B. 5 Saldırı Altında

27 2 106
                                    

Medyada "dilophosaurus" adlı dinazor var. Dilophosaurus lar(kısaca dilo ben dilo dilo yaylalar koymuştum birinin ismini ark Survival da.) Saldırırken tükürürler ve bu saldırdığı hayvanın/insanın yavaşlamasını ve geçici olarak kör olmasını sağlar. Medya da tükürmeden önceki hali var.(tükürmeye hazırlanırken.)

Buda saldırmadan önceki hali

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buda saldırmadan önceki hali.

Dilophosauruslar aynı zamanda ilk saldırırken de o yelpaze benzeri şeyleri açarlar.

Dilophosaurusları öldürürken ve ya evcillestirirken(tamelerken) kör olmamak için ark Survival oyununda etrafında yan yan döneriz.

Her neyse fazla bilgilendirici oldu. Zaten diğer bölüm evcillestirdikleri hayvanlarla ilgili bilgilendirme olacak yani özellikleri olacak. Ve bide şuana kadar yaptıkları malzemeleri nasıl kasılır, kelimelerin anlamları ne ise yaradıkları falan olacak.

Bu defa Su ile beraber eve döndük ve onu kabilemize aldık ve daha uzakta yeni, taştan ev yaptık çünkü bizim evimizin yerini biliyorlardı.(Hine ark Survival evolved oyununun taştan evini bulamadım.)

Evi suya yakın ve gemiye benzer şekilde yaptık. (Kolaysa bulun böyle ev. Zaten Ark Survival oyununun evi az İnternete.) 10 temel ard arda koyduk ve daha sonra duvarlarını yaptık. Ev 3 katliydi her katta 1 temel eksikti.(1.kat 10 temel, 2.kat 9, 3.kat 8 temel) çatısını ise düz çatı yaptık. Her katta 4 pencere vardı, önde 1 tane, arkada 1 tane, yan duvarlarda 1'er tane pencere vardı.

-Burda çok fazla kişi var ve gelmeye devam ediyor biran önce gelişmeli ve yeni, güçlü dinazorlar eğitmeliyiz.(Su)

-Nasıl? Başka insanlarda var mı? (Sıla)

-Evet,bundan dolayı her an tetikte olmalıyız.(Su)

-Hadi biraz etrafı keşfedelim ve dinazor evcilleştirelim o zaman ve hazır senin seviyen 40 her birimize pteranadon evcillestiririz sende eğerlerini yaparsın Su. (Bulut)

-İyi fikir hem sizede level kasmamız lazım.(Su)

-Eee nereye gideceğiz? (Sıla)

-Ormanda genellikle güçlü dinazorlar olur, örneğin:Therizinosaurus(Terzi), Giganotosaurus(Giga), Raptor ve hatta çok derine inerek T-Rex. Yani biz daha çok sahil kenarlarında Gezeceğiz.

-Orman tarafında zaten Emre ve Umut var. (Bulut)

-Aynen sağ tarafta ise Sercan ve Mahmut var. (isim kıtlığı yaşıyorum.) Onlardan yardım isteyebiliriz, benim çok eski arkadaşlarımdı sonra gezerken Emre beni tutsak aldı. Uzun zamandır onları görmüyorum.(Su)

-Tamam o zaman oraya gidelim. (Bulut)

Sercan'ın ve Mahmut'un evine giderken yolda 80 level dilophosaurus gördük.

Dilophosaurus:siyah başlı, saldırmadan önce ve kör etmek için tükürmeye hazırlanırken açtığı, açılınca  yelpazeye benzeyen yeri turuncu, sırtının üstü sarı, yan tarafları siyah, kolu, bacağı siyah, eli ve ayağı yeşilimsi, karnı sarı, kuyruğu başı ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dilophosaurus:siyah başlı, saldırmadan önce ve kör etmek için tükürmeye hazırlanırken açtığı, açılınca yelpazeye benzeyen yeri turuncu, sırtının üstü sarı, yan tarafları siyah, kolu, bacağı siyah, eli ve ayağı yeşilimsi, karnı sarı, kuyruğu başı yerleri sarı bazı yerleri siyah ve kuyruğunun ucu beyaz ve siyahtı. Su, dilophosaurusa 1 tane ok attı ama onun hemen arkasında ve bizim görmediğimiz raptora çarptı. Raptor bize hızla gelirken bizde bir kayanın üstüne çıktık ancak kayaya tırmanmış ve bana vurmuştu. Ekranın orda kırmızı renkle yazan "kemiğiniz kırıldı" yazısını gördüm ancak çoktan raptor bana vurmuş ve ölmüştüm.


Kelime sayısı 440
Kitap belki bitti belki bitmedi. (tabii ki bitmedi 5. bölümde kitap mı biter.)

1515ibrahimelalmis, _benglobalim_,BozkurtY1 seviliyorsunuz.

Varya bölüm daha taslakken yanlışlıkla yayınladım sonra hemen yayından kaldırdım.

Ark Devri:Gerçekler Gerçeğin DışındadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin