Kişiler Ve Bilgi

13 0 0
                                    

Sercan Serican

Mahmut Mamut

Bulut Gök

Sıla Saman

Su Arazi

Evet, niye bu hikayeyi yazıyorum bilmiyorum, sadece arkadaşlarım istiyor ve az önce bölüm yazarken aklıma geldi bu bölümü yazmadığım. O yüzden gelecekteki bölümün  başına  takılmayın, o bölümü önce yazdım. Ve ben Bi şey fark ettim ilk başta kolundaki taşın dinazorlar falan hakkında bilgi vereceğini söylemişim ama vermemişim...

Dodo kuşları  sadece kibble  yapımında kullanılabilir  ve ot yerler kibble  bütün hayvanlarda var kibble yapımı, mesela dodo kuşu yumurtası yerine başka küçük boy hayvan yumurtası kullanabilirsiniz ama kibble için başka şeylerde istiyor. Kibble ler pişirme kabında yapılıyor ve çok çabuk çürüyorlar o yüzden ihtiyacınız olduğu zaman kibble yapmanızı öneririm. Bola ile yakalanıyorlardı sanırsam ama başka neyle yakalanır bilmiyorum dododex i sildim ve tekrar yüklenmiyor. Başka bildiğim bilgi yok.

Dilophosauruslar  her dinazor gibi kibble yapımında kullanılabilir. Bende toplam 20 tane dilophosaurus var ve 90 levellik bi raptoru öldürdüler hepsi 15-20 level. Dilophosauruslar tükurdüklerinde insanı/dinazoru kör eder ve yavaşlatır. Yeni başladıysanız oyuna tavsiye ettiğim canlılar, işe yarıyorlar. Bola ile yakalanabilirler, başka neyle yakalanırlar bilmiyorum. Başka bildiğim bilgi yok.

Raporlar, her dinazor gibi kibble(mama) yapımında kullanılabilir, oldukça hızlılardır ve yükseğe zıplayabilirler. Bola ile yakalanirlar başka ne ile yakaladıklarını bilmiyorum. Tahta evi yıkarlar ama taş ve metali yıkamazlar.

Seviliyorsunuz bb.

Ark Devri:Gerçekler Gerçeğin DışındadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin