●{15}●

62 19 12
                                    

*Hatırlatma*

"O gün benimde ailem parçalandı. O çocuklar gibi senin gibi bende zarar gördüm. Benim babam da senin gibi ailen gibi katledildi Sowon"

*

*

*

🎂

~Sowon
Jin'in söyledikleri ile donakalmıştım. Benim ailem gibi...

O da benim gibiydi benim gibi ve o şirkette ailesi çalışan çocuklar gibi...

*Flashback*

"Kim Sojung, 18 Kasım akşamı evden tek sağ çıkabilen kişi. Ailesi kurşun yağmuruna tutulmuş. Annesi ve babası bir çok yerinden vurulmuş, hastaneye getirildiklerinde kurtarılamadılar. Ailenin öbür kızları da alnının ortasından giren kurşunla olay yerinde can vermiş."

Küçük kız, ailesinin raporunun kaçıncı kez okunduğunu bilmiyordu. Ama her duyduğunda bu söylenenlere daha az inanmak istiyordu.

Orada küçük kız gibi bir çok kişi vardı. Yetim ve öksüz kalan çocuklar vardı aynı onun gibi. Veya çocukların bile kurtulamadığı aileler. Elbette şans eseri kurtulan kişiler de vardı. O gün evde olmayanlar veya acil işi çıkanlar. En azından onlar kurtulabilmişti. Ama uzun yıllar boyunca birlikte çalıştığı insanları kaybetmişlerdi.

Küçük kızın babası da bu şirketin önemli iş adamlarındandı. Yanı ilk hedef alınanlardan.

Dava hâlâ devam ediyordu. Uzun bir zamanda devam edecek gibi görünüyordu. Bu kişiler çok profesyonel çıkmıştı. Herkes onları bulmakta canla başla çalışıyordu.

Tabii bu süreçte yaralı olan insanlar için doktor randevuları devam ediyordu. Komada olanından fiziki tedavi alanına kadar bir sürü kişi vardı. Ama durumu en ağır olanlar psikolojik destek alan kişilerdi.

❥❥❥

~Jin
Sowon ile birlikte düzgünce konuşabilmek için bir ağacın altına oturmuştuk. Artık bugün bu konuyu burada kapatmak istiyordum. Ama o benim söylediklerime hiçbir tepki vermemişti. Ikimizde konuşmuyorduk. Ama bu böyle devam edemezdi.

🎂Let's Make A Wish[Sowjin]✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin