İlk görüş

185 10 4
                                    

İlk görüşte aşka inanır mısınız? Ben gayette inanıyordum. Ancak bizim hikayemiz (tabi varsa) ilk görüşte aşk denebilir mi bilmiyorum.
    Okulun ilk gunleriydi yeniyiz okulda 9. sınıfım siradayim sıranın önünde bir kız (adı İrem)vardı göz göze geldik ve bana gelsene dedi bende peki deyip yanına gittim öylece tanışmış olduk (kendisi şuan en yakın kankim) bana direk(anlamış konuşmadan)
-Nerelisin
- Manisaliyim
- aa bende neresinden
- Alaşehir sen
- ben demircili yım
Dedi ve öyle başladı neyse sınıflara girdik yan yana oturduk falan sınıfta üç arkadaş daha edindik grubumuz oluşmuştu artık
Ben İrem Sudegül Ceylan Bilge
Neyse bı gün tenefüste dışarda bankta otururken bi çocuk gördüm ayağında değişik bi şey vardı nasıl anlatsam fotosunu bulursam koyayım su alta

 sınıfım siradayim sıranın önünde bir kız (adı İrem)vardı göz göze geldik ve bana gelsene dedi bende peki deyip yanına gittim öylece tanışmış olduk (kendisi şuan en yakın kankim) bana direk(anlamış konuşmadan)-Nerelisin - Manisaliyim- aa bende ner...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aha bunlardan di ve ayrıca iki de baston vardı onlarla tutunup gidiyodu bende gördüm dikkatimi çekmişti çünkü çocuğu bi inceledim tatlıydı neyse o günün sonunda otobüs durağında bekledim bindim (hangi durakta bindigini hatırlamıyorum) bindi işte i...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aha bunlardan di ve ayrıca iki de baston vardı onlarla tutunup gidiyodu bende gördüm dikkatimi çekmişti çünkü çocuğu bi inceledim tatlıydı neyse o günün sonunda otobüs durağında bekledim bindim (hangi durakta bindigini hatırlamıyorum) bindi işte içimden
- aa o çocuk
Bakıyorum baya böyle yanında iki arkadaşı vardı oturdular falan ben arada göz ucuyla bakıyorum sonra önüme dönüyorum böyle geçti zaman ve ineceği durak geldi bi durak önceden kalkması gerekiyo ki kalkabilsin işte sakatlığı olduğu için ben böyle mal gibi diktim gözlerimi ona yandan da olsa bakıyorum biraz zorlanıyordu ama ayakta tutunup bekledi iyice yaklaştık durağa ve etrafına bakarken mal gibi ona bakan beni gördü tabi işte o an göz göze geldik ben utandım hemen refleks olarak gözlerimi kaçırdım sonradan inerken tekrar baktım . İndi ve otobüsün gidişini bekledi ve ben hala bakıyordum ve yine göz göze geldik yine refleks olarak gözlerimi kaçırdım. Neyse ben eve vardım yemeğimi yedim telefonumla oynadım annem geldi yemek yedik odevlerimi falan yaptım ve uyku vaktim geldi yatağa uzandım ve günümü düşündüm ama sadece o aklıma geliyordu çok tatlıydı ve bacağının neden öyle olduğunu çok merak ediyordum ve ben onu ilk haftalarda neden hiç görmemiştim?
Çok fazla soru vardı ama içimdeki hisler sanki yarın çok şey olucak ve sorularımın yanıtını bulacakmis gibiydi ama yarın cumaydi ve hafta sonu tatili zamanimiydi şimdi!
O an kafama dank etti!!

Evet arkadaşlar bu bölüm kısa oldu gibi ve biraz da karışık ama umarım beğenirsiniz yildizlamayi ve yorumlarınızı esirgemeyin ve paylaşırsanız da çok mutlu olurum hepinizi öpüyorum hoşçakalın ♥️♥️

Otobüsteki çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin