*Hatırlatma*
"Jin o günden beri düşünüyorum. Sana karşı bir şeyler hissediyor muyum diye. Ben senden başlarda hoşlandığımı anladım Jin. Ama şuan senden hoşlanmıyorum. Şuan seni seviyorum Prenses"*
*
*
🎂
BU BÖLÜMÜ BEYAZ MODDA OKUMANIZ TAVSIYE EDILIR
→2 Yıl Sonra←
~Sowon
"AHH SinB yavaş tara şu saçımı" Canım saçlarımı SinB'ye teslim etmemeliydim. "Öcümü almam lazım unnie içimde kalsın istemem" Aynadan ona ölümcül bakışlarımı gösterdiğimde taramayı kesmişti."Tamam bence yeterli biraz daha devam edersem öleceğim. Yerin unnie gel saçı taradım şekil verme senden" Kapıdan giren Yerin elindeki maşayı basaya bırakmıştı.
"Unnie git gelinliğini giy önce sonra yapalım." Bu kız benle dalga mı geçiyor? "Üstümde ya Yerin hani ben gelinlik istememiştim. Sade bir elbise almıştım. Hani sen de Aaa çok zarif demiştin. Hatırladın mı?" Bian da kahkaha atmaya başlamıştı. Yemin ederim çatlak bu kız.
"Tamam, tamam şaka yapmıştım. Hemen şu saçını yapalım da Prensesimizi daha fazla bekletmeyelim." Eline telefonunu alarak bana yapacağı saç modelini göstermişti. Kafamı salladıktan sonra saçımı yapmaya başlamıştı.
"SinB telefonumu verir misin Jin aramış mı bakayım" Yatakta oturan SinB telefonumu eline alıp kilidini açmıştı.
"-Hâlâ hazır değil misin Prens'im- Ooo Yerin Unnie acele etmeliyiz."
"Az kaldı biraz daha bekleyebilir Sowon Hanımın Prensesi" Saçıma şekil vermeyi bitirmiş şimdi de modeli yapıyordu.
"Sen önce uzaylını ara 3 saattir konuşmadınız çıldırmıştır şimdiye" Yerin gülümseyerek konuşmaya başladı. "Yok 20 dakika önce konuştum ben onunla sen merak etme" Ikisi de birbirlerini çok seviyordu. Onları böyle görmek beni çok mutlu ediyordu.
"Tamamdır bitti kalk da sana şöyle bir bakalım. Tanrım çok güzel oldun. Tam aşık olmalık. Jin sana bayılacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎂Let's Make A Wish[Sowjin]✔
أدب الهواة✿Kim Seokjin x Kim Sojung✿ Pasta size neyi ifade ediyor? Belki mutluluğu belki üzüntüyü belki de öfkeyi... Bir pasta ne kadar da çok şeyi ifade ediyor değil mi? Benim için ise pasta galiba ölümü ifade ediyor... Belki de beni o pastadaki mumlar kurta...