Uzun süredir hasretini çektiğim yumutalı rulo kokusuyla uyandım. Yatağımdan kalkıp kokunun geldiği yere yani mutfağa yöneldim. Eun Sun önlüğünü takmış ve iğrenç sesiyle Exo Growl u mırıladanıp masayı hazırlıyordu. İçeri girip
''Aman da aman benim biricik arkadaşım bana neler hazırlamış böyle '' dediğimde Eun Sun gülümseydi ve karşılık olarak '' Elini yüzünü yıka da yemeğe gel '' deyince gülümseyip dediğini yaptım .
Yemeği yerken farkettim de Eun Sun pilavından birkaç kaşık alıp yemeği bırakmış beni izliyordu. Ağzımdaki yemeği etrafa saça saça konuştum;
'' Ne o idol olmaya falan mı karar verdin. Azıcık bir şey yiyip bıraktın '' dediğimde Eun Sun bana peçete uzattı ve
'' Görmüyor musun dana kadar oldum hem sen bana karışacağına kendine dikkat etsene. Belki ben Idol olamıyacam ama sen olucaksın. Bu yüzden az ye yada yediklerini çiğne. Görgüsüz gibi saldırdın yemeğe. ''
Onun bu sözlerinden sonra ağzımdakileri yutup konuştum.
'' Görgüsüz olduğumu kabul ediyorum da Idol olmak biraz zor ''
Eun Sun otuz iki dişini göstererek gülüp;
''Ben sana güveniyorum. Eminim en kısa sürede arıyacaklardır seni. Hem senin gibisini bir daha nerede görecekler ki ...''
Ah ah biri bu kızı rüyasından uyandırsın. Hep böyle olumlu düşünüp sonucunda hayal kırıklığına uğruyor. Ama yine de onun bu olumlu düşünmesi mutlu olmama sebep oluyor.
Ağzımı silip masadan kalkarken '' Seçilmiş olsaydım çoktan ararlardı son güne bırakmazlardı değil mi biraz mantılı düşün lütfen ''.
diyip mutfaktan çıkıcakken Eun Sun kolumdan tuttu ve;
''Nereye gidiyorsun bakalım ben hazırladım sen toplıyacaksın ''
Hahahaha dalga mı geçiyor benimle? Hem hazırlamasını ben mi söyledim sanki. Hiçbir şey yemeden de okula gidebiliridim ben.
'' Ailen sana misafirine iş yaptırmayı mı öğreti? No no no no aaa aile dedim de aklıma geldi. Sizinkileri göremiyorum. Nereye gittiler ? ''
Eun Sun masadan kalktı ve
'' Günaydın ya çok zekisin sen. İki günlüğüne Busan a gittiler. Bugün gelirler ve burayı böyle görmek istyeeceklerini hiç sanmıyorum. Bu yüzden mutfağı toplayacaksın''
Her ne kadar istemesem de mutfağı toplamıyı kabul ettim. Ne de olsa kız bana evini açtı. Gerçi bunu her hafta yapıyor ama neyse. O yüzden sesimi çıkarmadan bulaşıkları yıkamaya başladım.
Bulaşıkları yıkamayı bitirdikten sonra Eun Sun' un odasına gittm. Oh biz orada çırpınalım hanım efendi odasında müzik dinlesin.
İntikam almak için sinsice arkasına geçip birden kulaklıklarını çıkarttım ve avazım çıktığı kadar bağırdım. Benim bağırmamla Eun Sun yer çekimine meydan okuyup yüz metre yukarıya sıçradı . Kaşlarını çatıp üstüme doğru yürümeye başladı. Ben bulaşıkları bana yıkattığı için intikam intikam diye yanıp tutuşurken sonucunu hiç düşünmemiştim. Aha şimdi dayağı yedim derken Eun Sun kolarını kocaman açıp sarıldı.
'' Hayvan yaptığın bu iğrenç çocuksu şakaları bile özleyeceğim. ''
Diyince sarılmayı bırakıp yüzüne mal mal baktım.
''Pis kaşar sakın orada yeni arkadaş bulayım deme. Yeminlen gözlerini oyarım''
Deyince gülmeme engel olamadım. Benim MAL arkadaşım hala hayal kuruyor. ona hala anlatamadıysam ya benim anlatışımda bir problem var yada onun beyninde. İkinci seçenek daha cazip geldi bana ama bunu ona söylersem... Neyse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM SEÇİMİM
FanfictionKel kafalı pısırık olul müdürü Im Jin Ah'a o haberi verince son derece berbat olan hayatı biraz da olsa düzelmişti. Ancak artık hiçbirşey eskisi gibi olmayacaktı. Müzik okuluna başlaması demek hayatının tamamen değişmesi demekti .Bir tarafta tüm mük...