Hoseok, bir kez daha yere indirdiği gözlerini konuşan çifte çıkardı. Bu işin parası fazlaydı, ancak tedavi süresince büyük ihtimalle başka bir iş alamayacaktı. Bu yüzden çifte dikkatle baktı. "Hastayı görmeli ve ona göre düşünmeliyim." Net bir şekilde konuştuğunda, çiftin umutsuz bakışlarını gördü.
Bayan Min ayağa kalkıp odadan çıktığında, o birkaç dakikalık sessizlik zaman geçtikçe gerginliğe dönüştü. Ardından Hoseok'tan biraz kısa, ten rengi oldukça beyaz ve suratında hiçbir duygu bulunmayan bir çocuk girdi içeriye Bayan Min ile birlikte.
Çocuk Hoseok'un tam karşısına oturdu ve gözlerini yere dikti. "Yani bu çocuk konuşmayı bilmiyor.. Ayrıca yanında hiç konuşulmadığı için dilimizi de bilmiyor, bu yüzden dediklerimizi anlamıyor." Hoseok konuşurken beyaz çocuk kafasını kaldırmış ona bakıyordu. Gözlerinden, Hoseok'un ne dediğine dair en ufak fikri olmadığı anlaşılıyordu.
"Evet, aynı bildiğiniz gibi Bay Jung." Hoseok derin bir nefes aldı. Şu anda bu çocuk küçük bir bebek gibiydi ve ona her şeyi öğretmeliydi. "Bana kişisel bilgilerini tekrar açıklayınız lütfen." Artık ne yapacağını bilmeyen çift birbirlerine anlamazca baktılar.
"Zaten söylemiştik ama.. Her neyse. Adı ve soyadı Min Yoongi. 18 yaşında. 'Beyin Fonksiyonları: Konuşma Yetisi' deneyinin denek kurbanı, bu yüzden konuşmayı bilmiyor. Aynı küçük bir bebek gibi sadece başlangıç reflekslerini biliyor."
Hoseok kafasını onaylarcasına salladı. Geriye tek bir sorusu kalmıştı. "Yürümeyi nasıl öğrendi." Bay Min derin bir nefes aldı. "Ona biz öğrettik. Yürütmek o kadar zor değildi, ancak konuşmayı reddeden birine konuşmayı öğretmeye çalışmak.. bizim gibiler için çok zor."
Hoseok ikinci defa kafasını salladı ve ayağa kalktı. "O zaman Yoongi'yle benim gitme vaktimiz gelmiş, ha?" Yoongi'ye bakarak sıcak bir gülümseme sundu. Böyle konularda ilk yapılacak şey karşındakine sevgi vermekti.
En azından Hoseok'a göre öyleydi.
Yoongi ayağa kalktı ve Hoseok'un peşinden gitmeye başladı. Nedenini bilmiyordu ama onunla gitmek istiyordu, sanki onunla gitmesi gerekiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can't Talk 《Sope/Yoonseok》✔
FanfictionYoongi gerçek ailesi tarafından para karşılığı bir denek olarak verilir. Bu deneyde bir insanın uzun süre konuşmaması ve etrafındaki hiç kimseyi duymaması sonucu, kişinin konuşma refleksinin kaybolup kaybolmayacağı araştırılır. Hoseok ise onun sonra...