20. Naruto je pěknej zmrd.

1.1K 80 44
                                    

,,Jess..? Jess..JESS!" Zařval Naruto. ,,Co-já nespím!" Rychle jsem se vymrštila do sedu. ,,Jde sem tlusté obočí." Naklonil se ke mě. Vykulila jsem oči a začala se ohlížet. Měl pravdu, ten zmrd seděl u stolu a čučel na nás. Naruto mě obejmul kolem ramen a dal mi pusu na tvář. Usmívala jsem se jak debil. Pak jsem si tak nějak uvědomila že sedíme v té samé restauraci jako kdysi. ( Každý snad :D Chodí tam Naruto žrát ten ramen nebo co to je :D)
Najednou jsem uviděla Kakashiho stát z dveřích. Nah kurva..

Nijak nereagoval a odešel. ,,Pusť mě." Zešeptala jsem Narutovy. ,,Co? Jestli to udělám kastrol na tebe hned vyjede." Pohrozil. ,,Jestli mě nepustíš tak se tu pochčiju." Zavrčela jsem na něj. Naruto prootočil očima a sundal ze mě ruku. Rychle jsem vyběhla ven z restaurace a hledala Kakashiho. Kdybych byla smetí..kam bych šla? Rychle jsem běhala po vesnici jak debil a hledala ho. Našla jsem ho v jedné temné uličce mezi kontejnerama. Smetí be like.

,,Smetihlave!" Rozběhla jsem se za ním. Opíral se o zeď a hleděl dolů. Přišla jsem k němu a snažila se nadechnout z běhu. ,,Dej mi minutku.." Dala jsem ruce na kolena a z hluboka dýchala. Tý vado..Ten bramborový salát mi dal ale zabrat..
Konečně jsem se pořádně nadechla. ,,Není to tak jak to vypadá." Máchala jsem rukama jako vrtulník. Kakashi zvedl hlavu a šlo vidět že se mu leskli oči..oko.
,,Prosím tě sundej si tu podělanou masku." Založila jsem si ruce na hrudi a zakroutila hlavou. Kakashi až překvapivě poslechl. Když si jí sundal začala jsem se červenat jako Ayano z Yandere Simulátoru když viděla svojeho senpaie.

,,Jess..Jestli miluješ Naruta-"
,,Ses zbláznil?!" Vyštěkla jsem. ,,Nemusíš to skrývat.." Posmutněl. ,,Tobě snad do jídla přimíchali nějaký houbičky.." Řekla jsem tiše a zakroutila hlavou. ,,Hele, to co se stalo v té restauraci je divadílko pro kastrola." Uklidnila jsem ho. ,,Pro koho?" Naklonil hlavu na stranu. ,,No pro..eh..ježiš marja jak on se jmenuje..um..Brock..Ne..Rock Lee! Aspoň myslím.. " Poškrábala jsem se na zátylku. Kakashi se uchcechtl. ,,Takže se nemusíš bát.." Ušklebila jsem se na něj. ,,,Takže.. Si moje?" Dal mi ruku kolem boku a přitáhl si mě k sobě. ,,Uhmmm." Usmála jsem se.

POV Naruto

Jess musela odejít prej proto že se jí chtělo na záchod. Jakmile odešla zakroutil jsem hlavou a začal si hrát s prstama. ,,Ale copak? Opustila tě? Jak smutné.." Řekl ironicky kastrol a sedl si naproti mě. ,,Šla si odskočit ty blbe." Odsekl jsem naštvaně. Pche! Nechápu jak může někdo takovej žadonit o Jessinu lásku. Tenhle by potřeboval holku co stejně ujetý účes jako on. Paní kastrólová.. ,,Stejně nechápu že si vybrala tebe než mě." Řekl naštvaně. ,,No ti víš co, holky po mě jedou.." Dal jsem  ruce za hlavu a opřel se  o opěradlo jako největší boss pod sluncem.

,,No to zrovna." Odfrkl si kastrol. ,,A co třeba Sakura..?" Zamyslel se. Vykulil jsem oči. No ta určitě.
,,Ta nikdy kámo, ta pálí za Sasukeho." Řekl jsem zvesela i když nevím proč. ,,Hm, asi se půjdu podívat po Jess-mojí lásce.." Začervenal jsem se. ,,Nešla náhodou na záchod? Na ženský záchody nesmíme chodit." Podrbal se kastrol na krku. ,,Ajo.." Uchechtl jsem se.

----------O chvíli později---------

Poklepával jsem rukou do stolu a Jess stále nikde. To se snad utopila v tom záchodě nebo co? Zahlídl jsem Hinatu jak vychází ze záchoda, tak mě napadlo se jí zeptat jestli jí viděla. ,,Hinato!" Běžel jsem za ní. Otočila se na mě a začala se červenat. ,,N-Naruto.." Zadívala se na zem. ,,Neviděla jsi na záchodě Jessicu?" Zeptal jsem se. ,,Um, k-koho?" Nakrčila obočí. Ajo..ona ji ještě nezná.. jsem ale debil.
,,Takovou hnědovlasou retardovanou holku.."
Popis level rohožka..

Zakroutila hlavou na nesouhlas. ,,Zase zdrhla.." Zavrčel jsem a běžel pryč z restaurace. Ohlídl jsem se kolem a nevěděl kam běžet dřív. Hledal jsem jí po celé vesnici a ona nikde. ,,To se snad propadla do země?" Poškrábal jsem se na hlavě.
Chodil jsem uličkama jak debil a prd. Ani jsem nevěděl že nějaké takové špinavé uličky máme. Pffuuu.
Přošel jsem kolem jedné uličky a uslyšel jak se někdo zasmál. Udělal jsem asi 3 kroky do zadu a zadíval se do tmy. No to poser..

Jess měla obmotané nohy kolem Kakashiho pasu a líbali se?! Hah?!?!
,,Co to.." Uniklo mi omylem z pusy. Ti dva se od sebe odtrhli a když mě uviděli tak oba vykulili oči.

POV Jess

A doprdele..On nás viděl.. Tak to je hluboko v prdeli..
Slezla jsem z Kakashiho a nevině se usmála. ,,Vy dva--" Zasekl se Naruto. S Kakashim jsme se na sebe podívali a červenali se jak rajčata. ,,Eheh.." Řekla jsem a podrbala se na zátylku. ,,Tak takhle to je..Uhmmmm." Založil si ruce na hrudi a začal kývat hlavou Naruto.
,,Tak vy to skrýváte!?" Řekl naštvaně Naruto. Ježíš proč s toho dělá takovou vědu?
,,Já to všem řeknu!" Ukázal na nás prstem. ,,Ne!" Zakřičeli jsme oba naráz s Kakashim.

Naruto se zlomyslně ušklíbl.
,,Jestli nechcete abych to někomu řekl.. Tak mi budete dělat služky!" Zasmál se Naruto. ,,Hah?!" Vyjekl Kakashi. ,,Prostě mi budete dělat služby a já to nikomu neřeknu." Pokrčil Naruto rameny. ,,Ses posral!!" Řekla jsem naštvaně. ,,Fajn tak já to všem řeknu." Usmál se Naruto a vykročil jednou nohou do předu. ,,Počkej!" Řekl Kakashi. Naruto se zastavil a podíval se na nás.
,,Souhlasím s tím co jsi řekl." Řekl ne moc šťastně Kakashi.

Naštvaně jsem ho chytla za tu jeho smradlavou vestu a přitáhla si k sobě. ,,Ti jebe?! Já nebudu sloužit nějakýmu magorovy s fouskama na ksichtě!" Zešeptala jsem naštvaně. ,,Ale když to někomu řekne budeme mít problém!" Zašeptal zpádky.
,,A tobě nepřijde divný že 27 letej chlap a 18 letá holka slouží 14 letému klukovy?!" Zavrčela jsem. ,,Tak co navrhuješ?!" Zadíval se mi do očí. Podívala jsem se do země a začala přemýšlet.

-----------------------------------
-----------------------------------

,,Služko!" Zařval Naruto.
,,No?" Řekla jsem otráveně.
,,Chci čaj!" Rozvalil se na gauči. ,,Fajn."
,,Co jsi to řekla?!"
,,FAJN!"
,,Snad špatně slyším!"
,,Ano můj pane!"
,,No vidíš."
,,Snad si spálíš jazyk ty pojebanej hajzle."
Zavrčela jsem a šla do kuchyně udělat ten pojebanej čaj.

Omlouvám se ale nic jinýho jaksi nenapadlo😂😂
A která z vás chce být paní kastrolová?😏

No jen se na něj podívejte

Která holka by neodolala tomuhle ksichtu😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Která holka by neodolala tomuhle ksichtu😂

Která holka by neodolala tomuhle ksichtu😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Kakashi chůvou :DKde žijí příběhy. Začni objevovat