După ceva timp.....
Cei doi îndrăgostiți erau în fața casei lui Seonghwa ținându-se de mână emoționați.
Jina era emoționată că îi întâlnea pe părinți iubitului ei și se întreba dacă sa îmbrăcat cum trebuie. Pe când Seonghwa spera ca mama lui să o accepte pe Jina. Mama lui era o persoană foarte strictă și chiar își dorea să o accepte pe Jina.
După ce s-au cunoscut au luat loc pe canapea și au început să discute. Mama lui Seonghwa o analiza pe Jina în timp ce aceasta vorbea cu tatăl lui Seonghwa.
— Fiule putem vorbi ceva între patru ochi? - Întreabă femeia dintr-o dată .
—Sigur. - Spune acesta și își urmează mama.
În timp ce Jina a rămas cu tatăl lui Seonghwa, care era un om de treabă și glumeț , acesta o întreabă dacă știe mahjong.
— Tata ne-a învățat pe mine și fratele meu de când eram mici.
— Oh ai vrea să joci și cu mine? În casa asta doar eu știu . - Spune cel mai în vârstă râzând.
— Sigur.
— Mă duc să aduc jocul.
— O să îl aduc eu, spuneți-mi mie unde este.
— Mulțumesc draga mea. Spatele a început să mă doară de ceva timp și nu mă pot mișca așa bine acum. Jocul e în ultima cameră de pe hol.
— O să îl aduc acum. - Spune fata și se ridică.
În timp ce cauta jocul niște voci îi atrag atenția.
— Ce am discutat când ai plecat să studiezi? Ți-am spus că o să te căsătorești cu cine decid eu.
— Mamă nu mai sunt un copil de 10 ani, pot să decid ce e bine pentru mine!
— Doar întâlneștete cu Eunjin o dată și ai să vezi că e mai bună decât Jina.
— Nu.
— Seonghwa nu poți fi cu acea fată ai deja o logodnică, Eunjin! Și o să te căsătorești cu ea cât mai curând .
— C-ce? - Spun cu vocea tremurând .
— Mamă nu o să mă despart de Jina. -Spune Seonghwa și vine spre mine și mă apucă de mână și ieșim afară .
De la a mă prezenta părinților la a afla că iubitul meu are o logodnică e o întorsătură de situație mare.
CITEȘTI
Smart people feel in love
FanfictionO să editez puțin cartea, nu o să fie schimbări majore doar o să corectez din greșeli. Puteți să citiți în continuare! :) " - Asa e. O sa discutam alta data despre sentimente. „ :p A little gif at the end :)