For Zawgi
" အစ္ကို က်ေနာ့ကို အလုပ္ခန္႔ပါ "
ဆိုင္ေရ႔ွကပ္ထားတဲ့ အလုပ္ေခၚစာကို ဆြဲၿဖဲလာၿပီးမွ အစ္ကို႔ေရ႔ွ ထိုးျပကာ သူ႔ကိုအလုပ္ခန္႔ေစဖို႔အတြက္ Jingyi ခါးကို ၉၀ ဒီဂရီေလာက္ကိုင္းလိုက္တယ္ ...
အစ္ကိုရယ္တယ္ ... တိုးဖ်ဖ်ရယ္သံနဲ႔ အစ္ကိုက သူ႔ကိုၾကည့္ေနမွန္းကို သူေမာ့ၾကည့္မိေတာ့သိလိုက္ရတယ္ .. အာ အစ္ကိုကေခ်ာလိုက္တာ...
" Jingyi "
အစ္ကိုက သူ႔ကိုေခၚတယ္ ... သူမထူးပဲ ၿပံဳးၿပံဳးႀကီးၾကည့္ေနမိတယ္ထင္ရဲ့ ... ခါးေညာင္းတာလည္းမသိေတာ့ဘူးပဲ ...
လက္ထဲက စာရြက္ကို အစ္ကိုဆြဲယူသြားခါမွ ျပန္ထူးဖို႔သတိရေတာ့တယ္ ...
" အာ ေသြ့ပုခ်ိ က်ေနာ္ ေယာင္သြားလို႔ "
ေရမခ်ိဳးရေသးတဲ့ပံုနဲ႔ မနက္ကအဝတ္အစားရယ္ ၫွင္းသိုးသိုးပံုေပါက္ေနတာေၾကာင့္ အစ္ကိုက သူ႔ကို ေျခဆံုးေခါင္းဆံုးၾကည့္ေနတယ္ ..
အာ သူေနရသိပ္ခက္ ..
" ခန္႔တာကခန္႔လို႔ရပါတယ္ ကဲ လာပါၪီး "
ခံုေတြက သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ထားတာမို႔ ထိုင္ဖို႔ေနရာက ရွားေနတယ္ ..
အစ္ကိုကသူ႔ကို ဆိုင္ေနာက္ထဲ ေခၚသြားတယ္ .. အာ ဒါက လူေနအိမ္ပဲ ... သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္ေနတဲ့ ဧည့္ခန္းကိုေက်ာ္လြန္ၿပီးေခၚသြားတာ သူ႔မွာ အူတိအူေၾကာင္နဲ႔လိုက္ရျပန္ေရာ ...
ထမင္းစားစာပြဲမွာ အစ္ကိုကဝင္ထိုင္ေတာ့ သူလည္ူ တစ္ဖက္က ဝင္ထိုင္ရတယ္ ..
ေရေအးတစ္ခြက္ခ်ေပးေတာ့ သူဆာဆာနဲ႔ေသာက္ပစ္လိုက္တယ္ ... အိုက္ယား သူညစာမစားရေသးဘူး ...
" ကဲေျပာပါၪီး အလုပ္လုပ္ခ်င္ရတဲ့အေၾကာင္း "
သူ႔ရဲ့အလုပ္လုပ္မွ ျဖစ္မဲ့အေၾကာင္းကိုသူ႔မွာ စီကာပတ္ကံုးေျပာျပရျပန္တယ္ ... အခုလက္ရိွ အလုပ္ျပဳတ္လာတာလည္းပါတာေပါ့ ...
စကားအဆံုးမွာ မ်က္ႏွာေလးကို အိုထားလိုက္တယ္ ... အစ္ကိုမ်ားသူ႔ကို ခ်က္ခ်င္းအလုပ္ခန္႔ေလမလားလို႔ ...
YOU ARE READING
Don't call love ( Completed )
FanfictionModaozushi & The Untamed Fanfiction Lan Jingyi × Lan Sizhui