8

357 29 5
                                    

For Zawgi

အစ္ကိုက သူ႔ကို ဘာမွအစမေဖာ္ေတာ့ဘူး ... မွားယြင္းစြပ္စြဲမိတဲ့အတြက္သူ႔ကို ေတာင္းပန္ၿပီးတဲ့ေနာက္အရင္အတိုင္း ျပန္ေနေနတယ္ .. အစ္ကိုSizhui ရဲ့သူ႔အေပၚထားတဲ့ ဂရုစိုက္မႈေတြက အရင္အတိုင္းပဲ .. အဲ့ဒီဂရုစိုက္မႈေတြက သူ႔အေပၚအနည္းငယ္ ေတာ့ နာက်င္ေစတယ္ ... ဒါက သူ႔အတြက္ ျဖဴစင္တဲ့ ေမတၲာေတြ ျဖစ္ႏိုင္ေပမဲ့ Jingyi ကို ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြေပးေနသလိုပဲေလ .... ဘယ္ေတာ့မွမျပည့္ဝႏိုင္မဲ့ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ျဖစ္ေနတာကလြဲရင္ အဆင္ေျပပါတယ္ေျပာရမလား...

ပထမႏွစ္ဝက္ၿပီးတဲ့အခါ Jingyi ဟာ ရြာျပန္ဖို႔ျဖစ္လာတယ္ ... သူမျပန္ခ်င္ဘူး ... ဒါေပမဲ့ ျပန္မျွဖစ္မယ္ ....

အခ်ိန္ေတာ့လိုပါေသးတယ္ ... သူစာေမးပြဲေျဖရၪီးမွာေလ ...  အင္း ၃ပတ္ေလာက္ေပါ့ သူအခ်ိန္ရပါေသးတယ္ ... မျပန္ခင္ အစ္ကို႔ကိုအဝၾကည့္သြားဖို႔ အခ်ိန္သံုးပတ္ဆိုတာ လံုေလာက္ပါတယ္ေလ...

" Jingyi ဘာေတြငိုင္ေနတာလဲ ထမင္းေအးေတာ့မွာပဲ "

စကားသံတစ္နဲ႔အတူ ပါးစပ္ထဲေရာက္လာတဲ့ ပုစြန္တုပ္ေလးတစ္ေကာင္... ခ်ိဳျမမႈက လ်ွာဖ်ားထဲစိမ့္လို႔ ...

" အိုက္ယား လန္႔လိုက္တာကြာ "

လန္႔သာလန္႔တယ္ ပါးစပ္ထဲကအစားကိုေတာ့ ပလုပ္ပေလာင္းဝါးေနေရာ ...

ဆီတစ္ခ်ိဳ႕ေဝ့ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းပါးေတြက Jin Ling ကို ေရငတ္ေစတယ္ ... ေရတစ္ခြက္အလ်င္အျမန္ေသာက္ရင္း ထမင္းတစ္လုပ္ဝါးလိုက္တယ္ ...

" စားေကာင္းလား "

"ဟင္ "

" အဲ့ဒီအစ္ကိုခ်က္ေပးတာမလား ငါလည္းစားၾကည့္ခ်င္တယ္ "

Jin Ling ရဲ့တူတစ္စံုက Jingyiရဲ့ ထမင္းဘူးေပၚ ေဝ့ဝဲေနတယ္ ... ဒါေပမဲ့ Jingyi က မေကြၽးခ်င္ဘူး .. သူေတာင္မစားရက္ဘူးေလ ...

" သူငယ္ခ်င္းကိုေတာင္ မေကြၽးခ်င္ဘူးလား ... အိုက္ယား အက်င့္ပုတ္လတ္တာ "

" ေရာ့ "

အားရပါးရာခြံ႔လာတာက ပဲေစ့တစ္ေစ့တဲ့လား အိုက္ယား သိပ္ကိုသထာတာပဲ ...

" ငါဟင္းခ်က္သင္ေနတယ္ "

" မင္းလိုသခင္မေလးက ဟင္းခ်က္သင္ေနတယ္ေပါ့ "

Don't call love ( Completed )Where stories live. Discover now