Son Gün

276 19 8
                                    

Ne??? Yanlış mı duydum yoksa müdür gerçekten de Mokpo High school mu dedi? Yok yok kesin ben hala rüyadayım.

Müdür sonunda şu serseriyide okuldan gönderdik dermiş gibi etrafa bakıyorken kafama dank etti. Rüyada değildim. Ortam epey bir sessizleşmişti ki ben birden 'GERÇEKTEN MI?' diye bağırınca herkes bana bana baktı. Jeton daha yeni yeni düşüyordu.

Üçümüz tekrar sınıfa dönünce zil çoktan çalmıştı. Eun Sun koşarak yanıma gelip ''İçimden bir ses bu sefer sıradan bir uyarı olmayacak diyor. ''

Aman da aman biricik arkadaşım benim için endişelenirmiş. Ancak sabah bana bulaşıkları yıkatmasının öcünü henüz alamamıştım. O nedenle hemen üzgün moda girdim ve ;

''İki hafta okuldan uzaklaştırma cezası aldım."

Eun Sun gözlerini fal taşı gibi açıp bana baktı. Öküz gibi anırdı ve (eşekler anırmaz mı ya? Bu arada yazar burada güldü demek istiyor)

"Şaka yapıyorsun değil mi? '' diye sordu benim zeki arkadaşım. Ben kafamı hayır anlamında sallarken Dong Woo içeriye '' Hayır olamaz gitmene izin vermiyorum. '' diye bağırarak girince Eun Sun titreyen sesiyle ''Yani ciddisin . Eğer uzaklaştırılırsan bu siciline işleyecek hem müzik okuluna gidemeyeceksin hem de üniversiteye giremiyeceksin yo yo yo bu olamaz."

Ben bizimki yine rap yapmaya başladı diye düşünürken Dong Woo, Eun Sun a ne saçmalıyo bu gerizakalı dermiş gibi bakıyordu. Sonunda konuşmaya başladı.

''Beni böyle bırakıp o kıza benziyen erkeklerin yanına gidemezsin. ''

Dong Woo' nun bu sözünden sonra bir süre Eun Sun bize boş gözlerle baktı ama bu çok uzun sürmedi. Ilk önce Dong Woo' nun bacak arasına bir tekme geçirdi. Dong Woo acılar içinde kıvranırken Bana döndü.

"Bir dakika bir dakika şimdi sen beni kandırdın mı?" diye sordu. Anlaşılan bunun jetonu da sonradan düşüyor. Ben otuz iki diş sırıtıp Kafamı sallarken Eun Sun bana vurup bağırıyordu. ''

"Pislik, hayvan, insafsız, gamsız, oruspu, kaşar böyle şaka mı olur? ''

Bu sefer Im Jin Ah' tan Eun Sun 'a Not : Birdaha asla bana bulaşık yıkatma.

Eun Sun ile anaokul çocukları gibi el ele tutuşup kendi etrafımızda dönüp zıplıyorken bizim şeytan üçlü geldi. Mir Rae ; "Birileri şu ilkokul bebelerini alsın şuradan."

Tıpkı onlar gibi burundan konuşup ''Ne zaman şu burundan konuşma işlemine son vericeksiniz? '' dedim. Üçlü daha cevap vermeden Eun Sun konuştu.

'' Ahh Mir Rea şekerim senin naklin daha onaylanmamıştı değil mi?"

Mir Rea sırıtıp ''Daha gün devam ediyor tabiki de arayacaklar . Hem beni değilde şu kurbağayı mı alıcaklamış '' deyince uzun süredir sesizliğini koruyan Dong Woo titreyen sesiyle konuştu.

''Laflarına dikkat et Mir Rea Sen değil İm Jin Ah seçildi. ''

İlk defa Dong Woo yu bu kadar ciddi görüyordum. O bunu söyledikten sonra Mir Rea nın yüzü sarıya döndü hiçbir şey demeden sınıftan çıktılar .

Bu okuldaki son günümdü. Eğer pazartesi yeni okuluma gitmezsem devamsızlığım olucaktı. Bu yüzden okuldan sonra direk eve gittim. tabiki Eun Sun da geldi. Birlikte bavulumu toplayacaktık . Her şey tamamdı da annemi tamamen unutmuştum. Eve girince annem koltukta uzanmış benim küçüklük albümüme bakıyordu. Bende Eun Sun da çıtımızı bile çıkarmadan annemi izliyorduk. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Kelimeler boğazımda düğümlemişti. Aklımda iki şık vardı. Ya hemen annemin yanına gidip ona sarılacaktım yada benden kurtulduğunu söyleyip tekrar tartışacaktık.

BENİM SEÇİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin