Harry

91 3 0
                                    

Det var nu en måned siden mig og harrys første date og ja vi var sådan lidt blevet kærester. Jubiiii!! jeg var på vej over til ham nu for han sagde at han skulle sige mig noget rigtig vigtigt. Jeg parkerede i hans indkørsel og steg ud. Da jeg skulle til at trække ned i håndtaget gik den op og Harry stod i døren med et smil.

'' Hey smukke '' smilte han og trak mig ind i et kys.

'' Hej hotte '' smilte jeg da vi trak os ud af kysset. Han gik lidt væk så jeg kunne komme ind. Da vi kom ind i stuen blev jeg nød til at spørger:

'' Hvad skulle du sige til mig der var så vigtigt? '' spurgte jeg og satte mig i hans store og dyre sofa.

'' Ja med hensyn til det '' sagde han stille og dumpede ned ved siden af mig og tog mine hænder i hans.

'' Om en uge tager........mig og drengene på tour igen '' sukkede han. Jeg kunne mærke tårerne komme frem og jeg blev nød til at bide mig i læben for at holde dem inde.

'' Hvor......hvor lang tid? '' spurgte jeg.

'' 10 måneder '' sukkede han og kiggede ned i jorden. Nu kunne jeg ikke mere. Jeg rejste mig op og løb op af trappen og op på hans værelse og smed mig i sengen også lod jeg tårerne komme.

'' Sofie! '' jeg kunne høre Harry komme op af trappen.

'' Smukke '' jeg kunne mærke ham dumpe ned i sengen.

'' Du skal ikke græde '' sagde han og lagde en hånd på min ryg.

'' Jamen det er så lang tid '' hulkede jeg.

'' Jeg ved det. Det er også hårdt for mig men du skal ikke græde. Hvis du græder begynder jeg også at græde '' jeg kunne høre at han prøvede at holde tårerne inde.

'' Jeg ved det '' sagde jeg og satte mig op ved siden af han. Han lagde sine arme om mig og trak mig ind til ham.

'' Men jeg vil bare ikke miste dig '' græd jeg. Han kyssede mig i håret og tyssede trøstende på mig.

'' Jeg ved det. Men du mister mig jo ikke ''

'' Hvis du tar 10 måneder væk er det jo lidt ligesom at miste dig '' sagde jeg og viklede mig ud af hans arme og satte mig ordenligt op og tørede mine øjne.

'' Jeg ved det, men du lod mig jo ikke tale ud '' smilte han. Jeg kiggede uforstående på ham.

'' Hvad mener du? '' spurgte jeg. Han Satte sig op og gik ned på knæ.

'' Harry hvis du vil fri til mig kan du ligesågodt bare stille dig op igen for svaret er nej! '' svarede jeg bestemt. Hans ansigt udtryk blev trist i nogen sekunder men så rystede han på hovedet og kiggede op på mig.

'' Nej nej '' smilte han.

'' Sofie Young vil du gøre mig den ære at tage med mig og drengene på vores 10 måneders Tour? '' spurgte han. Jeg kunne ikke lade vær med at smile.

'' Jeg ved ikke hvad jeg skal sige Harry ''

'' Bare sig ja! kom nuuu!! '' han rejste sig og folede sine hænder.

'' Ja '' smilte jeg. Han løb nærmest hen til mig og løftede mig op og snorede mig rundt. Jeg slog mine ben rundt om hans hofter og var ved at dø af grin. Da han stoppede satte ham mig ned og trak mig ind i et langt og perfekt kys. Lige nu kunne jeg ikke ønske mig et bedre liv. Jeg har en fantastisk kæreste og skal nu være sammen med ham i 10 måneder. Jaaa!! bare det vil vare ved...

() () () () () () () () () () ()

Kap. 5 jaaa!! tak for 40 læser det betyder meget. Please stem på min bog så er i mega søde!! love ya!

- Ida ❤️

My LoveWhere stories live. Discover now