Git artık sen. Çocukta babasıyla konuşsun,hem Ali Bey malları havaalanından almanı söyledi üstlerinde mavi barkot olacak polise mavi barkotu gösterip geçirmen lazım. Tamamdır bak Lorayı eve bırakmayı unutma, ona da söyle eve gidince bana mesaj atsın unutmasın, tamam dedim ya kız babasıyla konuşmasını bitirsin söylerim.
Mert gittikten sonra içeriye girdim.
Zırhlı tut kızı, bırak ya kolumu bırak!! Canım yanıyor ne istiyorsunuz benden??? Babanım dedim kabul etmedin ama bu saatten hiçbir şeyimsin amacım anneni kazanmaktı onuda zamanla başarıcam. Bırak beni lütfen istemiyorum lütfen!!!
Zırhlı git kapat odaya gece saat 11'de ait olduğu yere gidecek.
Lora'nın Ağzından....
Uzun boylu bir adam kolumdan tutatak beni karanlık küçük bir odaya kapattı göz yaşlarıma hakim olamadım duvara yaslandım, ellerimi omuzlarımın üzerine bağdaştırdım neden Allahım neden ben çok kötü hissediyorum bana ne yapacaklar bilmiyorum gece 11 de beni nereye götürecekler? Mert yalvarırım gel beni yanlız bırakma, ayağa kalkıp kapıyı yumruklama,tekmeledim. Duyuyor musunuz beni!!!! Ses verin!!! Çıkarın beni burdan!!! Lütfen!! Dizlerimin üzerine çöktüm gözlerimden yaşların şelale gibi akmasına izin vermiştim.
Zırhlı şu söylediğim yemekten bir tanede kıza ver canlı istiyorlar biliyorsun. Tamam efendim.
Mert'in Aģzından..
Kutuyu alıp başkana götürecektim. Sebepsizce Lorayı düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum onunla olamazdım her bizi düşündügümde aklıma babasının söylediği sözler aklıma geliyor; " sen benim adamımsın unutma! Aklınla kalbin arasında kalırsan ikinizide yakarım"
Kalbime çivi gibi saplanıyordu, sevmemeliyim,sevmemeliyim kafamı kaldırdığım da karşımdan gelen kamyon üzerime geliyordu... hayırrr!!!....
Zırhlı kızı al ve gel ben arabadayım. Yine gelmişti uzun boylu adam, kapının yanında uyuya kaldığım için odaya bile girmeden kolumu tuttu ve beni hava kaldırdı; Kusura bakma çocuk annenle ve sevdiğin adamla vedalaşmadan ortadan kaldırılıyorsun artık annen ve babam yanında olmayacak. ağlamaktan kızaran gözlerimle, adamın gözlerine bakıp lüten diye bilmiştim sadece, arabanın arka koltuğunda ben ve o siyahlı adam oturuyordu sinsice gülerek yeni hayatına şimdikten merhaba de güzelim demişti. Arabanın kapısına yaslanıp yağmurun camın üstünde süzülüşünü izliyordum.Hayatım gibiydi her yağmur damlacığı, annemin yokluğu,Mert'in yanımda olmayışı kurşun gibi saplanıyordu kalbime ne yaparsam sesim çıkmıyor boğazıma düğümleniyordu, bir yol bulmam lazım kaçıcam her ne olursa olsun, araba durmuştu aradığım fırsatta buydu kapının kilidini açtıklarında koşarak uzaklaşıp gözden kaybolacaktım. Beklediğim gibi kapının kilidini açtılar, arabadan indiler karşılarındaki bir adam gülerek bana baktı ,benim hakkımda konuştuklarını anlaya biliyorum.Ali Bey: Eldeğmemiş istersin diye düşündüm?
Arda Bey: İçeri getirin.
Ali Bey: Zırhlı kızı içeri götür.Uzun boylu adam bana doğru geliyordu, evet Lora cesaretlenmelisin kapıyı açtığında arkana bakmadan koş. Kapıyı açmıştı yağmuru yanaklarımda hissetmiştim adamlara bakıp, beni tutan uzun boylu zayıf,kaslı adamı itirerek yere düşmesini sağladım deli gibi koşuyordum kulağımda rüzgarın uğultusu, adamlar silahını çıkartıp havaya ateş etmişlerdi. Ormana doğru koşmaya başlarım durmamam lazımdı arkama bile bakmadan koşuyordum.
Beceriksiz Zırhlı bir kızı tutamadın.
Problem deģil böyle birşeyle herzaman karşılaştığım için adamlarımın yarısı ormanda 5 dakikaya kalmaz bulup getirirler.
Nefesim kesilene kadar koştum,koştum ve koştum arkama dönüp baktığımda kimse yoktu önümdeki agaca yaslandım. Kurtuldun kızım kurtuldun. Sola döndüğümde bir el ağzımı kapatmıştı.
Kurtulmaya çalışıyordum, gücüm yetmiyordu tam kurtuldum derken yine mi??
6 DAKIKA SONRA......
Sizi tanıdığıma sevindim Ali bey bilirsiniz biz tanınan bir mafyayız sizinde öyle olduğunuzu düşünüyorum bu konuşma aramızda kalacağından da eminim değil mi? Ali Bey?
Kesinlikle öyle biz artık gidelimn tekrardan tanışdığımıza sevindim güzel işler çıkaracağımıza eminim.Arda'nın Ağzından....
Kızı yakaladılar mı? Evet efendim 2 dakikaya burada olurlar derken, kapı açıldı kucağındaki kızla içeriye girdi . Efendim kız bu, kızın yüzü ay parçasıydı adeta saçları beline kadar uzanıyordu, kendime geldim ve kızı odaya bırakın bizzat ilgileneceğim Melis kız uyanınca haber ver tamamdır başkan.Gözlerimi açtığımda,kolumda serum vardı. İrkilerek havaya kalktım koltukta uyuyan kız Noraydı sessizce serumu kolumdan çıkardım ve yalpalayarak odadan çıkmaya çalıştım. Kapı sesini duyunca Nora yanıma geldi. Şş Mert bey daha yeni içkanamanız durduruldu yatman lazım.Lora nerde Nora? Bilmiyorum senin yanında değil miydi? Hayır. Benim acilen gitmem lazım. Hayır Mert dinlenmen lazım sözüný dinle gidip yiyecek birşeyler almam lazım sana lütfen yatağından kalkma. Nora üstt kattaki katine gitmişti, yataktan kalkıp dolaptaki çeketimi giydim yavaş yavaş hastane kolidorlarında ilerliyordum Loraya ulaşmam lazımdı. Yoldan taksi çevirip yeşil garaja Lora"nın babasına gitmem gerekiyordu, aklıma gelen bütün kötü düşünceleri beynimden silerek kendimi iyi şeylere yönlendiriyordum. Kaptan beni sağ tarafta indirsene. Taksiden indim yeşil garaja vardığımda Zırhlıyı kapıda beklerken gördüm. Mert bu halin ne oğlum? Birşey yok küçük bir kaza geçirdim. Lora nerde? Zırhlı lorayı eve bırakmadın mı ?cevap ver sağ taraftaki yaram kanamaya başlamıştı ,farkedilmemesi için hafifçe bastırdım. Zırhlı söyle o adam kıza zarar vermedi değil mi? sesimi yükselterek konuşyordum, put gibi bakma yüzüme be adam. Arkadan Kapı sesi duymuştüm Lora"nın babası karşıma geçip "Gitti" demişti. Nereye ? Eve gitmemiş Nora"nın da haberi yok. O artık başkasının Ne demek istiyorsun sen? Ben senin patronunum kendine gel çocuk ne o "Aklınla kalbin arasında mı kaldın"
......8.BÖLÜM SONU.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurşun İzi (Texting)
ChickLit"Senin siyahında kaybolmaya geldim." ( kitap kapağı tasarım) minikbirqueen