Nabídka, která se neodmítá

820 27 9
                                    

Y/N: Jung Y/N, prosím?

???: Dobrý den slečno Jung,mám pro Vás výhodnou nabídku na práci.

To bylo opravdu divné.

Y/N: Promiňte, ale tohle bude asi omyl.

Z druhého konce se ozval lehký ženský smích.

???: Pokud hovořím se slečnou Jung Y/N, tak si jsem naprosto jistá, že to omyl není.

Y/N: Já ale nikam neposílala svou žádost o práci.

Opět se na druhé straně žena zachychotala.

???: Toho jsem si vědoma, ale náš ředitel si myslí, že máte potenciál a proto, pokud máte o tuto práci zájem, se dostavte tuto středu v 8:00 přesně na adresu xxxxxxxxxxxx. Nemusíte si nic připravovat a veškeré detaily Vám budou sděleny na pohovoru. Prosím ve formálním oblečení, lehký make-up, vlasy rozpuštěné.

Y/N: Počkejte, ale...

???: Budeme se těšit slečno Jung. Naslyšenou.

Ani jsem nestihla reagovat a ona zavěsila. Rychle jsem si zapsala tu adresu s datem a časem. Tohle byl opravdu divný rozhovor. Jak mě ta ženská mohla znát? Byl už večer a já nic nejedla od snídaně. Zvedla jsem se tedy z postele, převlékla se do tepláků s mikinou a šla si uvařit instantní nudle. Když jsem vařila, tak někdo zazvonil na moje dveře. Doběhla jsem teda k nim a podívala se do kukátka, ale nikoho neviděla, otevřela jsem je a za nimi na mě vybafla Jennie.

Jennie: Překvápko.

Úsměv se jí rozlil po tváři.

Y/N: Jenn, co tady děláš?

Jennie vrazila ke mně do bytu.

Jennie: Nesu jídlo, co asi jiného.

Zavřela jsem za ní dveře a šla směrem do kuchyně.

Y/N: No počkej, ale ty máš být ve společnost, ne?

Jennie se na mě otočila a povytáhla obočí do údivu.

Jennie: Ne, nemám, po tom co mi řekla Yuki mám být tady a s tebou.

Povzdechla jsem si, ta holka mě někdy opravdu překvapuje. To je jeden z důvodů proč mi tak přirostla k srdci.

Y/N: Co ti konkrétně řekla Yuki?

Jennie si začala hrát s prsty z nervozity. Byla roztomilá.

Jennie: No, že tě vyhodili z ničeho nic a že jsi na ni křičela. Tak trochu mi brečela v náručí a já si myslím, že jsi to s ní přehnala, ona opravdu nevěděla, že tě vyhodí a osobně jsem na společnost pěkně naštvaná. Jak mohli vyhodit jednoho z nejlepších manžerů, nechápu to.

Poslední větu pronesla tak dramaticky, až se mi tomu chtělo smát.

Y/N: No, pan Min si nemyslel, že jsem jedna z nejlepších, vlastně mě nazval nevýkonnou a zastaralou a pak mi dělal nabídky na sex výměnou za přímluvu za práci. Myslím si, že jsem se v životě necítila víc naštvaně a poníženě. Bylo to odporné.

Jennie si celou dobu šokem zakrývala svou dokořán otevřenou pusu.

Jennie: To si děláš srandu, takovej prasák? Tak to je vrchol.

Y/N: Buď ale v klidu, ještě dnes večer jsem obdržela divný telefonát s nabídkou jiné práce.

Jennie: Jiné práce? A co to je za práci?

Y/N: To netuším, ale ta ženská, co mi volala, znala mé jméno a věděla i to, že nemám práci. Řekla mi jen čas a místo pohovoru, nic víc. Jó a taky jak mám vypadat. Bylo to opravdu divné.

Jennie vypadala na chvilku zamyšleně.

Jennie: A půjdeš tam? Jako na ten pohovor.

Zašla jsem ke sporáku e a začala jsem dodělávat ty nudle.

Y/N: No asi jo, ještě jsem nad tím nepřemýšlela.

Jennie vedle mě položila kimchi a tokbokki v pálivé omáčce.

Jennie: A není to nebezpečné? Přece jen o nich nic nevíš.

Vzala jsem si to od ní a naservírovala to spolu s nudelmi.

Y/N: Asi máš pravdu, ale za zkoušku nic nedám, ne? Kdybych se bála, tak nepracuju jako manažer.

Jennie se zachychotala, když si sedala k jídelnímu stolku.

Jennie: To máš naprostou pravdu.

Y/N: Tak už jez, beztak tě teď mordují s dietama a jelikož už pro ně nepracuju, tak tě můžu v jídle podporovat.

Jennie se na mě usmála a obě jsme se dali do jídla. Ty tokbokki byly úžasné. Doslova jsme se přejedli. Až jsme tak spokojeně po jídle odfrkovali na mém gauči, tak Jennie začala zase mluvit.

Jennie: Stejně mi to přijde nefér, že se tak k tobě zachovali.

Y/N: hmmm...

Jennie: Nejradši bych skončila taky.

Prudce jsem se zvedla a podívala se na ni.

Y/N: Tak to teda ne, to nehrozí. Nezruinuješ si kvůli mně dobře rozjetou kariéru.  To bych ti nikdy nedovolila.

Jennie jen protočila oči.

Jennie: No dobře, mami.

Obě jsme se začali smát. Každou chvíli s Jenn mám ráda. V soukromí je totiž úplně jiná než co předvádí na stagy.

Jennie: Asi bych už měla jít, nebo se Yuki zblázní kde jsem a já nepotřebuju aby vyhodili i ji.

Y/N: Tvoje manažerka je Yuki?

Jennie: Jo, dneska jí to oznámil pan Min, proto tak brečela, protože se cítila provinile vůči tobě. Myslím si, že byste si to mohli vyříkat, Yuki je moc hodná a nikdy nemyslí nic zle.

Y/N: No když to říkáš.

Pokrčila jsem rameny. Jennie se na mě významně podívala, když vstávala z gauče.

Jennie: Myslím to vážně Y/N.

Vstala jsem spolu s ní a doprovodila ji ke dveřím.

Y/N: Dobrá, omluvím se jí.

Jennie se usmála a chytla za kliku.

Jennie: Děkuju, za všechno. Budu tě chodit navštěvovat kdykoliv budu mít čas.

Y/N: No dobře ty pošuku.

Už jsme se obě křenili jako paka.

Jennie: Tak sbohem magore.

Y/N: Taky tě miluju Jen.

Ještě se jednou usmála, než žahla za roh chodby a já za ní zavřela dveře. Hned jsem šla do sprchy, převlékla se a skočila pod peřiny. Myslím si, že toho na jeden den bylo opravdu hodně a kdo ví, co mě ještě čeká....

BloodyB: Asi se dneska upíšu, ale jak mě to chytne, tak si nemůžu pomoct takže vyjde víc dílů téhle FF než bych normálně vydala, asi mi antibiotika lezou na mozek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

BloodyB: Asi se dneska upíšu, ale jak mě to chytne, tak si nemůžu pomoct takže vyjde víc dílů téhle FF než bych normálně vydala, asi mi antibiotika lezou na mozek

Enjoy další díl...

Sweet little girl ♡  [Namjoon/FF/BTS/ONESHOT]Kde žijí příběhy. Začni objevovat