Bir anda evde doğunca şaşırmıştım. O yeşil taştan hine bir hologram çıktı ve orada söyle yazıyordu:
Klan:
Sue:Sana sürprizimiz var. Daha sonra herşeyi anlatırım çabuk öldüğün yere gel.Altta klan ve dünya seçeneği vardı. Herhalde dünya tarafından yazarsak herkes, klan tarafından yazarsak sadece kalandaki kişiler görülüyordu. Klana tıkladım ve:
Bulut:Hemen geliyorum su.
Yazdım ve öldüğüm yere gittim. Oraya gittiğimde bayılmış bir raptor vardı. Su ve Sıla'nın yanına gittim.
"+" lar Bulut "-" ler Sıla "=" ler Su.
+: Bu da ne?
=:Raptorun seviyesi 90 mış. Beelzebufo(kurbağa) sürüsü ve pulmonoscorpius(akrep) sürüsü geldi, bayıltıp kaçtılar.+:Peki biz bunu nasıl evcilleştireceğiz?
-:(emojiye benzedi le djdhdh) Su Emre nin evinden biraz parasaur kibblessi almış onunla.
Raptorun envanterini girip baktığımda açlığı 0.15 ti yani çok acıkmıştı.
+:Su çabuk açlığı 0.15!!!
Su hemen geldi ve parasaur kibblelerini Raptorun envanterine bıraktı. Raptor ard arda 9 tane yiyince evcilleşti. Yeşil taştan bir hologram daha çıktı:
İsim koyun.İsim Trelingha(umarım İngilizce falan bişey değildir attım ismi ve şuan onu kafama takmam xjxjx) yazdim. Artık ismi Trelingha idi ve isim koyma şeysi bana çıktığı için raptor benim demek oluyordu.
Su eğerini yaptı ve bende Trelingha ya giydirdim sonra Sercan ve Mahmut'un evine gittik.
Kelime sayısı =255
Evet dilophosaurus yalan oldu ama ben dilocu(aslında her dinazorlu seviyorum jxdhhshz) olduğum için 1 çift dilo olacak.
1515ibrahimelalmis bu bölümde senin için sen youtubede hikayenr ne oldu uzun zamandır bölüm gelmiyor demeseydin aklımda bile değildi açıkçası çünkü derslere yoğunlaştım.
BozkurtY1 dinazorların hakkında bir kitap yazdığı için artık bilgi vermeyeceğim eğer bilgi vermediği dinazor varsa onlar hakkında veririm ama.
Buda raptorumuz olsun:
Yeni fark ediyorum Su yazacagima Sue yazmışım, o kadar İngilizce çalıştım ki İngilizce isim yazmışım yanlışlıkla dhdhdh.(bunu yazdığımda saat 10.00 ve ben öğlen mi ne yayınlamıştım.)
Seviliyorsunuz görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ark Devri:Gerçekler Gerçeğin Dışındadır
БоевикIsrar üzerine yazılmaya başlanmıştır. Bir çocuğun uzaylılar tarafından Ark Survival Evolved oyununa ışınlanmasını ve orada hayatta kalmaya çalışmasını anlatır.