7.Bölüm.

16 5 2
                                    

   Telefonumu kapattım Mert'in  gidelim  kelimesinden başka bir kelime duymamıştı kulaklarım, onunla gitmeliyim gerçekten tek istediğim şey bu. Telefonumu kapattım, motora bindik bulunduğumuz  alandan uzaklaştık nereye gittiğimizi bilmiyorum ama Mert'in aklında kesinlikle bir yer vardı.

    Mert"in Ağzından...

Gidelim Lora gidelim... hemde kimsenin bizi bulamayacağı yerlere gidelim  kimsenin  bize ulaşamayacağı yerlere  gidelim ki bizi kirletemesinler. Babamın anneme ölmeden önce aldığı  yazlık evine gelmiştik çünkü Lora'yı şimdilik getirebileceğim yer burası.

  Lora'nın Babasının Ağzından....
İstediğim bu değil ah Lora ah nereye gittin ama seni bulacağım çocuk sen benim tek evladımsın şimdi benden kork Nefise.

Nefise(Annesi): Böyle olmamalıydı sen pislik herifin tekisin bak işte bak  kaybettim hayatta sahip olduğum tek varlığı kızımı canımı  daha beni mahfetmek için  ne yapacaksın.

    20 Dakika Sonra.....

Zırhlı Mert'i ara çapuk elini hızlı tut.
Efendim  açmıyor  telefonunu ulaşamıyorum.
Beni çıldırtmak mı istiyorsun sen  git ikisinide bul ve buraya getir  madem beni babası olarak görmüyor, her fırsatta tuttuğum adama sığınıyor görücek dünya kaç bucak olduğunu  şu dövüşçü tanıdığın mafya vardı  onun numarasını derhal bul bana.

Efendim bakın  akıl vermek gibi olmasın ama o sizin kızınız sizi affedecektir doğru yolu bulacaktır çok tehlikeli eli kanlı bir mafya hata affetmez başımıza bela açılabilir.

Ben ne diyorsam onu yap son sözüm bu yarına kadar numarayı getir bu bir emirdir Zırhlı.

Tamam efendim.

  Zırhlı'nın Ağzından......

Ali Bey'le konuşmamız bitmişti istediği  tek şey kanlı bir mafyanın numarasıydı. Hiç olmadı bu eğer kızı ona satarsa çok kötü şeyler olur.

Benim  güzel saf kızım aç şu telefonunu anneciğim bak annem ağlamaktan helak oldum Allahım böyle olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi onu korumak için kendi yalanlarımın içinde boğuldum. (Eve gittim, elimi yüzümü yıkadım balkona oturarak dışarıyı seyretmeye başladım  bir umut kızım evine döner.)

Mert: Ben şömüneyi yakmak için ambardan odun getireyim canını sıkma herşey yoluna girecek.

Lora: hiçbir şey eskisi gibi olmayacak Mert bildiğim yanlışlar arasındaki tek gercek bu  bir de sensin.

Mert arkasını dönerek gitti ambardan odun getirecekti bende o sırada ikimize kahve yapacağım karlı bir günde bu dertlerimin arasında bir Mert'le olmam güzeldi birde yapmakta olduğum sıcak sert bir kahve. Herkesten uzak kalmak bana verilen bir lütuftu. Saat çok geç olmuşu,Güneş ışığını  Ay'a bırakmıştı. Mert ateşi yaktı şömünenin önüne yatak yapmıştık yorgan ve battaniyeden.
     Uzanmıştık sessizce ateşi izliyorduk birden Mert gülmeye başladı.
Noldu Beyfendi konuyu ben kaçırıyorum galiba? Neye gülüyorum biliyor musun güzel Kadın , bu kadar güzelsin, masumsun, yalanların içinde boğulmandan korkuyorum safsın kızım sen etrafında dönen hiçbir oyunu bilmiyorsun gül gibisin tıpkı beyaz bir gül gibisin siyahların içinde kaybolmana izin vermeyeceğim kadın.
Ben  yani şey
Ney?
Birlikte birbirimizde kaybolalım mı?
Beni kendine çekiyorsun ikimiz içinde daha kötü olur bu ben senin dengin değilim.Bildiğin adam değilim.
Omzuma yatarak uyuya kalmıştı kadın.Ona yalan söylediğimi  elbet bir gün öğrenecek, işte o öğrendiği gün ben yıkılacağım bana olan güveni son bulacak benden nefret edecek ondan uzak durmalıyımm...
    Sadece bu gece masum prenses sadece bu gece seninleyim son kez.

   ........SABAH.......
Kapıyı çalarak içeri girdim Ali Bey odasında beni bekliyordu  efendimiz numarasını buldum.
Ahahaha süper bak bir kez daha sana olan güvenimi yeniledin Zırhlı.
Bugün sabah kanlı depoda olduğunu söyledi  yüzyüze konuşmak istiyorsanız oraya  gece 11'de gitmenizi söyledi.

Süper gidelim de bir konuşalım,  arabayı hazırlayıp yeşil depodaki garaja koy kimse görmesin hem şu Mert'e ulaş kızla birlikte gitti  gece 11'e kadar vaktimiz var bulmazsan seni gider teslim ederim. Merte de bahsetme haberi olursa planımı bozar.
Peki efendim.

Sabah uyandığımda burnuma mis gibi çay kokusu geliyordu kalktım Mert sen birtanesin yüzümü yıkadım Dışarıya çıktım Mert telefon görüşmesi yapıyordu.

Mert: Yazlık evindeyiz Zırhlı Ali Bey'e haber ver öğlene doğru kızını ona getireceğim.

Zırhlı: Yeşil Depoya getir bugün başkan orda olacak kızına kendini affettirecek kimsenin olmasını istemiyor.

Mert: Tamamdır 20 dakikaya orda oluruz.

Mert diye seslenmiştim beni duymadı Mertt!!!!!
Uyandın mı güzellik hadi bakalım kahvaltı yapmaya.
Kimle konuşyordun çağırdım ama duymadın derin bir konu galiba?
Hayır prenses babanın adamıyla konuştumm
Hayır hayır neden bunu yaptın ???
Lora'nın elinden tuttum evet biraz garip hissettim, farklı hissettim. Hissime yenik düşmeyerek konuştum.
Bak o senin baban. Babanın bir suçu yok Lora.
Ben onları sildim  benim ne bir annem ne de bir babam var!! Anladım mı koca kafalı odun gidiyorum ben kendi başımın çaresine bakarımm!!
Belinden tutarak kendime çektim gözlerinin içine bakıyordum masmavi derin deniz gözlerinde kaybolmak istemiyordum.

Lora'nın Ağzından...
Sana seni sevdiğimi nasıl söylerim ki sana her dokunduğumda kalbimin ritmini değiştirdiğini,karnımda kelebekler uçuşmasına sebep olduğunu sana nasıl söylerim  benim damarlarımda gezen kan kadar ihtiyacım olduğunu, sadece senin yanımda olmanı istediğimi sana nasıl söylerim gitmeyelim adamım.
 
Lora bak sen kocaman bir kız oldun, yanlış ve doğruyu ayırt edebilecek yaştasın şuan mutluluktan havaya uçman lazım 18 sene sonra bak baban yanında annenin siyah yalanlarıyla büyüdün ama ben sana bir söz verdim ne annenin ne de babanın siyah yalanlarında kaybolmana izin vermiyeceğim.
Tamam tamam bu kez senin istediğin olsun beyfendi tamam!!  Kaskı taktım motora oturdum onundan binmesini bekliyordum hadi ne bekliyorsun?? bin  motora babamla sen istediğin için barışıcam.

   25 Dakika Sonra.....
Zırhlı: Nihayet geldiniz Küçük Hanım adınız ne bakalım?
Seni ilgilendirmez. Oo küçük hanım sinirli ve asabi peki babanızın odası sağ tarafta içeride sizi bekliyor baş başa konuşmanız gerekiyor seni çok özlemiş.

Mert: Herşey onun için daha iyi olacak. Babasını affetmesi lazım. Babasının bir suçu yok nasıl olsa.
Zırhlı: Sende öyle san Salak.
Mert: Ne demek istiyorsun?
Zırhlı: hiç hiç kendi kendime mırıldanıyorum.
Ooo kızım nihayet yanımdasın özlemişti baban seni!!!
Nedense hiç özlemedim ve sen benim babam değilsin!!
Sakin ol çocuk ne de olsa bu Gece 11'den sonra başkasının bir malı olacaksın.
Ne ? Ne demek istiyorsun sen?

           ......7.BÖLÜM SONU......







Kurşun İzi  (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin