Přepisováníčko a pár slov závěrem

397 20 17
                                    


Předně vám chci poděkovat za Vaše skvělé odezvy a komentáře. Kdyby jich nebylo, asi bych to nedopsala. Jsem velmi ráda, že se vám příběh líbil, i když jsou příběhy s tématikou Brumbál a Grindelwald stále o tom stejném :).

Hrozně se chci omluvit za zkomolení jména. Nevím proč, ale když jsem se do toho pustila, fakt jsem myslela, že to píšu dobře :D. Jsem jantar a chápu, že to muselo přímo mlátit do očí. Takže jsem se rozhodla celému příběhu dát fazonu a jméno všude opravit. Plus tedy ještě přepsat ten závěr. Přiznám se bez mučení, fakt jsem ho odflákla. Psala jsem ho pozdě večer a chtělo se mi jako už fakt hodně spát. Takže ten přepíšu a poupravím pár drobností. Až dnes jsem zjistila, že se Kruval nenachází přímo v Bulharsku, ale kdesi na severu. Harryho Pottera jsem už četl strašně dávno, takže si mnoho věcí nepamatuji, nebo si je pamatuji špatně. Jako například Grindelwaldovo jméno. Na Pinterestu jsem také našla mnoho fakt krásných obrázků s Albusem a Gellertem (hehe... už to píšu dobře, vidíte? :D) takže jich sem pár chci hodit pro navození takové té fajn atmošky. :)

Ještě jednou moc děkuji. Tolik přečtení jsem ani nečekala. Vždy jsem si myslela, že o tuhle dvojici moc zájem není (přitom já je třeba zbožňuji, kvůli jejich tragickému osudu, který je fakt srdceryvný. Snape se může jít klouzat.... (eeh promiň Severusi. Brumbála je mi prostě líto víc). Co jsem tak brouzdala webem, žádnou opravdu hodně kvalitní povídku jsem o nich nenašla. Tady na wattpadu jsem pár opravdu skvělých našla, ale nikdy nebyly dopsané. Takže smolík. Pokud o nějaké víte, dejte mi určitě vědět. Ráda si ji přečtu.

Mějte se fajn a snad někdy u nějakého dalšího příběhu ze světa Harryho Pottera :)


PS: Nebyl by někdo tak moc hodný a naučil mě sem vkládat gify? :) 

Pojď, ukážu ti cestuKde žijí příběhy. Začni objevovat