●❴1❵●

237 48 49
                                    

🎂

~Sowon

"Kimse yok mu?"

Aishh tam zamanında geldi birazdan keki fırından çıkarmam lazım. Ve daha çalışanlar gelmedi.

- Buyrun hoş geldiniz.

- Ben düğün pastası siparişi vermek istiyorum

- Tabii nasıl bir şey istediğinizi konuşalım. Ama sizden 10 dakika isteyebilir miyim? Bu arada size limonatamızdan ikram etmek isterim.

- Tabii teşekkürler.

Kadına hemen limonatayı verip mutfağa koşmam gerekiyordu. Aman tanrım az kalsın kek yanıyormuş. Tam zamanında yetiştim. Evet şimdi uyuşukları aramam lazım. Rehbere girdim ve Yerin'in numarasını tuşladım.

*Telefon konuşması*

- Alo Yerin nerede kaldınız bi' bitmedi şu işiniz. Üçünüzü de kovacağım yakında.

- Sakin ol patron. Birazdan oradayız.

- Tamam hızlı olun birazdan müşteriler gelmeye başlar

- Tamamdır.

*Telefon konuşması bitti*

Evet, nerede benim not defterim? Heh işte masada kalem nerede? Of of...
Tabi ya kalem yardımı ile yaptığım topuzumdaydı. Ne yapalım tokanın yapamadığını kalem yapıyor.

- Evett şimdi pasta hakkında konuşabiliriz. Siz bana sadece hayalinizdeki pastayı söyleyin ben de sizin hayallerinizi gerçekleştireyim.

Kadın memnun bir şekilde gülümsedi.

- Ben altı katlı bir düğün pastası istiyorum. Bu perşembeye kadar hazır olması lazım.

Ne hayır işte bu hiç iyi olmadı. Perşembeye iki gün var. Anlamıyorum ki düğün pastası son anda mı akıllarına gelmiş?

❥❥❥

- Umarım tam da istediğim gibi olur.

- Siz hiç merak etmeyin sizi asla hayal kırıklığına uğratmayacağım.

- Teşekkürler iyi günler.

Kadına gülümseyerek el salladım ve kara kara düşünmeye başladım. 6 katlı pastayı nasıl yapacağım ben nasıl...

🎂

*

*

*

Şimdi doğruları söyleyin ilk bölüm nasıldı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi doğruları söyleyin ilk bölüm nasıldı?

Bu benim ilk kitabındaki ilk bölümümdü umarım sizin beklentilerinizi karşılar...

Adios ♥

🎂Let's Make A Wish[Sowjin]✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin