Ni citer ori daripada mak akula..
Masa dia still dalam kandungan nenek aku..Time tu tengah tunggu nak beranak..Masa tu nenek aq ni tengah baring atas tilam..Tapi yang peliknya setiap 1 jam macamtu,tilam tu mesti basah tetiba..So atuk aku ni pegi tukar lah..Pun still basah..Memang semua orang pelik laa..Takkan air ketuban sebab kain nenek aku tak basah pun..
Lepas beberapa minit tu,bidan datang..Orang kampung cakap bidan ni memang power aah..Dan dia ada pelihara benda..Masa dia datang tu nenek aku citer laa pasal tilam tu..Bidan tu pun cakap "Pegi main jauh-jauh.Aku nak kerja ni"sambil tangan dia macam halau something..
Dia cakap benda peliharaan dia tu duk kencing dekat tilam tu..Semua terkejut laa..
Habis jer beranak tu..Nenek aku ni ok jer time lahir..Si bidan ni pun buat lawak la sambil pegang mak aku "Comelnya..Nanti besar tolong mak beli ikan dekat pasar yer".....Yang pelik,mak aku ketawa wei...Imagine laa kalau baby ketawa macam mana..Tapi ni baby baru lahir...Masa mak aku umur 4 tahun...Mak aku keluar pegi pasar beli ikan sorang..Jadi..Apa yang bidan tu cakap jadi kenyataan..Nasib baik mak aku tak kena culik or kena langgar dengan kereta..Sbb time tu dah ada kereta..
Kalau tak takde laa aku nak tulis citer ni dekat korang(~‾∇‾)~Rupanya mak aku ni ade six sense sebab benda daripada bidan tu suka kat mak aku...Tapi aku ok jer..Alhamdulillah
YOU ARE READING
CECERITAA SERAM
HorrorKalau suka sangat dengan cerita hantu,baca laaa...Tapi kalau ada benda join sekali tu buat derr je..Hehe