Bölüm 7

51 3 4
                                    

Ders benim için uzun geçmişti üstüne üstlük matematik dersi olunca hiç çekilmiyordu. Zil çalınca hemen Bilge'ye döndüm.

Bilge:

-Sakin ol buraya gelecek, ben ona tarif ettim ama yine de kapının önünde bekleyelim o salak bulamayabilir ne de olsa.

Ben tamam anlamında heyecanlı bir şekilde kafamı salladım. Beraber kapının önüne geçip beklemeye başladık, ben sağa bilge sola bakıyordu. Bekledik bekledik... sanki zaman geçmiyor gibiydi ama gelen giden de yoktu. Zil çalınca 10 dakikanın geçtiğini anladık.

Bilge:

-O salak kesin unuttu artık diğer teneffüs biz gideriz hem sende seninkini görürsün.

  Bende mecbur kabul ettim

-Kuzenin nasıl biri?

bilge:

-İşte salak unutkan gerizekalı m-

-O anlamda değil ya görünüşü tipi nasıl?

-Hee ailedeki en iyi genler ona gitmiş. Birbirimize hiç benzemeyiz. Ne kadar zıtlık varsa bizde var onlar. Renklerimizden başla kişiliklerimize kadar. O sarışın mavi gözlü ben siyah saçlı kahverengi gözlü. Yani doğruya doğru yakışıklı ama ben gıcıklık olsun diye onun yanında demiyorum sende söyleme sakın ha! G*tü kalkar şimdi gerçi kalkmıştır zaten baksana Aleyna falan yakışıklı diye konuşuyorlar.

-Peki neden okul değiştirdi?

-Konya'da yaşıyorlardı aslında ama annesi yani halam da artık çalışmak istedi evde oturmaktan bıkmış. Burada daha fazla iş olanağı var diye buraya taşındılar-

derken sınıfa hoca girdi bende yerime geçtim. Derse odaklanmaya çalıştım ama hocayı hiç sevmediğimden bu biraz zor oldu.

Zil sesiyle kendime geldim. Dersin son dakikalarında deftere doğru daldığımı fark ettim. Sıramdaki defter kitapları çantama kaldırıp yerine sıradaki dersin kitap ve defterlerini koydum.

Sonrada Bilge'nin yanına gittim.

Bİlge:

-Hadi gidelim bakalım ne yapıyor bizim gerizekalı.

Merdivenlerden yavaşça indik zaten sınıfları hemen merdivenin karşısındaydı baka baka indik o yüzden. Sınıfın önüne geldiğimizde ikimizde sınıfı taramaya başladık gözlerimizle. Ne ben aradığımı buldum ne de Bilge bulabildi.

- Yok mu?

-Yok nerde bu ya?

-Sınıfa gidelim madem bize buradan hayır yok.

Tam arkama döndüm ki bir adım atamadan bir erkeğin göğüsüne yüzümü çarptım, burnumla parfümünün kokusu geldi (büyük ihtiamlle tam olarak sıktığı yere kafa atınca yoğun bir şekilde alabildim kokuyu) . Kafamı kaldırırken Bilge'nin " Sonunda , nerdeydin ya sen " dediğini duydum ve çarptığım kişinin yüzünü gördüm oda o sırada bana bakıyordu. Bu dünkü otobüsteki çocuktu.

o anda Onur:

-Aa otobüsteki kıız!

Benim hala kafam yukarıda ona bakıyordum ama bilgenin bana döndüğünü fark edebildim.

Bilge:

-Tuğba? Siz tanışıyor musunuz ?


Eveet bu bölümüde burda bitireyim dedim bir yıl olmuş nerdeyse yazmayalı zaman hızlı geçiyor yeni karekterimizi nasıl bulduğunuz diğer bölümde neler olur dersiniz??


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Otobüsteki çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin