T E N

179 15 2
                                    



        A doua zi era sâmbătă așa că era ziua în care Jina și micul Woo își petrec timpul împreună. Așa că acum erau în mall așa cum a dorit Kangwoo.

— Bea mai încet, nu o să plecăm până nu termini, nu ne grăbește nimeni.

— Eomma vreau la baie. - Spune micuțul după ce termină de băut sucul și Jina chicotește.

— Ți-am spus să bei încet.

— Eomma să mergem altfel o să fac pe mine. - Spune cel mic și o trage de mână.

În același timp în mall Seonghwa era împreună cu Eunjin la cumpărături deși era mai mult împotriva voinței sale.

Eunjin o vede pe Jina și se înfurie când își amintește de întâmplările petrecute ieri.

— Oppa o să mă întorc imediat așteaptă-mă. - Spune pe un ton pițigăiat.

Eunjin se îndreaptă spre Jina, care era cu spatele la ea, și îi bagă mâna în păr trântind-o la pământ începând să o lovească.

Când Seonghwa vede scena se îndreaptă spre cele două alături de bodyguard și le desparte.

Seonghwa se uita urât la Eunjin în timp ce Jina se ține de mâna bodyguardu-lui și îi mulțumește.

Seonghwa se uita la Jina și rămâne mut.

— Eomma! - Se aude un strigăt de copil și micul Kangwoo vine spre mama lui.

Kangwoo vine la mama lui și îi apucă mâna și se uită cu lacrimi la ea.

— Eomma ești bine? Cine ți-a făcut asta?

— Eomma e bine. Nu îți face griji. - Spune Jina și îi șterge lacrimile.

— Ahjuma ce ai cu mami! - Țipă micuțul la Eunjin.

— Ahjuma? Tu mică pramatie.... - Spune Eunjin și se repede spre cel mic dar Jina îl trage în brațele ei căzând în genunchi.

— Nu credeam că ești așa de josnică încât să te iei de un copil de 5 ani. - Spune și se uită cu ură la Eunjin.

În acel moment pe Jina nu o interesa dacă Seonghwa afla de cel mic. Ce vroia era să își ducă copilul cât mai departe de Eunjin.

Kangwoo probabil știe deja cine este Seonghwa deoarece într-o seară când plângea nu a mai rezistat și ia povestit ce sa întâmplat și cel mic a înțeles mai bine decât ar fi crezut ea.

— Jina. -  Spune Seonghwa și vrea să se aproprie de ea dar cel mic îi lovește mâinile.

— E eomma a mea! Nu a ta. - Spune cel mic cu lacrimi în ochii. - Nu mai e a ta, te urăsc! - Spune cel mic și începe să plângă mai tare.

Jina începe să îl mângâie pe spate pe Kangwoo în timp ce Seonghwa se uita neputincios la cei doi.

Nu îi venea să creadă că în fața ochilor lui se află rodul iubiri dintre el și Jina.

— Jina putem să ne întâlnim, să discutăm, te rog , te implor! - Spune Seonghwa și se pune în genunchi.

— Când o să fiu... - Și se uită la Kangwoo - fim pregătiți o să te caut. Acum pleacă.

Seonghwa se ridic și îi face semn lui Eunjin să îl urmeze.

Când Jina ajunge acasă fratele ei o aștepta.

— Unchiule Jongho o ahjuma a bătut-o pe mami. - Spune cel mic în timp ce fuge la unchiul său în brațe.

— Serios. Ugh! Ce rău ești. Cine?

— Ști de fata răsfățată de la muncă?

— Da.

— Sora ei e soția lui Seonghwa.

— Ce !? Și a aflat de... ? - Și se uită la Kangwoo

— Până nu e cu mami nu o să îi zic appa.

— Da. - Îi răspunde Jina obosită lui Jeongho.

— O să mă întâlnesc cu el într-o zi.







































Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Smart people feel in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum