1

4.9K 63 3
                                    

For Zawgi

(A/N Destiny call ၾကည့္ဖူးရင္ေတာ့  သိၾကမွာပါ ေက်ာရိုးကို Baby Bright Destiny Call ကို အနည္းငယ္မွီျငမ္းထားပါသည္ ... Ancient မဟုတ္တာမို႔ အနည္းငယ္သာမက အင္မတန္ႀကီးကို out of character ျဖစ္ပါလိမ့္မည္ ... မႀကိဳက္ပါက ေက်ာ္သြားႏိုင္ပါေၾကာင္း ... အပိုင္းရွည္ႀကီး ေရးမည္မဟုတ္ပါ၍ ဖတ္ရတာ တက္သုတ္ရိုက္သလိုျဖစ္မည္ကိုလည္း ႀကိဳတင္ အသိေပးလိုပါေၾကာင္း )

နယ္ၿမိဳ႔ေလးကေန ေက်ာင္းလာတတ္တဲ့ Lan Jingyi တစ္ေယာက္ ေရာက္ခါစကေတာ့ အေဆာင္ေနေလသည္..

သို႔ေသာ္ သူ႔မိဘေတြက  သူ႔အားမေထာက္ပံ့ႏိုင္ေတာ့ ... သိပ္မခ်မ္းသာသည့္ အေျခအေနမွာ လုပ္ကိုင္ေနေသာ လုပ္ငန္းေနရာကို အစိုးရမွသိမ္းကာ လုပ္ငန္းသစ္ စတင္လုပ္ကိုင္ေတာ့မွာမို႔ တစ္ႏိုင္တစ္ပိုင္ စီးပြါးေရးလုပ္ေနရာမွ ဖယ္ေပးရေလသည္ ...

မိဘေတြဟာ ဘိုးဘြားေတြရိွေသာ ရြာသို႔ျပန္ကာ လယ္လုပ္ေနရသည့္အတြက္ သားျဖစ္သူ Lan Jingyi ထံ ပိုက္ဆံမပို႔ႏိုင္ေတာ့ ... ထို႔ေၾကာင့္ Lan Jingyi ခမ်ာ အေဆာင္ခလည္း မေပးႏိုင္ေတာ့ ...

အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္မွန္သမ်ွ ရွာေဖြကာ အိပ္ခ်ိန္မ်ားကို Bus ကားေပၚ ရထားေပၚသာ ငုတ္တုတ္အိပ္ရေတာ့သည္....

ယေန့တြင္ေတာ့ Lan Jingyi တစ္ေယာက္ ေက်ာင္းမွ Project အတြက္ coffee ဆိုင္ေတြဆီ ကြင္းဆင္းေနရသည္...

သူ႔အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ေတြမွရေသာ လုပ္အားခကို အေဆာင္လခအတြက္ စုေနရ၍ သူ႔မွာ အပိုဝင္ေငြမရိွ ... ေက်ာင္းက Scholorship မို႔ ေက်ာင္းစရိတ္က ျပႆနာမရိွေပမဲ့ Grade က က်လို႔မရသည့္အတြက္ အတန္းေတြလည္း ပ်က္လို႔မရ ... Grade သာ က်ရင္ Scholorship က ျပဳတ္မွာေလ ... သူျမန္ျမန္ေက်ာင္းၿပီးမွ အိမ္ကိုျပန္ေထာက္ႏိုင္မွာမလား ...

Coffee ဆိုင္ေတြကို ကြင္းဆင္းရရင္ သူ႔မွာ အပိုေငြကုန္မွာ သိေနေပမဲ့ သူ႔မွာ မတတ္ႏိုင္ ... Grade ေကာင္းဖို႔အတြက္ သူဒီ project ကို ေအာင္ျမင္ရမည္ ...

တစ္ဆိုင္ၿပီး တစ္ဆိုင္ ဝင္ထြက္သြားလာေနတာ  သူ႔မွာ ဘာမွအဆင္မေျပ ... ဆိုင္ရွင္ေတြက သူ႔ကို အတင္းႏွင္ထုတ္သည္ ...... ​ေကာ္ဖီတစ္ခြက္မွ ဝယ္မေသာက္ပဲ သူတို႔အလုပ္ကိစၥကို လိုက္လံေမးေနမွေတာ့ ဘယ္သူကေျဖခ်င္မွာလဲ ...

Don't call love ( Completed )Where stories live. Discover now