-3-

124 9 0
                                    

Evet ve yeni bölüm geldi shsh uzun zamandır yazmamıştım , multimedyada buğranın evi ☝🏻
                                                                  Önümdeki araba sonunda durduğunda Buğra'nın evine geldiğimizi anlamam zor olmamıştı. Büyük gösterişli iki katlı bir villaydı. Arabadan inerken Zeynep , Berk ve Buğra'nın çoktan evin demir kapısını açmakta olduklarını gördüm. Eve doğru ilerlerken içeriyi merak ediyordum. Tam giriyorduk ki yan villadan gelen ses ile kafamızı o yöne çevirdik.  " Buğra n'aber?  " Uzun kızıl saça sahip , bakımlı bir kızdı , delici bakışlarıyla beni süzdü . Açıkçası hiç samimi gelmemişti. Buğra  " İyidir Senem senden n'aber " diyince adının Senem olduğunu öğrendiğim kız "İyi, görüşelim bir ara. " dedi. "  "Görüşürüz ". Sonunda eve girebildiğimizde evin içinin çok büyük ve modern eşyalarla döşenmiş olduğunu gördüm. "Gelin bu taraftan. " Buğra 'yı takip ederken hiçbirimizin sesi çıkmıyordu. Ödeve başlarken daha çok Zeynep ve Berk'in yapacağını umuyordum. Maket ödeviydi pek uğraşamazdım , ki öyle de oldu. Biz Buğrayla neredeyse ödeve hiç dokunmamıştık ve az kalmıştı. " Bizim bir işimiz çıktı gitmek zorundayız gerisini yapabilir misiniz? " diyen Berk'le hayal kırıklığına uğramıştım. Tam itiraz etmek için ağzımı açacaktım ki işlerinin acil olduğunu farketmemle tüm kelimelerim ağzıma tıkandı. Zeynep ve Berk gittikten sonra Buğra mutfağa atıştıracak birşeyler getirmeye gitti . Tam Buğra hakkında düşüncelere dalmışken kapı zilinin çalmasıyla irkildim. Senem denen kız gelmişti .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FARKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin