Fifa?

78 3 0
                                    

Der var nu gået en uge og vi var nu i Paris. Vi havde aftalt at når drengene var færdig med at øve så skulle vi ud og se eiffeltårnet. Jaaaaa. det har altid været min største drøm så jeg kunne ikke fatte det.

'' Vi er her nuuuu! '' jeg kunne høre døren lukke og ind kom fem flotte drenge ind.

'' Jaaaa! '' jublede jeg og hoppede rundt over det hele.

'' Rolig nu Sofie '' grinte Zayn.

'' Ja Sofie. Jeg skal lige i bad inden vi skal afsted '' nikkede Louis med et smil.

'' og jeg skal have noget at spise '' sagde Niall og satte sig ned i sofaen. ( de er i Tour bussen ) jeg sukkede dybt og slog mig ned ved siden af Niall.

'' Så skynd jer dog! '' sagde jeg surt da jeg opdagede at de alle kiggede på mig.

'' Der er vist en der har glædet sig var? '' sagde Liam med hænderne i vejret for. Jeg sukkede og satte mig så langt ned i sofaen som jeg kunne. Og der sad jeg så imens Louis var i bad og Niall vil noget og spise og de andre......hvor var de andre.

'' Niaaaaall! ''

'' Jaaaaaa! ''

'' Hvor er liam zayn og harry? ''

'' Jeg tror de er inde ved siden af '' jeg nikkede og gik derind.

'' Drenge! '' sagde jeg og åbnede døren og mine øjne fandt dem hurtigt. De sad og spillede et eller andet fodbold spil som de tydeligvis gik MEGET op i.

'' Zayn forhelved hvad laver du!! '' råbte Harry og rejste sig ophidsigt op.

'' Jeg vinder '' svarede zayn med et smil og gav Louis en High-five som sad ved siden af ham.

'' Hvad lave i ænder? '' smilte jeg og smed mig ned i en sækkestol.

'' Spiller Fifa '' svarede Louis mig med et smil.

'' Nej! i spiller ikke. I snyder! '' sagde Harry og lagde armene over kryds. Jeg smågrinet og bredte mine arme ud. Harry kom tøffende hen til mig og satte sig oven på mig.

'' Blev min lille Harry sur? '' grinte jeg. Han nikkede men kunne ikke lade vær med at grine.

'' Okay. Men er du sød og flytte dig. Du maser mine lår! '' jeg skinnede ham blidt i siden og han flyttede sig grinene og vi byttede hurtigt plads så jeg sad oven på ham.

'' Sofie!! '' råbte Niall.

'' Jaa!! '' råbte jeg tilbage.

'' Fandt du dem? '' råbte Niall.

'' Jaa!! '' råbte jeg tilbage.

'' Okay!! '' råbte han tilbage. Jeg grinte og rystede på hovedet af ham.

'' Hør det der spil der. Hvad går det ud på? '' jeg var enlig lidt ligeglad men nu hvor jeg skulle være omringet af fem drenge de næste MANGE måneder kunne jeg ligesågodt prøve at gå op i det de gør.

'' Fifa? '' spurgte Louis. Jeg nikkede.

'' Det er et fodbold spil hvor du skal spille mod alle de bedste hold. Du bestemmer jo selv hvem du vil være og alt det der. Hvorfor? '' han kiggede mistroisk på mig.

'' Tja....nu hvor jeg skal være sammen med jer ænder så kan jeg jo ligesågodt lave det samme som jer '' svarede jeg enkelt og trak på skuldrene.

'' Okay. Bil du prøve? '' spurgte Zayn og rækte mig hans kontroller .

'' Ja, men så vil jeg spille mod Harry '' sagde Jeg og tog imod zayns kontroller .

'' Hvorfor? '' spurgte Harry mig og drejede mit hoved så jeg kiggede på ham.

'' Fordi at hvis Louis og Zayn vandt over dig må de jo være bedre end dig '' svarede jeg '' men også fordi at jeg elsker dig '' forsatte jeg og kyssede ham hurtigt på munden.

'' Okay '' sagde Harry og tog den anden kontroller

'' Vent lige lidt. Var du ikke i bad Louis? '' spurgte jeg og kiggede med hævede øjenbryn på ham.

'' Øhh jo '' sagde han og kiggede underligt på mig.

'' Så lad os da komme afsted til det eiffeltårnet!! '' jublede jeg.

'' Jamen hvad med vores spil? '' spurgte Harry.

'' Det må vi tage bagefter. jeg henter Niall '' jublede jeg og løb ud af døren.

'' Niaaaaaall!!! '' råbte jeg og spurtede ud af døren.

My LoveWhere stories live. Discover now