7

368 28 7
                                    

For Zawgi

Closed ဆိုတဲ့စာတန္းေလးက အနည္းငယ္ေတာ့ သူစိမ္းဆန္သည္ ... မနက္၆နာရီ... အနည္းငယ္ေအးစက္ေနတဲ့ေလထုက သူ႔ကိုတုန္ရီေစသည္...

ခြဲစိတ္ထားတဲ့ေနရာက အနည္းငယ္ေတာ့ နာက်င္သည္ .. ဒါ​ေပမဲ့ တစ္ညလံုးေပ်ာက္ေနတဲ့သူ႔ကို တစ္ခ်က္ေလးေတာင္ဖုန္းမဆက္တာကေရာ လြန္တယ္မထင္ဘူးလား ...

ေဆးရံုကေနဆင္းခြင့္မရိွေသးပဲ ခိုးဆင္းလာေသာသူ႔ကို ဘယ္သူကမ်ားလိုက္ရွာမွာလဲ .. ဘယ္လိုလုပ္ၿပီးေဆးရံုကိုေရာက္သြားမွန္ေတာင္သူမသိ ... သူႏိုးလာေတာ့ ဗိုက္မွာခ်ဳပ္ရိုးရာႀကီးနဲ႔  ... ဒါေလါက္ဆို သူအိမ္ျပန္ခြင့္ရမွာမဟုတ္ေလာက္ဘူးေလ ... သူေနာက္ဆံုးသတိရလိုက္တာက ေက်ာင္းမွာ ... ဗိုက္ကရုတ္တရက္ထေအာင့္ၿပီး ေမ့လဲသြားတယ္ထင္တာပဲ..

" အူအတက္ေပါက္တဟ္ထင္ပါရဲ့ "

ႏိုးႏိုးခ်င္း ဖုန္းကိုဖြင့္ၾကည့္လိုက္တယ္ ... ဖုန္းထဲမွာ ဘာmisscalled မွ ရိွမေနဘူး ... အိုး တစ္ညေနလံုးနဲ႔တစ္ညလံုးေပ်ာက္ေနခဲ့တဲ့သူ႔ကို တကဟ္ဂရုမစိုက္ဘူးပဲ ...

ေသခ်ာေနပါၿပီ .... သူက ဘာမွမဟုတ္ခဲ့ဘူး ...

ဆိုင္တံခါးအတြက္သူ႔မွာေသာ့ပိုတစ္ေခ်ာင္းရိွတာမို႔ ဘာသာတြန္းဖြင့္ဝင္ခဲ့လိုက္သည္.... တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ဆိုင္ခန္းက သရဲ​ေတာင္ေျခာက္မတတ္ပဲ...

အလင္းျပျပေလးေတာင္ရိွမေနဘူး ...

သူအတြင္းဘက္ဝင္လာခဲ့လိုက္တယ္ ... ၿပီးေတာ့ မီးဖြင့္လိုက္တယ္ ... သူ႔ကိုမ်ားေစာင့္ေနေလမလားဆိုတဲ့ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေသးေသးေလးနဲ႔ေပါ့ ...

ဒါေပမဲ့ ဆိုဖာေပၚမွာ ဘယ္သူမွရိွမေနခဲ့ပါဘူး ....

Jingyi ဟာ ကိုယ့္အခန္းထဲကိုယ္ပဲ ဝင္သြားလိုက္ပါတယ္ ... အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ အဝတ္အစားလဲလိုက္တယ္ .. ေျပာရရင္ သူလႈပ္ေတာင္မလႈပ္ခ်င္ဘူး ... ဒါေပမဲ့ ဆိုင္ဖြင့္ရၪီးမယ္ေလ ...

မ်က္ႏွာသစ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ မွန္ထဲျမင္ရတဲ့သူ႔မ်က္ႏွာက အားရစရာေတာင္မရိွဘူး ... မ်က္တြင္းေတြ ေတာ္ေတာ္က်ေနၿပီးေတာ့  ႏႈတ္ခမ္းေမႊးတိုစိေလးေတြေတာင္ထြက္လို႔ ...

Don't call love ( Completed )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang