Güneşin parlak ışıkları açık olan pençeremden güzel güzel yüzümüze süzülüyordu dün yaşananları bir anlığın bile düşünmeden uyumuştuk Norayla. Nora uyanmadan yüzümü yıkadım, kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum, herzaman kahvaltıyı annem hazırlardı bu kez benim hazırlamam onları şaşırta bilir.
ALI BAŞKAN:
Zırhlı bugün kızın evine girip şu notu buzdolabinın üstüne asmanızı istiyorum.
NOT:" BENDEN KAÇACAĞINI DÜŞÜNÜYORSAN YANILIYORSUN NEFISE KIZINA GERÇEKLERI SÖYLEMEMI ISTEMIYORSA ARKA SOKAKTAKI DEPODA SENI BEKLIYOR OLACAĞIM SAAT 09:00'DA ORADA OL"
ALİ1 SAAT SONRA...
Sucuklu yumurtalar hazır çaylar bardaklara koyulduu baharatlar masada peçeteri unuttum hay aksi
Neredeyse şu peçeteler tabi ya buzdolabının üzerinde peçeteleri alırken gözüme bir not çarptı..
Kimdi kimdi bu notu anneme yazmaya cürret eden silkindim ve kendime geldim bu notu anneme söylemeyeceğim annemin yerine ben gideceğim neymiş o gerçekler kimmiş bu Ali öğrenelim.Paltomu giydim aynada kendime baktıntan sonra annemle Nora'yı uyandırmadan evden çıktım neyseki uyandıklarında hazır kahvaltıları olacaktı, akıllarına gelmeyecektim.
Saat dokuzu 15 dakika geçsede istikrarımı bozmadan depoya girdim.
Karşımda siyah takım elbiseli arkasını dönmüş oturan bir adam vardı.Ahahahaha(diye bağırmaya başladı)
Nefise, Nefise, Nefise kızın için geldin tehdit vari konuşmasam eminim ki gelmeyecektin seni saf kadın benden ve kızımızın gerçeklerinden kaçamayacağını anlamanı umuruyorum.(Adamın söylediklerini sessizce dinliyorum arkası dönük olduğu için beni görmedi bu yüzden annem olduğumu sanıyor.)
Bekledim Nefise seni gece gündüz yuvamızı kurduğumuz evimizde bekledim Nefise kızımızla geri dönmeni bekledim kadın.
Kimsin sen ne istiyorsun bizden ne istiyorsun annemden derdin ne senin?
(Adam arkasını dönüp şaşkın şaşkın yüzüme bakıp ağlamaya başlıyor. )
Adamın Ağzından :
Lora kızım sen misin gel , gel, gel otur belli ki annen sana anlatmadı 18 sene .
Lora'nın Ağzından:
Adamın konuştuklarına anlam yükleyemiyordum 18 sene cümlesini tekrarlayıp duruyordu yanindaki sandalyeyi bana uzattı tedirgin olarak aldım ,oturdum.
LORA: Kimsin sen?
Ali(Babası): Bir baban var mı Lora?
LORA: 18 yıl önce gemi kazasında öldü babam yani annem öyle dedi resimleriyle büyüdüm babamın.
ALI: Demek böyle anlattı güzel annen sana.
LORA:Sorduğum soruya cevap verir misin kimsin sen!!!!
ALİ: Adım Ali soytepeli 39 yaşında bir babayım kızını 18 sene önce kaybetmiş bir baba.
LORA: Öldü mü?
ALİ: Hayır annesi tarafından 18 sene önce kaçırıldı. Bak Lora madem annen yerine sen geldin ve gerçekleri duymak istiyorsun sana gerçekleri amlatacağım peki sen bu gerçeklerle yüzleşmeye hazır mısın?
LORA: Buna hazırım her ne olursa olsun sonucu ne olacaksa olsun bilmek istiyorum bu benim hakkım.
ALİ: Annenle benim çok güzel giden bir evliliğimiz vardı evlendikten 2 sene sonra annen seni dünya ya getirdi hastaneye yetiştiremediğimiz için seni evde doğurmak zorunda kaldı, seni ilk kollarıma aldığımda adını Lora koymuştum bu isim bana mükemmeliği anımsatırdı. Bir yaşına girdiğin gün elimde pasta ile eve gelmiştim doğum gününü kutlayacaktık, eli silahli adamlar evi basıp her tarafı yerle bir etmişlerdi annen seni korumak için giysi dolabına saklamıştı, neyseki kurtuldun annen pis işlere bulaştığımı düşünüp kafaya gitmeyi koymuşu benden evden ve o pis adamlardan uzaklaşmak için, kaçtı defalarca izini buldum defalarca kaçtı ama artık kaçamaz son kaçışıy ve seni benden son kaçırışıydı. Sizi takip ettirende bendim.
LORA'NIN AĞZINDAN....Duyduklarımın etkisiyle gözlerimden yaşlar geliyordu konuşamadım baktım sadece demek o sırların arkasında olan benim öldü bildiğim; gençlik fotoğraflarıyla avunduğum babamdı susarak zihnimin konuşmasina izin verdim arkamı döndüm gitmeye başladım evimin kapısına gelince yere oturdum kapıya çarpmamın etkisiyle annem ile Nora sesi duydular kapıyı açtıklarında yere süzülmüştüm.
Lora ; Lora ; beni duyabiliyor musun canım kalk hadi kalk nereye gittin seni merak ettik aradım neden açmadın neden.
5 SAAT SONRA.....
Nora annemi çağırır mısın?
Peki tatlım sen dinlen ben çağırıyorum .
Nefise Teyze Lora'ya bir bakar mısın?Tamam kızım
Nora bizi annemle başbaşa bırakır mısın.
Anne bana hiç yalan söyledin mi?
Annem gözlerini benden kaçırarak hayır kızımder. Hala bana neden halan söylüyorsun cebimden çıkardığım fotoğrafla babamın 39 yaşındaki halini gösterdim babam anne babam yaşıyor neden bana yalan söyledin!!!! Beni neden babamdan sakladın anne !!!Kızım ben şey ımmm sen bunları nerden biliyorsun sana bunları kim söyledi?? Kim bu yalanları sana söyledi kızım babam 18 yıl önce gemi kazasında vefat etti.
BABASI'NIN AĞZINDAN:
Zırhlı bodrum katının anahtarı sende at bana gidip nefiseyle yüzyüze konuşacam.
Hemen abi üst katta sağa dön 2.kapı.
Tamamdır koçum adamlara söyle burayı boş bırakmasınlar biliyorsun aç köpek çok.
Nefise!!!!
Ali!!!!
Ama sen sen Londraya taşınmıştın.
Konumuz Çocuk sen ve ben.3.BÖLÜM SONU....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurşun İzi (Texting)
Chick-Lit"Senin siyahında kaybolmaya geldim." ( kitap kapağı tasarım) minikbirqueen