En harry date

104 5 0
                                    

🎉 sofies synsvinkel 🎉

Vi havde kørt i ca. 10 minutter da Harry barkerede bilen foran en park jeg aldrig har været ved.

'' Okay Harry. Hvad skal vi? '' spurgte jeg og drejede mig i sædet så jeg bedre kunne se ham.

'' Det er en overraskelse har jeg jo sagt '' smilte han.

'' Men jeg kan ikke lide overraskelser! '' sagde jeg og lavede sad-face.

'' Hvad? kan du ikke lide overraskelser? '' spurgte han forvirret.

'' Nej '' svarede jeg.

'' Hvad med jul og din fødselsdag? '' spurgte han.

'' Min forældre sagde altid hvad jeg fik '' sagde jeg og trak på skuldrene.

'' Seriøst? ''

'' Ja! ''

'' Når men lige idag bliver du nød til at kunne lide overraskelser for du får det ikke af vide! '' sagde han med et irriterende men sødt smil på læben.

'' Du laver ikke lige frem et godt første hånds ind tryg '' jeg prøvede at se ked ud af det men begyndte bare at grine og det samme gjorder han. jeg åbnede bildøren og gik ud og det samme gjorder han.

'' Bare følg med mig '' sagde han da han kom om på siden af mig.

'' Okay '' smilte jeg og begyndte at gå efter ham. Vi gik ind af en låge og ind i parken. Først så den ikke ud af det store men efter hånden som man kom længere ind kom både blomster og smukke træer frem og tilsidst var det som at være i paradis.

'' Wow!! '' jeg var helt målløs. Når man stod ude foran parken så den ud som en helt almenlig park som der er overalt i verden men når du kommer ind i den er den helt fantastisk.

'' Er her ikke smukt? '' spurgte Harry.

'' Jo her er fantastisk!! '' smilte jeg. Jeg stod og kiggede op på træerne da jeg mærkede en hånd i min.

'' Og det her er ikke det bedste '' sagde Harry og trak mig med hen til en lille lysning hvor der stod et bor der var fint dækket med blomster og tallerkner og glas og ved rundt om det var der blomster i alle farver og der var hængt lys op i træerne selvom det faktisk ikke var mørkt.

'' Wow Harry det må jeg nok sige '' smilte jeg.

'' Sofie? ''

'' Ja ''

'' Vil du med på en date her og nu med mig? '' spurgte han og bed sig selv nervøst i læben.

'' Er det ikke lidt tidligt Harry? '' spurgte jeg.

'' Nej det er aldrig for tidligt eller forsendt. please! '' han tog sine hænder i mine og kiggede ind i mine øjne.

'' Okay '' sagde jeg.

() () () () () () () ()

Hvem ville lige sige nej til at gå på en date med harry? ihvertfald ikke mig!!

- ida❤️

My LoveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt