●{7}●

99 29 66
                                    

*Hatırlatma*

"Teşekkürler" tam dönüp gidecekti ki "Sowon her şeyi bi kenara bırak ve elinden gelenin en iyisini yap olur mu" dediğinde iki saniye kitlendim. "Merak etme en en iyisini yapacağım" dedim. Artık eminim bu yarışma da birinci olmak istiyorum. Şuan kendime olan güvenim nedenini bilmediğim bir şekilde yerine gelmişti. Bunun sebebi o muydu...

~Sowon
Yarışma beş dakika sonra başlayacak. Ve ben şuan deli gibi heyecanlıyım. Birinci olmak istiyorum hemde baya baya çok istiyorum.

"Unnie başarılar tüm yarışmacılar şu tarafa toplanacakmış" SinB yanıma gülümseyerek geldi ve bana sarıldı.

"Tamam ben gideyim" dedikten sonra yarışmacıların olduğu alana yöneldim. ilk aşama cupcake yapmaktı. Bu gayet kolay bi' işti. Umarım bu aşamadan batmam...

❥❥❥

"EVETT İKİNCİ AŞAMAYA GEÇEN YARIŞMACILARI AÇIKLIYORUZ. LEE HEI,PARK KWANG... KIM SOJUNG,CHOI..." işte benim adım. Benim adım...

Şuan da kırk iki yarışmacıdan geriye sadece on üçü ikinci aşamaya geçebilmişti. Çok fazla kişi elenmişti. Ama bunun gayet adil bir yarışma olduğu çok belliydi. Jüri üyeleri bile hâlâ kendilerini göstermemişti. Onları sadece üçüncü aşamaya geçebilenler görebilecekti...

Ikinci aşama da bizden düğün pastası yapmamızı istediler. Bu zor değildi. Çünkü düğün pastasında olması gereken tek şey romantik bir hava vermesiydi. Umarım geçen aldığım sipariş bunda işe yarar yani yaklaşık üç gün önce alıştırma yaptım bu da beni üçüncü aşamaya geçirecek kadar yeterdi. Yani umarım...

❥❥❥

Pastayı bitirmiştim. Geçen yaptığım pasta daha ihtişamlıydı. Bu pasta biraz daha sönük kalmıştı. Ama önceki pasta da yardım almıştım sonuçta 6 katlı pastayı tek başıma bir günde yapamazdım. Yani yapsaydım bir mucize olurdu zaten.

Son iki dakika kalmıştı. Son bir kez daha yaptığım pastaya baktım iki katlıydı. Pastayı zarif göstermek için ise  dantel motifleri kullanmıştım ve gayet de işe yaratmıştı. Ardından pastaya şeker hamurundan yapmış olduğum güllerle tamamlamıştım.

Valla yalan yok çok güzel olmuştu.'Canım ellerim hep sizin sayenizde' gülerek ellerime baktım. Tanrım lütfen lütfen beğenilsin...

❥❥❥

Ve bilin bakalım ne oldu? Elendim... Tamam hiç hoş bi şaka değildi. Üçüncü aşamaya sadece dört kişi kaldı. Sadece dört kişi(!) ve ben bu dört kişiden üçüncü oldum. Bu benim tabiki çok sinirimi  bozdu. Ben birinci olmayı istiyorum diyorum gidip daha ikinci aşamada üçüncü oluyorum.
Elenseydim daha iyiydi.

Neyse Sowon sen yaparsın kızım sen yaparsın sen birinci olacaksın. Ne dedi Jin 'Her şeyi bir kenara bırak ve elinden gelenin en iyisini yap' aklıma yine o sözleri gelince nedensiz bir şekilde saf saf sırıtmaya başladım. Noluyor bana? Tamam ilk olarak sakin kalıyoruz. Aklımıza nedensiz bir şekilde gelen Jin'i aklımızdan uzaklaştırıyoruz. Bugün senin için önemli bir gün ve sen bu günün anlam ve önemini değiştireceksin. Eunha için geldiğin bu yolda daha da yükseleceksin...

🎂Let's Make A Wish[Sowjin]✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin