4

397 38 1
                                    

For Zawgi

မနက္ ၅နာရီမွာ Jingyi ႏိုးလာသည္ ... အခန္းက အနည္းငယ္အိုက္သလိုခံစားရလို႔ ႏိုးလာခ်ိန္မွာ Jingyi တစ္ကိုယ္လံုး ေခြၽးေတြရႊဲလို႔ ..

ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ေတာ့ သြားတိုက္တံအသစ္ေလးခ်ထားတာေတြ့သည္ . အိုက္ယား အစ္ကိုမ်ားႏိုးေနၿပီလား ...

ေရခ်ိဳးရင္း ညက ေလ်ွာ္ထားခဲ့တဲ့ ဝတ္စံုက ေျခာက္ေနၿပီမို႔ သူျပန္ဝတ္လိုက္သည္ ... သူလည္းပိုက္ဆံေတြစုမိလာရင္ အစ္ကို႔အိမ္က အေျခာက္ေလ်ွာ္လို႔ရတဲ့ အဝတ္ေလ်ွာ္စက္မ်ိဳးဝယ္ကာ ရြာကအိမ္ကိုပို႔လိုက္ၪီးမည္

အဲ့ဒါဆို အေမ့လက္ေတြ ေရႏူးၿပီး မစုတ္ျပတ္ေတာ့ဘူးေပါ့ ...

ေရခ်ိဳးၿပီးထြက္လာေတာ့ အစ္ကို႔ကိုမေတြ့ .. ဒါနဲ႔သူလည္း ဆိုင္ခန္းဘက္ကိုသြားၿပီး ခံုေတြ ျပန္ေနရာခ်ရင္း တံျမက္စည္းေတြဘာေတြလဲှလိုက္တယ္ ...

ဆိုင္ထဲက မီးေတြ ဖြင့္ၿပီး နာရီၾကည့္ေတာ့ ၆နာရီ .. သူဆိုင္တံခါးေရ႔ွက closed ဆိုတဲ့ဆိုင္းဘုတ္ေလးကို open ဘက္လွည့္လိုက္တယ္ ...

သူျပန္ဝင္လာေတာ့လည္း အစ္ကို႔ကိုမေတြ့ဘူး ..

ေကာင္တာအတြင္းဘက္သူဝင္ၾကည့္ရင္း ေကာ္ဖီစက္ကိုေလ့လာလိုက္တယ္ ... အာ ေတာ္ေသးတယ္ .... ဒီအမ်ိဳးအစားက သူသံုးဖူးတဲ့အတိုင္းပဲ . ...

Apron အျဖဴေလးေတြ့လို႔ သူ႔ခါးမွာ ပတ္လိုက္တယ္ ... သူပတ္ေနတုန္းမွာပဲ ေခါင္းေလာင္းသံေလးၾကားလိုက္ရေလတယ္ .....

" ႀကိဳဆိုပါတယ္ အာ "

အစ္ကိုပဲ ... ေစ်းသြားဝယ္တာထင္ပါရဲ့ ...
လက္ထဲမွာကိုင္လာတဲ့ပစၥည္း ေတြကို သူကူသယ္ေပးေတာ့ ..

" ရွဲ ရွဲ "

" ရပါတယ္ "

" အင္း အဲ့ဒါေတြ မီးဖိုခန္းထဲပဲ သယ္သြားေပးပါ "

အစ္ကိုက ေနာက္ကလိုက္လာၿပီးေတာ့ သူသယ္လာတာေတြကို ​ေရခဲေသတၲာထဲ ေနရာခ်သင့္တာခ်အၿပီး အသီးအႏွံေတြကိုေတာ့ ဆားအနည္းငယ္ထည့္ထားေသာေရထဲ ထည့္စိမ္လိုက္တယ္ ...

" အာ အဲ့လိုဘာလို႔လုပ္တာလဲ "

" ပိုးသတ္ေဆးေတြပါတတ္တယ္ေလ .. ဒီမွါက ကိုယ္တိုင္စိုက္တာမဟုတ္ရင္ ဘာမွမယံုရဘူး "

Don't call love ( Completed )Where stories live. Discover now