O kadar mı çaresiz görünüyorum?
Maalesef
(Sessizlik)
Her neyse adım Lora seni tanımasamda samimi geldin.
Güzel seni hiç tanımamış biri olarak dinlemek isterim tabi anlatmak istersen.
18 sene boyunca babanı bir ölü olarak bilsen ve 18 sonra bir adam çıksa karşına ben senin babanım annen sana yalan söyledi dese ne hissederdin?
Ooo bu biraz ağır oldu ya yani şey biraz garip hissederdim , sorgulardım.
Sorguluyorum ama ucu açık sorular bunalıyorum kafam cok karışık bana yardım et lüfen çok çaresizim kendime gelmem lazım.
Tamam önce ceketimi al bakalım giy üşütme sonra yürüyelim biraz eve gideriz sana güzel ellerimle kahve yaparım tabi ilk tanıdığın birine bunları yapacak kadar güveniyorsan ne dersin?
Güvenmek kelimesini kullanmak biraz erken ama benim şuan söylediklerinin hepsini yapmaya ihtiyacım var.
Lora'nın annesinin ağzından...
Kalkıp elimi yüzümü yıkadım saatte epeyi geç oldu Lorayı merak ediyorum ama Norayla gecesinin güzel geçmesini istiyorum kafası cok karışık üstüne düşmek istemiyorum Norayımı arasam acaba? Her neyse üzerine düşemem lazım.
Mert'in ağzından....
Onun çaresiz olduğunu biliyordum ama bu kadar çaresiz olduğunu düşünemedim, işime bakmam lazım.
Lora'nın ağzından....
Mert'i tanımasamda samimi gelmişti o kadar ihtiyacım var ki ona Allahım bir yol göster bu kadar güçsüz olmak istemiyorum ama onun yanında herşeyi unutmaya hazırım.
10 Dakika Sonra.....
On dakikalık yürümenin ardından evine varmıştık büyük bir eve sahipti evinin havuzu vardı içeri girdik sıcacıktı evinin şömünesi yanıyordu gözlerine baktım ve uzun bir kolidorun sonunda sağ taraftaki odaya varmıştık salondu ama 2 oda alırdı bu salon. Mert yüzeme bakıp yan yan gülmüştü beynimden geçenleri anlamıştı sanırım ona bakarak güldüm.
Mert: Evet evimi beğendin mi?
Lora: Bir kişi için fazla büyük.
Mert: Tek değilim hizmetçilerim ve erkek kardeşim var.
Lora: Erkek kardeşini anlarımda hizmeçiler??
Mert: Kahveyi hizmetçilerime yaptırırım bugünlük sana ben yapacağım beğeneceğinden eminim.
Hadi ama gül biraz. Senin için bunlar.Kahvemizi aldık salona gittik, ikimizde koltuğa oturmuştuk Lora sol omzuma başını koymuş kahvesini yudumlayarak ağlıyordu karışmadım içini döksün. Lora sayıklayarak omzumda uyuya kalmıştı, uzunca onu izledim ağlamaktan gözleri şişmişti. Ben onun hakkında kötü planlar yaparken bu kadar naif bir kıza rastlayacağımı düşünmemiştim.
Kollarımla kaldırdım ,üst kata yatağıma götürdüm ayakkabılarını çıkarttım üzerini örttüm ve yanına uzandım çok saf ve temizsin Lora.Lora'nın babası'nın ağzından....
Kızımla yakınlaşmam lazım yeni planlar yapmalıyız Zırhlı değiştiğime inanmalılar kızımın aklı me kadar karışsada babası olduğuma inandırmalıyım. Sabah Mert aradı kızım onun yanındaymış kötü durumda okul çıkışı alacam onu bir kafeye gider otururuz vakit gecirmem lazım kızımla.
Nefise'nin ağzından.....
Nerede kaldın kızım sabah oldu off!!! Başına birşey geldi kesin. Nora'yı aramalıyım...
Nora: Aloo efedim Nefise teyze
Lora'nın Annesi: Alo kızım Lorayı arıyorum açmıyor sizin bir arkadaşın partisine gittiğinizi dönüşünde sende kalacağını söyledi sabah dokuz oldu daha dönmedi ordamı kızım.
Nora: mm şey evet evet bende bende kalıcak bugünde gelmiycek eve Nefise teyze uyuyor uyansın konusuruzsunuz hem hazırlanıp okula gideriz birazdan.
( of be kızım neredesin banada haber vermedin ya)Nefise: tamam kızım habersiz bırakmayın beni olur mu.
Nora: Tamam teyzeciğim öptüm bay.
Nora"nın ağzından....
Lora'yı aradım açmıyodu nere gitmişti bu kız ya hani erkek arkadaşi olsa ona sorardım da oda yok yalanda söyledim şimdi haberde vermiyor deli kız ya neyse saçlarımı topuz yaptim bir universiteli olarak saclarımı fönledim ve kırmızı rujumu sürdüm evet beyaz botlarımı giydiğime gören okula hazırım özelliklede Norayı bulmaya inşallah okula gelir deli kız.
Lora'nın ağzından....
Sabah uyandım başım ağrıyordu etrafa baktıktan sonra yatağımda olmadığımı farkettim ve yattığım yerden zıpladım. Mert kapıdan kahvaltı tepsisiyke girip günaydın dedi ona baktım ve telefonumu elime aldım Nora ve annem cevapsöz arama vardı, tabi kızım merak ederler haber mi verdin ya annemi aradım Nora ile birlikte olduğumu, okuldan sonra eve gideceğimi söyledim. Nora'yı aradım ve kolidorun sonundaki pencerenin önünde beklemesini söyledim. (Herzamanki yerimizde)
Mert benim gitmem lazım dersi kaçırıcam beni dinlediğin için teşekkür ederim her şey için beni dinledin yardım ettin.
Ne yani Lora arkadaşlığımız burda bitemez hem ben seni okula götürürüm bana kahve borcun olun sus bak laf istemiyorum kahvaltını yap hadi çıkarız birlikte.
Sana çok yük oluyorum ben Mert hakkını nasıl öderim bilemem.
Hadi hadii kahve borcun var.
Mert'in ağzından....
Onun güvenini kazanmam gerekiyor kesinlikle güzel böyle devam etmeliyim yoksa babasına ne hesap verirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurşun İzi (Texting)
ChickLit"Senin siyahında kaybolmaya geldim." ( kitap kapağı tasarım) minikbirqueen