B. 6 Baskın

6 2 7
                                    

Su ilerideki iki çocuğa sarıldı ve:

Su:Sizi çok özledim.

Mahmut&Sercan: Bizde seni özledik Su. (çok duygu kastım eski halimize dönelim en iyisi.)

Mahmut: Su, şu(bu ne biçim şey le, su şu suşi gibi hdbx ) ikisi kim?

Su:Tanıştırim, bunlar Sıla ve Bulut Emre'nin elinden kurtulmama yardım ettiler. Bunlarda Mahmut ve Sercan.

Mahmut&Sercan&Bulut&Sıla:
Tanıştığıma memnun oldum.

Mahmut'un arkasında dilophosaurus gördüm ve direk yay ve bayıltıcı okumu çıkarttıp oku dilophosaurus un tam başına nişan aldım ve tam başından da vurdum. Ben dilophosaurus yakalamayı düşünürken raporu pasife almamışım ve raptor dilophosaurusa saldırdı. Raptor dilophosaurusa tek atmasıyla o yeşil şeyden hine bir hologram çıktı.

Senin raptorun seviye 3 dilophosaurus öldürdü.(burda normalde: "you raptor killed a 3 level dilophosaurus" gibi bir şey yazıyor ama ben Türkçeye çevirdim.)

Seviye 35 oldunuz. (evet seviye kaçtaydı hatırlamıyorum, siz söyle düşünün ilk başta 1 leveldi sonra eşya toplaya toplaya ve Posakatan(dodo) evcillestirdigi için 25 level oldu sonrada o Emre'nin orada 10 gün baygındı ve Emrede orada spinosaurus falan öldürdü sayın.)

Raptor seviye 91 oldu.

Sıla beni çok yakından tanıyordu ve dilophosaurus için üzüldüğümü tahmin etmiş olmalı ki:

"Boşver, zaten leveli 3'müş Bi işimize yaramazdı."

Bulut:"Ama çok dadluydu(kesinlikle tatlı değil).

Mahmut:" Oha abi daha dilophosaurus görmedin"

Bulut:"Dedi bunu asıl kendisi görmemiş ve dilophosaurus tamamen benim görüş açımın ipçinde olduğunu bilen çok bilmiş. "

Sercan:"Arkadaşın çok ön yargılıy-"

Sercan sözünü tamamlayamadan karşıda Emre ve ekibi göründü.

Kelime sayısı=137

Aslında bu kadar çabuk bitirmeyecektim ancak bunu yazarken müzik listemden karışık çalı seçtim ve müzikler karışık çalıyor, ve tam şarkının sözleri başladığı anda aklıma bu fikir geldi ve bende böyle yaptım. Ama şarkıyı gerçekten çok seviyorum herhalde şuan bu şarkıyı tekrar çala ayarlayacağım.

SEVİLİYORSUNUZ GÖRÜŞÜRÜZ BEN DERSE GÖMÜLÜYORUM.




Ark Devri:Gerçekler Gerçeğin DışındadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin