F I V E

191 16 3
                                    



                     După ce cei doi s-au împăcat au plecat acasă.

— O să plec acum sunbae, e destul de târziu.

— O să te conduc.

— Nu e nevoie rămâi cu prietenii tăi.

— Ya! Tu! - Spune Mingi și arată spre Jina- Tu nu ești sora lui Jongho?

— Da. Dar de unde îl știți pe fratele meu?

— Fratele tău aproape la băgat în spital pe Yeosang.

—Ce? - Spune Jina îngrijorată.

— Într-o zi pe terenul de fotbal în timpul unui meci l-a doborât pe Yeosang. - Îi explică Yunho care nu era beat.

— Oh, îmi pare rău. Nu am știut. O să am grijă de aceea pușlama.

— Așa ar fi bine! - Spune Mingi și mai bea un pahar.

— Nu îți face griji. Jongho și-a cerut scuze.

— Oh. Atunci e mai bine. O sa vorbesc cu el sa fie mai atent în viitor.

După aceea Jina pleacă acasă condusă de maestru.

A doua zi când Jina ajunge la facultate îl observa pe Seonghwa cum vorbea cu prietenii lui.

—El chiar e frumos. - Spune Jina și roșește.

Ce naiba s-a întâmplat cu mine? Se întreabă fata.

Îți scutură capul și pleacă spre intrare. În clasă o găsește pe Yaoyao supărată dar când o vede pe Jina, zâmbește.

— Ești libera după amiaza asta?

—Da.

—Poți să mergi cu mine la meciul de baschet?

—Mhm... Sigur.

—Iei! Ești cea mai buna! - Spune Yaoyao și o ia în brațe.



După terminarea orelor Jina se îndreaptă spre sala de sport. Când ajunge o vede pe Yaoyao care îi făcea cu mâna.

— Ai văzut cine mai e aici? - O întreabă Yaoyao când se așează lângă ea.

— Cine?

— Jennie.

— Nu a câștigat ea concursul acela de frumusețe? - Întreabă Jina în timp ce o privea pe Jennie.

— A câștigat doar pentru că nu am avut o poza neblurată cu tine.

— Adică tu ai trimis poza?

— A trebuit să o fac. Era păcat dacă nu te înscriam. Dar e bun și titlul de frumoasa departamentului.

— Yaoyao. - Spune Jina pe un ton mustrător.

— Știu. Dar oricum a venit azi doar ca să îl vadă pe maestru.

— Sunbae o să fie aici? - Spune Jina șocată.

—Nu ratează nici un meci.

—Oh.

Și chiar în acel moment Seonghwa alături de ceilalți jucători intră în sală.

În timp ce Seonghwa își plimba privirea prin sală o observă pe Jina și îi zâmbește.

În spatele Jinei și a prietenei sale Jennie îi zâmbea și îi făcea cu mana lui Seonghwa crezând că ei ia zâmbit.

— Ya maestrul ți-a zâmbit. Ii spune Yaoyao Jinei.

—Nu ai de unde să ști că mi-a zâmbit mie, sunt multe fete aici.

—Dar cu nici una nu vorbește, în afară de tine.

Jina nu spune nimic și își lasă privirea în jos zâmbind, când își ridică privirea îl vede pe Seonghwa cum o privea, acesta îi face cu ochiul și fata îi zâmbește.

Pe la jumătate meciului Seonghwa iese din joc și își șterge sudoarea cu un prosop. Apoi se uită la Jina și zâmbește când vede locul liber de lângă ea. Lasă prosopul și se îndreaptă spre ea sub privirea tuturor.

— Pot să stau lângă tine? - Întreabă acesta când ajunge lângă Jina.

Jina se uita șocată la el și aprobă din cap.

— Pot să beau. - Ți face semn spre sticla de apă ce Jina o ținea în mână.

— Sigur.

Când a luat sticla și a băut toți au fost șocați. De obicei Seonghwa nu bea sau mănâncă după altcineva.

— Sunbae ești bine? - Întreabă Jina.

— Am adrenalină în mine așa că sunt mai curajos. - Îi spune și o privește în ochi.

În spatele lor Jennie se înfuriase când îi văzuse pe cei doi așa de apropriați.





























































Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Smart people feel in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum