T W E L V E

174 12 1
                                    



      După ce au cumpărat și pastile s-au îndreptat spre apartamentul unde Jina și Kangwoo locuiau.

Jina era în apartament și era îngrijorată, când a ajuns nu și-a găsit copilul. A crezut că e la magazin. Dar trecuse deja jumătate de oră.

— Oare era afară și nu l-am văzut eu? - Se întreabă Jina și vrea să iasă afară dar chiar atunci vocea celui mic se aude.

— Appa am ajuns.

— Kangwoo. - Spune Jina și se duce spre cel mic și îl îmbrățișează. - Unde ai fost? Ști cât de îngrijorată am fost?

— Am fost la appa. - Spune cel mic și lasă capul în jos. 

— Am crezut că ți s-a întâmplat ceva. Să nu mai pleci așa . Dacă vroiai să îl vezi pe appa trebuia să îi spui lui eomma. 

— Am crezut că o să te superi. 

— Nu mă supar. Știu că ți-a lipsit și înțeleg că vrei să îți petreci timp cu el. - Și își sărută fiul pe frunte. - Și tu! - Și arată spre Seonghwa. - Nu puteai să îmi dai un telefon sau un mesaj că Kang Woo e la tine! 

— Nu mi-am dat seama. - Spune Seonghwa vinovat și lasă capul în jos.- Mi-a distras atenția. - Și arată spre cel mic.

— Tu sigur ești același de acum 6 ani? Până și Kang Woo nu e chiar așa neglijent. 

— Tu chiar vrei să facem o scenă în fața lui Kang Woo? Și încă nu am discutat despre ce s-a întâmplat și de ce tu nu mi-ai spus că avem un copil!?

— Micuțule te duci în cameră, eomma trebuie să vorbească cu appa. 

— Ai grijă appa, o dată unchiul Jongho a vorbit cu eomma și a avut ochiul vânăt. - Spune cel mic și apoi fuge în camera lui.

— Acum să revenim la discuția noastră. - Spune Ji Na. - Nu ți-am spus că avem un copil? Am plecat din cauza mamei tale! Înainte să aflu că eram însărcinată a venit si mi-a trântit bani în față spunându-mi să plec din Coreea.  Tu nici măcar nu mi-ai mai dat un semn de viata din ziua când am fost la părinții tăi.  Și tu vroiai să îți spun că avem un copil? Știi prin câte am trecut!? Știi cum e să fi o mamă singură într-o țară străină !? 

— Mama a venit la tine! Când ? 

— La câteva zile de când ne-am văzut ultima dată . 

— Femeia aia a întrecut orice limită ! - Spune Seonghwa.

— Ce vrei să spui cu asta? Seonghwa ce s-a întâmplat ma exact în ziua aceea?

— Când am plecat acasă mama m-a amenințat că dacă nu mă căsătoresc cu Eunjin o să ți-se întâmple ceva rău. Așa că am ales să mă căsătoresc cu ea ca tu să fi în siguranță . - Și îi pune mâna pe obraz mângâind-o. - Chiar nu am vrut să mă căsătoresc cu ea dar siguranța ta era mai importantă.

— De ce ești așa ? - Spune Jina și își lasă capul pe pieptul lui Seonghwa.

— Cum așa ?

— Ți totul pentru tine! Ai fi putut să te întorci și să vorbim poate am fi găsit o cale de a rezolva lucrurile . 

— Nu am vrut să te implic, am vrut să fi în siguranță. 

— Esti așa prost! - Și începe să plângă.

— Shh.... - Și o îmbrățișează. - Știu că e vina mea. Dar o să încerc să aduc totul la cum trebuia să fie. 























 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Smart people feel in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum