Arkadaşlar ilk defa bir hikaye yazıyoruz arkadaşım ve ben , bu bölüm biraz kısa oldu :/ ama en kısa sürede yeni bölüm yayınlayacağız . Tüm okuyuculara teşekkürler :) :*
3 ay'ın ardından klişe bir okul sabahı için erkenden uyanmıştım. Banyoya girip kısa süren bir duş aldım. Saçlarımı düzleştirdim , kusursuz bir yüzüm vardı ve fazla makyaja ihtiyacım yoktu gözüme ince bir eyeliner çektim ve dudaklarıma parlatıcı sürdüm , herzamanki gibi güzel olmuştum. Üstüme siyah , desenli bir tişört , altına yırtık bir kot şort giydim . Siyah tişörtümün üstüne aynı renkteki siyah deri ceketimi geçirdim ve hazırdım . Annemle vedalaştım ve altıma beyaz spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım , sitemizin garajına doğru ilerledim , Siyah Bmw'me bindim ve okula doğru ilerledim . Bu yıl lise 4'e geçtim ve okulda herkes beni tanıyor ve seviliyorum ama pek umrumda değil hayatımda değer verdiğim sadece 2 gerçek dostum var biri Gece diğeri ise Anıl , Gece ile 7.sınıftan beri tanışıyoruz , Anıl'la ise geçen yıl tanıştık ve abim gibi , Gece ise kayıp kız kardeşim sayılır . Herneyse , 45 dakika içinde okula geldim ve arabamı park edecekken başka bir araba park etmeyi düşündüğüm yeri kaptı , sinirlendim ve ağzıma ne geliyorsa camı açıp saymaya başladım.
" Gerizekalı ben park edecektim oraya! " Gözlerim hızla yeni parkedecek bir yer ararken arabamı parkedeceğim yere parkeden kişinin sesimi duyup bana baktığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI
Teen FictionPopüler ve çekici kız Mısra , yeni bir okul yılı , 2 gerçek dost , ilgi odağı ve yeni gelen Buğra ..