Bölüm olmuyordu çünkü dediğim gibi moralim düşüktü ve tek isteğim hayvanlarımla uğraşmaktı,oda dersler yüzünden olmadı. Halâ pek iyi değilim yazmaya çalışacağım.
Bide son olarak Bulut Gök ana karakter.Emre ve Sıla'ya şaşkın şaşkın bakarken Emre:
-Görüyor musun Sıla, ne güzel(!) Karşılanıyoruz?
-Görüyorum Emre, çok seviyor bizi belli.(Sıla)
-Evet evet zaten hergün de buraya birileri geliyor değil mi Sıla, değil mi Emre?(Bulut)
-İyi be içeri geçelim dondum.(Emre diyor.)
-Yanlız acaba biz neredeyiz ve bizden başka kimse var mı? (Sıla diyor.)
-Donacağız içeri geçelim ben anlatırım.(Bulut)
İçeri geçtiğimiz de Ark Survival Evolved oyununun kurallarına aykırı bir şekilde oturabilmiştik.
-Ben buraya uzaylılar tarafından gönderildim. Beni yaptıkları icatlar test etmek için kullanıyorlarmış. Şuan anladığım kadarıyla en sevdiğim oyun olan-(Emre sözünü kesiyor. )
-Ark Survival Evolved mi hine. Bırak artık şu oyunu. Dinazorlar çağındayız ya karşımıza rex falan çıkarsa?(Emre)
-Emre dinle şu çocuğu ve sözünüzde bölme. (Sıla diyor. )
-İyi be.(Emre diyor. )
-Anladığım kadarıyla en sevdiğim oyun olan Ark Survival Evolved oyunun içindeyiz ancak haliyle bilgisayar üzerinde oynadığımdan biraz farklı.(Bu sefer Sıla sözünü kesiyor)
-Nasıl yani?(Sıla)
-Bide bana diyor sözünü kesme diye. (Emre diyor.)
-Mesela Ark'ta yere oturamazsınız ve ya bu yeşil taşlarda öğretici bilgi, envanter girme falan olmuyor. Bunun nedeni bilgisayardaki gibi kontrol edemiyeceğimizden ve daha fazla dinazorlar çağında hayatta kalıyor gibi olması için yorulunca oturulmasi gerektiğini yapmışlar sanırsam.(Bulut)
-Anladım(Sıla)
-Eee nasıl hayatta kalacağız dinazorlar çağında bay Ark sever(Emre)
-Emre hepimiz biliyoruz ki şuan birbirimize gönderme yapmak veya dalga geçmeye zamanımız yok. (Bulut)
Bir anda silah sesleri geldi.
Kelime sayısı 260 biliyorum az ama heyecanlı yerde bitirmek lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ark Devri:Gerçekler Gerçeğin Dışındadır
ActionIsrar üzerine yazılmaya başlanmıştır. Bir çocuğun uzaylılar tarafından Ark Survival Evolved oyununa ışınlanmasını ve orada hayatta kalmaya çalışmasını anlatır.