B. 7 Kurtulduk(part 1)

18 0 0
                                    

Hikayeyi yıllar sonra yazmaya başlayınca ben: Karakterlerin ismi neydi aq, kim kimdi dur bakayım. Heh tamam anladım, yazmaya başlayabilirim. Karakterlerin ismini hine unuttum....

Ben niye yazıyorum bu hikayeyi bilmiyorum, arkadaşlarım susmuyor yoksa - _-

SERCANDAN DEVAM:

Emre ve ekibinin geleceğini tahmin etmiştik ve önceden hazırlıdık ama bunu sadece ben ve Mahmut biliyor. İkimiz sırıtarak öne çıktık.

Mahmut&Sercan:Vay vay vay, kimler gelmiş.(niye böyle diyorsunuz aq gebertin işte, ne o aslanın yemeğiyle oynadığı gibi oynuyorsunuz;hayır yani cümlede çok saçma. 1 dk aq hikayeyi ben yazıyorum...)

Emre: Birazdan öleceksiniz hala sırıtıyorsunuz.

Yeni tanıştıklarımız arasında olan Bulut önüme geçti.

Bulut: Onları rahat bırak Emre, yoksa sonucuna katlanırsın. (üzerinde silah bile yok, sadece bir raporla ne yapmayı planlıyorsun aq)

Bu çocuk gerektiğinden fazla cesur sanırsam. Sonrasında hiç beklemediğim Bi diyalog geçti:

Bulut: Tüm zayıflıklarını biliyorum, bunu unutma.

Emre: Sen benim bütün zayıflıklarımı biliyorsun ama şunu unutma, bende senin tüm zayıflıklarını biliyorum Bulut.

Bulut: Yanılıyorsun, böyle bir durumu tahmin ettiğim için sana hep zayıflıklarım konusunda yalan söyledim. Örneğin:karanlıktan falan korktuğum yok.

Emre: Hadi ya, peki o zaman hinede benimle yarışamazsınız çünkü sizden fazlayız ve ben kickbox'a gittim.

Bulut: Sen kickbox'a gitmiş olabilirsin ama ben ve Sıla bütün sporlara gittik. Fitness'ten tut Karete'ye kadar.

Araya ben girdim.

Sercan:Ayrıca kim demiş bizden sayıca üstün olduğunuzu.

Bütün dinazorların çağırdım ve Pyslamanuke(Bronto ve bu ne biçim isim aq diyorsunuz içinizde biliyorum ama ben ne zaman düzgün isim koydum ki 😉)
Nin üstüne bindim.

Sercan:Herkes bi hayvana Binsin.

Mahmut Piç Sarko(Dinazor Sarko ve eğer valgueradaki o raptor ve terzi karışımı olan dinazor olsaydı burda onun ismi olurdu çünkü o piç üstüme atladı ve korkudan tel. Kırılıyordu az daha aq ama tatlı, seviyorum onları pic dediğime bakmayın djdjdj hoş ben her hayvan/dinazor u seviyorum o ayrı mesele) ya, Bulut ise Efsanevi(Giga) yabindi ve peşine 2.Efsane(Griffin)i ve kendi Raporunu taktı, en güçlüsü oydu.

Sıla da Bok Atan(bende unuttum ismini şu zebra gibi olan, gerçekten bok atıyor o sjhdhshd) a bindi. Ve ben geriye kalan bütün hayvanlara onlara saldırmasını sağladım. Bulut Emreyi yiyordu ve gözü dönmüştü ancak Emre'nin eline bisey alıp gigaya tutmasiyla giga öldü. Bulut buna daha çok sinirlenmişti oda eline bisey aldı ve alır almaz büyük bir patlama yaşandı...

Diğer bölüm final ama başka bi dlc ye başlicam. Hayvanların özelliklerini vermicem çünkü hiçbirini hatırlamıyorum ama griffin yarı aslan yarı bilmemne ve çöm güçlü ucabiliyor. Giga zaten herkes biliyordur. Spino denizde ve karada yasiyor oda güçlü. Bronto kuyruk sallayarak dünyaları deviriyor resmen çok büyük ama o kadarda güçlü sayılmaz. O zebrada bok atıyor çifte atıyor işte kısaca bu.

Kelime sayısı: 426

Bu bölüm 1515ibrahimelalmis için yazdım yoksa vaz geçmiştim silecektim o söylemişti nerde kaldı diye. Sevilenler kendini bilir bb.

Ark Devri:Gerçekler Gerçeğin DışındadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin