Hej jeg hedder Sofie og jeg er 20 år gammel og bor i en lejlighed i London. Lige pt har jeg ikke noget job men drømmer om at blive en rigtig god model eller sanger eller sådan noget. Når men nu ved i lidt om mig lad os så komme igang.
'' Sofie KOM NUUUUU!!! '' råbte min bedste veninde Selina. Nu tænker i nok hvorfor hun råber af mig. Men det er fordi at vi skal til One Direction koncert!! jaaaaa!! nu tænker du nok om jeg er Directioner og nej det er jeg ikke! men jeg vil gerne støtte Selina. Når hun gerne vil til en koncert vil jeg også. Og JA Selina er kæmpe Directioner.
'' Rolig søde. De løber jo ikke nogen steder vel '' jeg løb ned af ud af mit værelse og ud til døren hun stod ved.
'' Det er jo lige det de gør. De venter jo ikke på to pige vel ''
'' Nej men ROOOLIG. Du gør mig stresset!' '' grinte jeg og tog sko og jakke på også var vi ude af døren.
'' BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE!!!! '' skreg vi i bilen på vej hen til stadionet.
'' OMG!!!! '' skreg Selina da jeg havde barkeret bilen. Hun spurtede ud af bilen og hen i køen. Jeg fulgte bare grinende med.
''Selina der er 2 timer til at vi kan komme ind. Skal vi ikke gå lidt rundt i stedet for at stå her? ''
'' Hvad? Nej! ''
'' Århhhh Fiiiiint! '' jeg satte min ned og tog min mobil frem. De er 2 timer bliver de længste 2 timer i mit liv.
Der var nu gået 2 timer og vi kunne komme ind. ENDELIG!! når men Selina var hurtigt væk og jeg prøvede desperat at finde hende igen. Men efter noget tid fik jeg øje på hendes blonde lange hår og løb hen til hende.
'' Selina for fanden!! jeg kunne ikke finde dig '' jeg strakte mig ved siden af hende og fik vejret igen. Og som i kan høre er jeg er ikke i form.
'' Ups.....undskyld søde '' hun lagde undskyldende sin hånd på min ryg og smilte.
'' Men se det på den lyse side. Vi står FOREST!!! AAAAAARRRGGGG!!!! ''
'' Gem din stemme til de er gået på søde '' grinte jeg og slå hende blidt på skuldrene
Endelig var klokken blevet 8 og drengene skulle på. Selina stod og hoppede og skreg da de kom på. Jeg stod bare ved siden af og smilte men efter lidt blev jeg også revet med af stemningen. De skulle nu synge '' little things '' og Niall satte sig lige foran os og smilte til os.
'' HEG ELSKER DIG NIALL!!!! '' skreg Selina så eg blev nød til at holde for ørene.
'' I love you too '' sagde han og sendte hende et luftkys og smilte til os.
'' OMG OMG OMG!!!!! '' streg Selina og begyndte at græde.
'' Når skat dog '' sagde jeg og trak hende ind i et kram. Niall begyndte at synge sin solo og Selina trak sig hurtigt ud af krammet og tørrede sine øjne og begyndte at skrige igen.
''.......Like I love you åhhhh '' sang han. jeg må indrømme at han sang mega godt. Når nu var koncerten færdig og vi skulle ind til dem bagstage. Det bliver sikkert et helved med Selina men sikkert også mega sjovt.
'' Når søde er du klar? '' spurgte HEG Selina om da vi var på vej hen til deres omklædnings rum.
'' J...ja.......de......det.....er.....j.....jeg '' græd hun. Jeg kunne ikke lade vær med at smile. Bare det der med at hun står og græder over nogen hun aldrig har snakker med kunne jeg ikke forstå.
'' Når. Det ser ud som om det er her '' sagde jeg da vi gik hen til en dør hvor der stod '' ONE DIRECTION '' med stor fed skrift.
() () () () () () () ()
Når det var så mit første kapitel. Ved godt den ikke er god men den skal lige i gang ❤️
- ida💎
YOU ARE READING
My Love
FanfictionSofie er en 20 årig helt normal pige som skal til en helt normal koncert med det verdens berømte boyband One Direction med sin bedste veninde selina. Eller det tror hun for da Sofie og selina deltager og vinder i en konkurrence om 2 VIP pas til kon...