Öncelikle selam! Söylemeliyim ki ben yazar değil arkadaşıyım. Hikayeyi düzenliyorum sadece. Yazarınız Duygu denen kicibe yeni bölüm yazmadığından uzun zamandır yb okuyamıyordunuz. Yeni bölümü okumadan önce sizden bir isteğim olacak. Biliyorum kilişe ama okuduktan sonra oy verip, yorum yapar mısınız?
Ne yani Sunggyu'nun grubu beni mi seçmişti?
Ben şaşmış gözlerle Sungkyu' ya bakarken Myunsoo hızla yanımıza gelip Sunggyu'yu omzundan ittirdi ve sesli bir şekilde konuşmaya başladı.
"Kim sana kendi başına hareket etme izni verdi?! "
Myungsoo'nun sesiyle koridordaki tüm gözler bize dönmüştü. Sunggyu çok sinirlenmişti ve tüm siniri gözlerinden okunuyordu. Myungsoo ona yaptığı gibi oda Myunsoo' nun omzuna vurdu.
"Izin almam gereken kişi kim ? Sen mi? Daha iyi birini tanıyor muydun ki karşıma çıkıp konuşuyorsun?"
Bu tartışma yerini kavgaya bırakmadan Sungjong gelip zorda olsa Myungsoo' yu almayı başarmıştı.
Ne diyeceğimi bilemiyordum. Sonunda zorla ağzımı açıp donuk bir sesle Sungkyu'ya "Iyi misin? " diyebildim. Sunggyu zorla yüzüne bir gülümseme yerleştirip "Iyiyim. " dedi
Koridordakiler hala bizi izliyorlardı tâki koridordan gelen çığlık seslerini duyana kadar.
Bağıranların hepsi kızdı ve ağızlarından sadece şu dört kelime çıkıyordu.
"Sungyeol , Woohyun, Hoya, Infinite."Ne Infinite mi ? Sınıfta ki diğer kızlar gibi bende hızla çığlıkların atıldığı yere gittim. Ahh Sungyeol... Sanki insan değil, çünkü melek gibi koridorda süzülüyor.
Acaba nereye gidecek diye düşünürken bana doğru yaklaştığını farkettim. Çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum.
Acaba niye yanıma geliyor? Yoksa o da mı beni grubuna almak istiyor?
Kafamın içinde bu tarz saçma sorular varken Sungyeol iyice yanıma yaklaşmıştı. Nefesimi tutmuş bir şekilde beklerken o hiç yüzüme bakmadan sınıfımıza girdi.
Başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi hissediyordum. (Jin Ah'ın fangirl duyguları..)
Tüm hayallerim yıkıldı. Merak ediyorum da hangi mantıkla Sungyeol' un yanıma gelebileceğini düşünmüştüm?
Sınıfa girip Sunggyu' nun yanına gittim.
Tüm sınıf, hayır, sınıf mevcudumuz bu kadar çok değil, tüm okul bizim sınıfa girmiş, İnfinite' nin etrafında daire oluşturmuştu.
Hiçbir şey göremiyordum. Bir de uzun boyluyum diye geçiniyorum.
Zıplamaktan başka çare yok diye düşünürken Sungkyu kolumu tuttu. Ona anlamsız bir şekilde bakarken Infinite konuşmaya başladı.
Üçü birlikte ''Merhaba, biz Infinite.'' diyip eğildiler. Ah, böyle yapınca çok seksi oluyorlar. Ben salyalarımı temizlerken Hoya oppa konuşmaya başladı.
'' Hepinizin bildiği gibi bu yıl da sunbaeler çaylakları eğitmek amacıyla dans grupları üçer, vokaller ise birer kişi alacak.''
Burdan sonrasına Woo Hyun devam etti. Ah, minnoşlarım ne de güzel hazırlanmışlar öyle.
''Bizimde üç kişi seçmemiz gerekiyor. Hepinizin geçmişine ve seçmelerdeki videolarınıza baktık ve bize en çok uyan üç kişi seçebildik. ''
Ve Sungyeol oppa konuşmaya devam etti.
''Aslında grubumuzda kız istemiyorduk ama başarısı gerçekten de çok üst seviyelerdeydi. Onu çöpe atmak olmazdı.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM SEÇİMİM
FanfictionKel kafalı pısırık olul müdürü Im Jin Ah'a o haberi verince son derece berbat olan hayatı biraz da olsa düzelmişti. Ancak artık hiçbirşey eskisi gibi olmayacaktı. Müzik okuluna başlaması demek hayatının tamamen değişmesi demekti .Bir tarafta tüm mük...