aldım yine ailenin bir hatırasını canlandırmak için" harry siriusa sarılıp teşekkürlere boğdu remus ve tonks teddynin vaftiz babası olmasını istediler harry kabul etti ve tabiki hermione elleri birbirlerine sürterken yaklaşmaya başladı "kocana hediye almadın mı yeni potter?" Sirius alay etti ama hermione ona cevap verecek kadar düşünmüyordu "harry sana bir hediyem var ama 8 ay kadar beklemen gerekicek" diye kafa başladı hermione harey kaşlarını çattı hiç bir fikri yoktu "neden bekleyelim ki?" Diye sordu harry hermione harrynin elini karnına koydu "aptal baba olucaksında ondan" heemione gülerek söyledi "aman be benim hediyenin önemi gitti aferim sana kıvırcık" sirius kahkaha atarken söylemişti harry idrak edemez gibi etrafına bakınıyordu "bir dakika ben baba mı oluyorum?" Çok sakince söyledi hermione kafasınınsalladı "ben baba oluyorum" ellerini saçlarından geçirip etrafında döndü hermione mutluluk göz yaşlarını silip elleriyle ağzını kapatmış harryi izliyordu "ben baba oluyorum" "BEEEEN BABAAA OLUYORUUUMM" tüm hogwartsı inletircesine bağırmıştı hermioneye doğru gidip sıkıca sarıldı "hayatım sen ayakta kalma gel otur" diyip rn yakın sandalyeye ilerletip hermioneyi oturttu. Harry hayatında aldığı en güzel hediyeyi almıştı bile.Bu bölüm biraz böyle sakin geçsin
İyi okumalar
Nox...
⚡️⚡️⚡️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry potter farklı bir hayat
FanficHarry potter'ın farklı bir hayatı var ama nasıl bir hayat bir göz atalım Lumos✨