For Zawgi
" ေတြ့ရတာဝမ္းသာပါတယ္ ဆရာ Sizhui "
" ဆရာလို႔မေခၚပါနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ အသက္သိပ္ကြာမယ္မထင္ဘူး "
" အာ ဟုတ္ကဲ့ပါ အစ္ကို က်ေနာ့္ေမးခြန္းေတြက ဒီမွါပါ အစ္ကို တစ္ခါတည္း ေျဖေပးလို႔ရပါတယ္ "
ေမးခြန္းေတြခ်ေရးထားတဲ့ Laptop ကို ဆိုင္ရွင္ေလးဆီ ထိုးေပးလိုက္ၿပီး သူကေတာ့ မွတ္စုစာအုပ္ထုတ္ကာ ဆိုင္ပံုစံအေနအထားနဲ႔ လိပ္စာကိုခ်မွတ္ေနလိုက္ပါတယ္ ...
နာရီဝက္အတြင္းမွာ အစ္ကိုက စိတ္ဝင္တစားနဲ႔ အာရံုစူးစိုက္ၿပီး ေျဖေပးေနတယ္ ...
ဒါဆို သူကေရာ ဘာလုပ္ေနပါသလဲ ...
သူ႔ရဲ့မွတ္စုက နာရီဝက္ေတာင္အခ်ိန္မေပးရတဲ့အတြက္ သူ႔မွာ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီးပိုေနေလတယ္
အဲ့ဒီအတြက္ Lan Jingyi ဟာ ေခ်ာေမာၿပီးငယ္ႏုတဲ့ ဆိုင္ရွင္ အစ္ကို႔ ကို ၾကည့္ေနမိတယ္ ..
အစ္ကို႔မ်က္လံုးေတြက မ်က္မွန္ကတဆင့္ျမင္ရတာ ျဖသ္ေပမဲ့ သိပ္ျပတ္သားတယ္ .. ၾကည္လဲ့တဲ့ မ်က္လံုးေတြက တလက္လက္နဲ႔ သိပ္လွတယ္ ....
ပါးျပင္မို႔မို႔က အနည္းငယ္ ပန္းေရာင္သမ္းေနတယ္ ... နီေထြးတဲ့ႏႈတ္ခမ္းစုစုက လႈပ္တုတ္လႈပ္တုတ္နဲ႔ စာေတြလိုက္ဖက္ေနေလတယ္ ...
ေျပာရရင္ ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္လို ခန္႔ညားေနရမဲ့အစား ...
အစ္ကိုကေလ သိပ္လွေနတယ္ ..
ရွည္ေနတဲ့ ဆံပင္ညိုညိုေတြကမ်ား အစ္ကို႔ကို မိန္းမဆန္ေစသလား ... ဒီဆံပင္ေတြမရိွရင္ေရာ အစ္ကိုက ေယာက္်ားေလးဆန္သြားမလား သူမသိေလဘူး .....
" စိုက္ၾကည့္မေနနဲ႔ေလ "
ရုတ္တရက္ သူ႔ကိုမၾကည့္ပါပဲ အစ္ကို႔ဆီက ထြက္လာတဲ့စကားသံေၾကာင့္ Jingyi ဟာ ရွက္သြားတယ္ ...
" ေသြ့ပုခ်ိ "
ေတာင္းပန္သံသာ ဖြင့္ဟႏိုင္ၿပီး ထပ္မၾကည့္ရဲေတာ့ဘူး .... Jingyi ဟာ ေခါင္းကိုငံု႔ထားလိုက္တဲ့အတြက္ အစ္ကိုက သူ႔ကို ၿပံဳးၿပီးတစ္ခ်က္ၾကည့္သြားတာ သူမသိလိုက္ဘူး .... ႏွေမ်ာစရာ ...
YOU ARE READING
Don't call love ( Completed )
FanfictionModaozushi & The Untamed Fanfiction Lan Jingyi × Lan Sizhui