Arabadan çıkıp okula doğru ilerlemeye başladım. Sınıfımı bir kaç gün önce müdürden öğrendiğim için sadece yerini bilmem gerekiyordu. Girişte esmer uzun boylu bir çocuğa sormaya karar verdim. " Hey bakar mısın? " Çocuk gözlerini bana çevirip " Evet? " Ses tonu güzeldi, yumuşacık . " 12 - B nerede biliyor musun? " adını henüz bilmediğim esmer çocuk eliyle gel işareti yaptı ve onu takip etmeye başladım. " Selam, ben Onay bu arada. " çocuğun sesiyle ona döndüm " Bende Mısra, bu sene yeni geldin sanırım?" Elini saçına atıp " Evet,ve.. sen önceden buradaydın? "Evet ,memnun oldum " "Bende, bak sınıfın şurası " Eliyle gösterdiği yere bakıp, teşekkür ettim. Sınıfıma adım atarken içimde tarifini bilmediğim bir heyecan vardı, bu sene değişik geçecek gibi bir histi bu. Hızla oturacak bir yer ararken her yerin dolu olduğunu gördüm, o kadar karmaşa içerisinde bayağı oyalanmıştım demekki. Duvar tarafındaki masalardan birinde tek kişilik yer vardı. Oturmak için yürümeye yeltendiğimde oturan kişiyi görmemle durmam bir oldu. Biraz.Önce. Arabamı. Parkedeceğim. Yere. Arabasını. Parkeden. Gerizekalı. Sevimli (!) .Çocuk. Oturuyordu?! Çocuk gözlerini bana çevirince bir anlık sırıttığını görür gibi oldum fakat bu uzun sürmedi. Sınıfa öğretmen girince istemsiz bir şekilde sıraya oturdum, okulun ilk gününden sorun çıkarmak istemezdim. Çocuğun yüzüne bakmadan olabildiğince ona uzak oturdum. Tabii aynı sırada ne kadar uzak olunabilirse (!) . Hoca yeni eğitim sistemimizle alakalı gereksiz bir konuşmaya başlarken dinlemiyordum bile, dalmıştım. Ta ki yanımdan gelen sesi duyana kadar. " Ben Buğra sabah arabanı parkedene kadar yerini kapan çocuk hani " ses tonundan alay akıyordu . Yok , bu kadar alay ve ego bana bile fazlaydı " Bende Mısra, senin arabayı parketmene izin veren kız " hemde nasıl, çocuk sokmasaydı arabayı başkası mutlaka parkederdi zaten kime anlatıyorum. Güldüğünü duydum, bir daha da konuşmadık, hocayı dinlemeye başladım. " Evet arkadaşlar yeni gelen öğrencilerimizin okula ve arkadaş ortamına alışması açısından size kolaylık sağlamak için , proje ödevlerinizden birini bugüne veriyorum, yapmanız gerekenler az sonra dağıtacağım kâğıtta yazıyor. Hepiniz 4 kişilik gruplar halinde olacaksınız, ben listeden seçeceğim . Evet , şimdi eşleştirip size dağıtacağım kağıtlara yazıyorum. " İlk günden ödev mi aman ne şahane (!).
Hoca yazmayı bitirdiğinde gözlüklü ve sanırsam bu sene yeni gelen bir kız kağıtları dağıtmaya başladı. Yanımdaki ego yığını ve bana kağıtlarımızı verdiğinde hemen okumaya başladım. Zeynep, Berk, Mısra - " Hııı Buğra mı?!" İstemeden bağırışım karşısında bir kaç kişi tip tip baksa da önlerine döndüler . Kimin umrunda? Buğra'ya gözlerimi dikmeye başladım. Halinden pek bir memnun görünüyordu , açıkcası pek umrumda değildi , alt tarafı bir ödev. Katlanabilirdim sanırım. Ona baktığımı sonunda (!) , farkedince o da bana tip tip bakmaya başladı. " Alt tarafı bir ödev beni sinir etmesen iyi olur " Ne dedi bu şimdi ? Sümsük. " Asıl sen beni sinir etme sana noluyor? " Kafasını önüne çevirip. "Tabii " Hocanın sesiyle bende önüme döndüm " Ödev yarına hazır olmalı arkadaşlar, tüm grubun ödevinizde bir katkısı olmalı boş boş oturmak yok. Aranızda ortak bir yer belirleyip ödevi orada yapmalısınız. Grup konusunda itiraz da istemiyorum. Zilin çalmasına 5 dk var , bugün ilk gün olduğundan 1 ders işleyecektiniz ve sonuna gelmiş bulunmaktayız. Yarından itibaren ihtiyacınız olan herşeyi odalarınıza yerleştirin çünkü yarın itibariyle buradaki odalarınızda kalacaksınız. İyi günler, ödevleri unutmayın. " Bu resmen bir işkenceydi . Buğra bana dönüp " Bizim ev boş gidebiliriz , Zeynep ve Berk şurada bizi bekliyor gidiyorum geliyor musun? " başımla onaylayıp bende sıradan kalktım ve Berkle Zeynep'in yanına yol aldık. Zeynep şirin , esmer bir kızdı. Berk ise kumral ve tatlı bir çocuktu . Okulun otoparkına gelince , arabasının olduğunu bildiğim için ; " Ben sizi takip ederim, arabayı burada bırakmayacağım. " Buğra hafif güldü , biliyordu tabii arabam olduğunu. " Tamam sen takip et , ev biraz uzak ama hızlı sürersen sorun olmaz. " Berk ve Zeynep arabaya binerken bende kendi arabama doğru yol aldım .
Arkadaşlar umarım bölümü beğenmişsinizdir bildiğiniz üzere bu iki kişilik bir hesap ve hikayeyi iki kişi yazıyoruz ve yeni bölüm biraz gecikebiliyor en kısa zamanda yeni bölüm yazacağız :* sizleri seviyoruz oylamayı unutmayın multi medyada mısra :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI
Teen FictionPopüler ve çekici kız Mısra , yeni bir okul yılı , 2 gerçek dost , ilgi odağı ve yeni gelen Buğra ..