5

34 9 0
                                    

Attığım mesajlardan sonra Mengü olduğunu iddia eden kişi bana hiç yazmamıştı. Ona inanmak istiyordum fakat inanırsam hayal kırıklığına uğrayacağımı biliyordum. Hayal kırıklığına uğramak istemiyordum. Ona kavuşacağım günleri sayarken böyle bir şok kaldırabileceğimi sanmıyordum.

Telefonumun titremesiyle elimdeki kahveyi başucuma bıraktım. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp telefonu aldım.

Ölümsüzüm: Fotoğraf.

Ölümsüzüm: Hala inanmıyor musun varlığıma?

Fotoğrafta arkasını dönmüş bir adam vardı. Siyah saçları ay ışığında ışıl ışıl parlıyordu. Mengü müydü bu? Ölümsüzüm müydü bu? Nefesim miydi bu?

Gözlerimden akan yaşlar mutluluktan mıydı, çaresizlikten mi bilmiyordum. Fakat içimde küçük bir ışık kırıntısı oluşuyordu, bu beni endişelendiriyordu. Ve belki de tek dileğim bu fotoğraftaki kişinin gerçekten Mengü olmasıydı.

Cennet Bahçem: Eğer sen Mengü'ysen neden bu kadar geç yazdın bana?

Cennet Bahçem: Neden 638 gün bekledin?

Cennet Bahçem: Neden nefesimi kestin?

Cennet Bahçem: Neden öldürdün beni?

Cennet Bahçem: Neden gülücüklerimin yok olmasına izin verdin?

Cennet Bahçem: Sen benim canımdın.

Cennet Bahçem: Neden beni canımdan ettin?

Ölümsüzüm: Böyle olması gerekiyordu.

Ölümsüzüm: Ben istemedim bunu.

Ölümsüzüm: Gerçekten.

Cennet Bahçem: Neden o zaman?

Cennet Bahçem: Neden izledin ölmemi?

Ölümsüzüm: Mecburdum!

Ölümsüzüm: Ben nefes alırken öldüm, aynı senin gibi!

Ölümsüzüm: Ağladığını her gördüğümde gözlerimi yerinden çıkarmak istedim!

Ölümsüzüm: Saçlarını her okşadığında, ben okşayamadığım için ellerimi parçalamak istedim!

Ölümsüzüm: Sen benim mezarıma her geldiğinde ben kendimden nefret ettim!

Ölümsüzüm: Benim cezam da senden uzak durmaktı işte!

Cennet Bahçem: Peki ben ne günah işledim de çektim bu cezayı?

Cennet Bahçem: Sana inanmıyorum.

Cennet Bahçem: Sen Mengü değilsin.

Cennet Bahçem: Görüşmek istiyorum.

Cennet Bahçem: Ancak seni görürsem inanırım Mengü olduğuna.

Cennet Bahçem: İçime ufak bir ışığın düşmesine dahi izin vermeyeceğim.

Cennet Bahçem: Çünkü o ışık sönünce canım çok daha fazla yanacak.

Işıklarınızın asla sönmemesi dileğiyle...

Bir Işık|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin