23. Rin je zombie🧟‍♀️

1K 88 49
                                    

,,To lechtá!" Zasmála jsem se. Kakashi jen prootočil očima a jemně mě skousnul na krku. ,,To zaseah.." Trošku jsem se ztuhla když jsem tak nějak v mozku pobrala že jsem právě teď vzdychla. Zatím co se Smetihlav pro sebe usmál. Kakashi se od mého krku odtrhl a byl celej happy s toho že mi udělal na krku cucflek. ,,Zahrajeme si hru~?" Uchylně se usmál. ,,Pexeso?" Pozvedla jsem obočí. ,,Nee~ Něco lepšího~." Zavrněl.

,,Ahaaa už vím~ Piškvorky!"
,,Eh, ne~."
,,Karty!"
,,Taky ne~ Něco mnohem mnohem lepšího~."
,,Ah už vím! Monopoly!"
,, ..... "
,,Copak?"
,,Tyhle hry ne..Já myslím hry pro starší~."
,,Poker?"
,,Děláš si srandu?"
,,Ne? Poker to taky není? Taaaaaak..Kostky? Člověče nezlob se? Puzzle? Tetris? Twister?"
,,Grah.. Chci hrát něco s tebou! Jen ty a já! V mém pokoji! Na posteli!"
,,Jo takhlee~."
,,Heh~."
,,Takže kámen nůžky papír?"

Kakashi na mě hodil ten největší poker face kterej uměl. ,,Víš co? Kašli na to. Jdem do obchodu?" Usmál se nevině. ,,Čekala jsem kdy to řekneš." Zasmála jsem se a slezla z něj a šla si co nejrychleji obut kecky. Kakashi ke mě přistoupil a opřel se o zeď. ,,Pohni brzdo." Zakroutil hlavou. Stoupla jsem si a tím největším nasraným výrazem jsem se na něj podívala. ,,Já ti dám brzdu až ti bude kozlík malej." Ten jen prootočil očima, vyšli jsme z bytu a šli po schodech dolů. Po cestě dolů jsme do sebe žduchali lokty jak nějací retardovaní páťáci.

Proklouzli jsme kolem blondýnky jako nějací duchové a vyšli ven.
,,Máš prachy doufám?" Koukla jsem na něj. ,,Ne." Řekl sarkasticky. ,,Tak to je fajn, budem krást. Doufám že pod tou bundou máš hodně místa." Uchechtla jsem se. Došli jsme do menšího obchůdku, Kakashi vzal košík a začali jsme chodit mezi regálama..nebo to tak jako regál aspoň vypadalo. ,,Šokoláda!" Vykulila jsem oči a šla ke sladkostem. ,,Kterou chceš?" Stoupl si za mnou Kakashi a také si začal vybírat. ,,Hořkouuuuu~." Zaslintala jsem.

,,Tak si jí vem ne?" Pohladil mě po hlavě jak malý dítě. ,,Jooooo!" Rychle jsem čapla čokoládu a hodila jí do košíku. ,,Hm, já si vezmu..Jahodovou." Natáhl ruku a hodil čokoládu také do košíku.
,,Chceš ještě něco?" Pozvedl obočí. ,,Že se ptáš!" Zazubila jsem se. Kakashi mi podal košík a šel prej pro mlíko. Naházela jsem do košíku random sladkosti, brambůrky, sušenky. Když se pak Kakashi vrátil s mlíkem v ruce, zarazil se. ,,Co to.." Vykulil oči když uviděl košík kterej přetékal sladkostma.

,,Co?" Pozvedla jsem obočí. ,,Co to má bejt?" Ukázal na košík. ,,Uh, jídlo?" Pokrčila jsem rameny. ,,Ty mě zbankrotuješ.." Zakroutil hlavou. ,,Fajn, tyhle brambůrky vrátím." Prootočila jsem očima a vzala jeden pytlík bramburek a chtěla ho dát zpádky. ,,Počkej, jaká je to příchuť?" Pokýval hlavou směrem k ním. ,,Um, slaninové. Proč?" Pozvedla jsem obočí. ,,Vrať je do košíku." Kývl směrem na košík. Sama pro sebe jsem se zasmála. Piče, tu je horko. ,,Ty Smetihlave?" Otočila jsem hlavu směrem k němu když jsme stáli u pokladny. ,,Hm?"
,,Jdu ven, je tu hrozný vedro." Prošla jsem kolem jedný ženský a vyšla ven z obchodu.

No ono je horko i venku, jsem si teda pomohla. Opřela jsem se o zeď a protáhla jsem se až jsem uslyšela křupnutí ze zad. ,,Ahoj!" Vykukl někdo z poza rohu vedle mě. ,,Kriste!" Vyjekla jsem. ,,Ježíš v klidu!" Zasmál se Kiba. ,,Kde máš čoklíka?" Kývla jsem směrem k jeho hlavě. ,,Doma. Chrápe prcek jeden." Uchechtl se.
,,Co děláš? Nebo na koho čekáš?" Pokrčil rameny. ,,Na Kakashiho. Nechtělo se mi stát ve frontě." Promnula jsem si obličej. ,,Můžu otázku?" Naklonil hlavu na stranu jak zvědavý štěně. Do piče..To je cute.. Začala jsem se červenat a zadívala se dolů na své boty.

,,Hej? Jsi v pohodě?" Zasmál se a prstem do mě ďobl. ,,J-jasně." Zasmála jsem se ale přitom jsem jaksi zapomněla dýchat. Není to divný..? Vždyť mám přítele ale stejně..Grah..Ale kukajte na ty vočiiiiii. ,,Země volá Jess. Jsi na příjmu?" Lusklal mi před ksichtem. ,,Ztratili jste spojení." Řekla jsem robotím hlasem. Oba dva jsme se zasmáli a pak nastalo trapné ticho. Najednou se z obchodu vynořil Kakashi s taškou v ruce. ,,Oh, Ahoj Kibo." Usmál se Kakashi. ,,Nazdar mistře Kakashi." Úsměv mu opětoval. ,,Jdeme?" Podíval se na mě. ,,Jasný umírám hlady. Žďár Kibouši!" Zasmála jsem se a zamávala mu. ,,Žďár Jessouši." Zamával mi Kiba.

Vím ...Třeba o 2 hodiny později?

S Kakashim chodíme po městě a cpeme se zmrzlinou. Ale nechápu proč nešel domů a nechal tu tašku doma. Furt jí nosí sebou. Idiot. Když jsme dojedli zmrzlinu, konečně jsme šli domů. Na cestě před námi jsme uviděli čičinu, cukrovou vatu, číňana, Obita a nějakou holku s krátkýma vlasama. Kakashi byl takovej ztuhlej. Jakmile si nás Obito všiml zamával nám. Ta holka se otočila taky, měla něco fialového na ksichtě. Jakmile si všimla Kakashiho tak běžela k nám a skočila mu kolem krku.

Uh...Aha? Kakashimu málem spadla igelitka, jenže já jako největší frajer ever jsem ji chytla dřív než spadla na zem. Ještě mi zlomí čokoládu! ,,Kakashi!!" Zasmála se holčina. ,,Kdo to je?" Šla jsem ke Sakuře. ,,Oh, no to je Kakashiho kamarádka Rin, která by měla být pravděpodobně mrtvá..Ale vypadá to že není." Pokrčila rameny. ,,Hustý, ona je zombie." Uchechtla jsem se. Úsměv mi ale rychle spadl jakmile se mu přilepila na rty.

,,Ou." Řekla jsem naštvaně/smutně. ,,Děje se něco?" Pozvedla obočí Sakura. Ona to vlastně neví.. ,,Co? N-ne.." Usmála jsem se. Čekala jsem že ji od sebe Kakashi nějakým způsobem odtrhne ale on tam jen stál jak pařez. Kousla jsem se do rtu a prootočila očima. ,,Um, tak já už půjdu." Poplácala jsem Sakuru po rameni. Ta se na mě jen usmála, s taškou v ruce jsem chtěla jít domů. Pak mě ale napadlo že půjdu radši někam kde budu sama. Šla jsem kamsi do lesa a sedla si ke stromu.

No vypadá to že Kakashi si zřejmě našel náhradu..Stejně vypadá jak kýbl hnoje. ,,Jess?" Ozval se mužský hlas nedaleko ode mě. No jasně, teď tu znásilní čaroděj..Pičo nějakej Metoděj.
Otočila jsem hlavu na stranu a uviděla Iruku. ,,Co tu děláš proboha? Proč nejsi s Kakashim?" Pozvedl obočí. ,,Slyšel jsem že s ním prý..chodíš." Na konci věty se zadíval do země. Rychle jsem si mikinou utřela slzu. ,,No jo..Ale Kakashi teď má jiné priority." Pokrčila jsem rameny. Iruka pozvedl obočí.

,,Rin povstala ze záhrobí a vypadá to že miluje Kakashiho no..Co se dá dělat." Kousla jsem se znovu do rtu abych se nerozbrečela jako nějaká babka co viděla Titanic. ,,Oh.." Promnul si rukou zátylek. Beze slov si vedle mě sedl a opřel se o strom. Vytáhla jsem z tašky čokoládu a začala se cpát. ,,Chceš?" Řekla jsem s plnou pusou. ,,Dej to sem." Sebral mi jí a začal se taky cpát. Vypadali jsme jak dvě depresivní holky zabalený v dece.
,,Máš tam i něco jinýho než čokoládu?" Otočil se na mě. ,,Jo..Brambůrky..Nějaký bonbóny, marsmelow a další sladký a křupavý píčoviny." Podívala jsem se do tašky.
Oba dva jsme se na sebe podívali. Beze slov jsme sežrali všechno co bylo v igelitce. Divím se že jsme nesežrali i tu tašku.

vím...



Ano vím!!!



V klidu proboha!!



Neřvi na !!


H-hej polož tu knížku jasný!?




Au kurva!!! >:C



Chápu že jsem dlouho nevydala kapitolu!!! Nejsou nápady jasné!? Jasné!! I love u :3

Kakashi chůvou :DKde žijí příběhy. Začni objevovat