Hi gais :)
Apa khabar ?
Lama suda tak update. Busy dengan assignment berlambak.
Baru- baru ni saya ada join satu program tau. So kami ni didedahkan tentang Depression dan lain lain.
Statistik menunjukkan kat Malaysia masalah kemurungan, stress, anxiety, depression makin meningkat. Even korang bukan hadapi depresi kemungkinan korang tergolong dalam golongan stress.
Jadi sebagai langkah utama untuk elak ke stage yang lebih teruk. Korang jangan pendam apa korang rasa.
But i know. Mesti korang rasa macam menyusahkan orang nak share masalah korang. Then, rasa macam was was nak story sebab takut kena kecam and so on.
Jadi kat sini siapa rasa nak share something. Tak kesah la apa apa sekali pun. Sedih happy semua korang boleh call BeFrienders. Sangat sangat membantu.
Macam mana nak dapatkan num ?
Kat bawah saya selitkan num and email. Boleh call atau email. Dont worry. Mereka semua ni terlatih. And organisasi ni under persatuan Komunikasi dan Multimedia Malaysia.
Korang nak story pasal putus cinta, stress dengan perangai kawan or stress dengan perangai pakwe semua boleh.
Mereka takkan tahu maklumat korang. And totally strangers yang boleh dipercayai :)
Ni saya selitkan sekali num dia.
03 79568145
sam@befrienders.org.my.GOOD LUCK :)
" It's okay not to be okay"
Please share.
Stay awake. Spread awereness. Take action.