S I X

190 15 1
                                    






— De ce ești așa curajos acum? - Întreabă Jina curioasă.

— E prea multă lume aici pentru a-ți spune. Dacă vrei să afli hai cu mine. - Îi spune și îi întinde mâna.

— Curiozitatea mea e prea mare în acest moment.

Seonghwa îi zâmbește și îi prinde mâna trăgând-o după el.

Când cei doi ajung într-un loc ferit de ochi curioșilor Seonghwa îi dă drumul la mână și o privește direct în ochi.

— Sunbae ești bine? - Întreabă Jina și îi atinge fruntea cu un șervețel. - Ești transpirat tot. Și nu cred că de la cât am alergat.

— Emoții. A.. am emoții. - Îi mărturisește acesta.

— De ce?- Întreabă Jina și o liniște se lasă între cei doi.

— Te plac. - Spune Seonghwa dintr-o dată.

— Ce? - Spune Jina surprinsă.

— Te plac Jina. Chiar de foarte mult timp.

— Sunbae....

— Vreau să știu dacă și tu mă placi. - Spune Seonghwa și îi ia mâna întra lui. - E ok dacă nu îmi răspunzi acum.

— Și tu îmi placi sunbae. - Spune Jina și îl privește.

—  Serios? Asta... asta e minunat. - Spune Seonghwa și își pune o mână pe fața Jinei.

— Sunbae.

— Nu e nevoie să spui nimic. - Și o trage pe Jina într-o îmbrățișare- Vreau doar să stăm așa câteva minute.

— Sunbae cred că ar fi bine să vorbim după ce se termină meciul. Echipa are nevoie de tine.

— O să se descurce și fără mine. Ceea ce contează acum ești tu. - Îi spune Seonghwa și îi dă părul după ureche.

— Atunci.... ai vrea să mergem altundeva?

— Mhm... Unde ai vrea să mergem? Ai vrea să mergem să vizionăm meciul?

—Da. Am cam lăsat-o pe Yaoyao singură.

— Atunci să mergem. - Îi spune și o ia de mână.

Când cei doi intră ținându-se de mână Mingi le face semn băieților spre noul cuplu. Băieți zâmbesc între ei și revin la joc.

După ce jocul s-a terminat, cu victoria echipei lui Seonghwa, toți din departamentul IT sărbătoresc.

— Chiar ai avut dreptate că o să se descurce și fără tine. - Îi spune Jina zâmbitoare.

— Trebuie doar să se concentreze la joc.

— Așa este. Vrei să te aștept sau te duci cu echipa să sărbătoriți?

— Ar trebui să merg cu ei dar nu vreau să te las din prima zi singură.

— Ce primă zi?

— A noastră ca cuplu. - Spune maestrul și Jina roșește.

— E în regulă, poți să te duci cu ei. Nu mă supăr.

— Ce zici dacă mergi cu noi?

— Nu, o să fiu singura fată și o să fie ciudat. Ce zici să ieșim mâine ca să îți iei revanșa?

— Ok. Așa rămâne. Mâine după ore ne întâlnim.

— Să îmi dai mesaj când ajungi acasă. Și să nu bei mult.

— Așa o să fac. - Îi spune și o sărută pe frunte. Când pleacă la baza scărilor Seonghwa se întoarce ăi fata îi face cu mâna.




































Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Smart people feel in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum