Dzseki szemszöge
Gyorsan magamra kaptam egy farmert, meg egy pulcsit,mert kicsit fura szituációban voltam
Csöngettek. Lementünk. Ajtót nyitottunk,de senki nem volt ott.
- kicsim?- jött egy férfi hang a konyhából. Bementem. Édes drága apukám volt ott élethű nagyságban személyesen. Remélem érezhető volt az undorom...
- Mit keresel itt?- kérdeztem. két gorilla jött utána
- És ők kik?- kérdem a kigyúrt állatokra utalva. Még inkább felháborodva.
- kicsit kedvesebben. Kicsim.- mondja
- és?- kérdezem gúnyosan
- velünk jössz! -mondta édesapám
- Nem megyek veled sehová. Takarodj a két gorilláddal együtt.Hirtelen a két gorilla fegyvert fogott a bátyámra...
Térdre kényszerítették Őt..- Nem volt elég neked? Nem volt elég amit tettél velem ? Attól hogy egy senkiházi maffia Főnök vagy nem megyek veled.- mikor ezt kimondtam, a bátyámra fegyvert tartó gorilla kibiztosította a fegyvert.
- megne próbáld- sziszegtem a fogaim közül- az asztal alá volt celuxozva egy fegyver. Megfogtam és az apámra tartottam.- ha megteszed amit nem ajánlok te bánod- mondtam. Azután az egyik gorilla rám fogta a fegyverét. És kibiztosította. - jaj de megijedtem. Földbegyökerezett a lábam- mondtam nyájasan. Apám is fegyvert fogott a bátyámra.
- ha leteszed a fegyvert és velünk jösz,nem lőjük le.- mondja apám. Lassan kivette a kezemből a fegyvert.
- jó kislány.-mondja apám, és leteszi a fegyvert. Int a gorillájának,hogy ő is tegye le.
- Dzseki..- mondja Dom és rám néz. Eltátogott egy ''szeretleket''Előrántottam a késemet és az egyik gorillát a földre nyomtam.
- egy feltétellel veled megyek!- szögezem le. Szegény gorilla nem tud felállni....
- mondjad.
- a szeretteimet nem bántod!- szögeztem le! Letettem a kést. Az egyik gorilla kést nyomott a torkomnak és lebilincselt. Ránéztem a még mindig térden lévő bátyámra. Eltátottam egy ''szeretleket'' én is. És szinte már sírtam.A gorilla eltette a kést, és lökdösött hogy menjek.
Nem mentem.
Sírtam. Ott álltam és sírtam mint egy hülye gyerek. Nem akartam apámmal menni. Domot meg anyát féltettem. És apámtól rettegtem. De nagyon.
Lehajtottam a fejem. Éreztem ahogy a könnyek fojnak le az arcomról. Ránéztem Domra,aki szintén sírt.
Lökött rajtam még egyeddé a gorilla és elindultam...
Még csak most esett le hogy szeret. Szeretem. Mindennél jobban.
Az ajtóban apám állt és megsimogatta az arcomat.
- szerintem kislányom jól döntöttél.- mondta. Hallottam ahogyan Domot megbilincselik.
- ne érj hozzámDom
Egy rongyot nyomtak a szám elé. kloroform volt az tudtam.
- megyek magamtól nem kell altató- mondom felháborodva. Utána elvették a szám elöl.Berángattak egy kocsiba. Hátul ültem középen. A két gorilla között.
Egy sofőr vezetett, mellette még az apám.Hogy féltem- e?
Rettegtem.
Hogy miért?
Mindenért Dom miatt és anya miatt is.Elbambultam.
Az egyik gorilla megfogta a tarkómat és az arcomra tette a kloroformos rongyot. Kapálóztam. De semmi.
A kezem le volt kötözve.
Pislogtam még párat ésSötétség
STAI LEGGENDO
Mostohabátyó ( Befejezett)
AzioneDzseki white-nak hívnak. Az eddigi életem fenekestül felfordul, mikor mostoha bátyám képbe jön. Szeretem?? Lehet. Összejohetnénk? Nem, de ki tudja mit hoz majd a jövő.... Vannak titkok amiket a múltban akartam hagyni emberekkel együtt. De nem jött...