Minule jste četli:
Kakashi mi podal čaj a otočil se na toho cápka. ,,Jdu asi v nevhod co?" Pozvedl obočí a znovu se uchechtl.
Nyní xD
,,Ale vůbec ne." Řekl Kakashi.
No to teda jde!! ,,Pojď dál." Řekl Kakashi a sedl si vedle mě. Týpek zavřel dveře a stoupl se před nás. Furt se na mě díval. ,,Co na mě furt čumíš?" Zvedla jsem obočí a napila se čaje. ,,Kdo to je?" Podíval se na Kakashiho.
,,Jess tohle je Iruka, Iruko tohle je Jess." Představil nás. Iruka na mě furt hleděl a já na něj. Co to má na ksichtě? Nějakou čáru.. ,,Hele? Můžu se tě na něco zeptat?" Kývla jsem směrem k němu.
,,Jo?" Pokrčil rameny. ,,Tebe škrábla kočka? Nebo proč tam máš tu čáru?"Podíval se na mě jak na debila. Poté se podíval na Smetihlava ten jen mávl rukou že to nemá řešit.
,,Ty to asi nemáš v hlavě pořádku." Uchechtl se. ,,Noooooo možnaaaaa." Napila jsem se čaje. ,,No určitě." Otočil se na mě Smetihlav. Hodila jsem po něm smrtící pohled. ,,Dáš si něco?" Zeptal se Kakashi.
,,Ne díky. Jen jsem přišel s tebou mluvit o něčem důležitém." Řekl Iruka a dál si ruce do kapsi. Odešli spolu do kuchyně a mě tu nechali.
,,Teplouši." Odfrkla jsem si.O hodinu později
Dala jsem prázdnej hrnek na stůl a čuměla do zdi. Když už jsem málem usnula tak se otevřeli dveře od kuchyně. Iruka mě pozdravil a vyšel ze dveří. ,,Kterej z vás je Daddy?" Zeptala jsem se Kakashiho který zavíral dveře. ,,Co to zase meleš?" Sedl si vedle mě. ,,Však víš.. " Ušklebila jsem se. Zvedl obočí, zřejmě nechápal. ,,Tož chodíte vy dva spolu ne?" Vykulil na mě oči. ,,Tak kdo je z vás Alfa samec?" Zvedla jsem dvakrát obočí na horu.
,,Je to jen můj kamarád!" Vyjekl na mě. ,,Jo~ jasně~ kamarád~" Řekla jsem uchylně a zasmála se.Zakroutil hlavou a praštil se rukou do tváře. ,,Seš ty vůbec normální?" ,,Nět!" Ušklebila jsem se jak měsíček na hnoji.
,,Smetihlave?" Zvedla jsem obočí. ,,Co zas?" Řekl podrážděně. ,,Dojdeš mi pro telefon? Mám ho v pokoji..Někde." Kakashi se jako poslušný pejsek zvedl a šel do pokoje. Po chvíli se vrátil s mobilem v ruce a podal mi ho. ,,Ďakujeeeem."
Sedl si opět vedle mě a vytáhl si tu svojí knížečku.
Zakroutila jsem hlavou a zapla si data na telefonu.
Okamžitě se mi ukazovali oznámení ze všech sociálních sítí.Miky💕> Jess?
Hned se mi nálada zase zhoršila. Vzala jsem její kolonku a dala jí do koše.
Zapla jsem Snapchat a nenápadně dělala fotky s Kakashim.Miky💕> Jess prosím..Chci si normálně popovídat
Přišla mi další zpráva od ní. Prootočila jsem očima a ignorovala jí. Nenápadně jsem se podívala na Kakashiho a on..se červenal?
,,Seš jak rajče." Uchechtla jsem se. ,,Kdyby jsi četla to co já tak taky by jsi se červenala." Řekl a neodtrhl oči z knížky. ,,Já ale porno nečtu. Ono totiž na to existuje mnoho internetových stránek. Zkus to někdy." Otočil se na mě a vykulil na mě oči. ,,Ty ses na to někdy..Dívala?!" Vyjel na mě. ,,Jen jednou.." Uchechtla jsem se. Podezřívavě se na mě díval. ,,Fajn tak víckrát." Prootočila jsem očima.,,Tak teď to máš zakázaný!"
Naštvaně se na mě podíval a věnoval se té své knížečce.
Zakroutila jsem hlavou a dál četla nějaký vtip na Facebooku.Miky💕: Jesssssss!!!!!
Další zpráva. Prootočila jsem očima a nechala to plavat. Po nějaké chvíli mě napadlo že bych ji mohla odpovědět.
Miky💕> JESSICO!
Jess💚> Hm?
Miky💕> O můj bože! Ty jsi mi odepsala!!
Jess💚> 👍
Miky💕> Jess fakt promiň mi to..
Jess💚> Proč se omlouvám mě? Já mít posranej život nebudu :)
Miky💕> Tos trochu přehnala nemyslíš?
Jess💚> Hmmmmm
Jess💚> Ne :)
Miky💕> Už to nebudeme řešit dobrá?
Jess💚> Uhm..
Miky💕> Děkuju💜💙
Jess💚> 👍
Miky💕> Takže...
Jess💚> ❓
Miky💕> Kamarádky? :33
Jess💚> Ne
Miky💕> Prooooč?😭
Jess💚> Protože se kámošíš s největší děvkou v celé galaxii..
Miky💕> Michaelou?
Jess💚> 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Jess💚> S DOMINIKOU!🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Miky💕> Oh..Sorry🤣🤣
Jess💚> Je hezky že se směješ sama sobě
Jess💚> Oh moment..
Jess💚> To je spíš smutný :)
Miky💕> Můžeš toho nechat?!
Jess💚> Ne🙃
Miky💕> Naahhh🙄🙄 Já se tady s tebou snažím obnovit naše přátelství a ty píšeš tohle
Jess💚> Už jsem psala že se s tebou nebudu bavit páč ty se bavíš s Dominikou :) nejdřív na ní nadáváš, do konce nás šikanovala a jako vrchol se vyspala s tvým klukem. A najednou se s tebou začne bavit.
Miky💕> Jonathan říkal že to byl jen úlet..
Jess💚> Lepší výmluvu si vymyslet nemohl? Od něho jsem čekala teda víc😅
Miky💕> Prosím Jess..Budeme kamarádky?
Jess💚> Hmmm.. Ne :)
Miky💕> A nezměníš názor?😓
Jess💚> Tsk..Až teď jsem si uvědomila jak jsi otravná..Jak to že jsem si těch 4 let nevšimla?🤔😅
Miky💕> A to znamená..?
Jess💚> 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Jess💚> Konec :)
Miky💕> Jsi si jistá? :(
Jess💚> Na 100000000%!!!!
Miky💕> 😭😭😭😭😭
Jess💚> Tak pááá zlato😘
Miky💕> Ne!! Jess počkej!!
Miky💕> Jess prosím!
Jess💚 si zablokoval/a uživatele Miky💕
ČTEŠ
Kakashi chůvou :D
HumorDokončeno✔ Tahle kniha slouží pouze k pobavení okey? I když mě vtipná vůbec nepřijde :D Kakashi se bude muset starat o 18 letou drzou holku jménem Jessica. Ta ale pochází z New Yorku a v životě nebyla v Listové vesnici. Dokáže se Kakashi postarat o...